מצוינים במיוחד

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/5/2022 07:23 ● ערב ערב 3067
שבוע המצוינות הישראלית יצוין בשבוע הבא (8-12.5.2022) בהשתתפות מאה מוסדות מכל הארץ. באילת יוביל את המיזם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט בדגש על מצוינות בקרב אוכלוסיית החינוך המיוחד בעיר. יום השיא ייערך ביום שני (9.5.2022), במסגרתו יגיעו סטודנטים מקמפוס אילת ומקמפוס וינגייט של המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט לבית הספר "אורים" לחינוך מיוחד ויבצעו פעילויות עם תלמידי בית הספר. אחר הצהריים הציבור מוזמן להרצאה בתחום ולמפגש מרתק עם גיבורה מקומית, ורוניקה ספילמן, תושבת אילת, לקוית ראייה ואלופת ישראל באתלטיקה פראלימפית. בדרכה לאליפות ישראל בחודש שעבר נפגש איתה ראש העירייה - אלי לנקרי, והודה לה על הנחישות, על האופטימיות ועל ההשראה שהיא מהווה. באליפות זו זכתה ורוניקה במקום הראשון בריצת 1500 מטרים והוכתרה כאלופת ישראל.
מצוינים במיוחד
תגיות:

'מצוינים במיוחד' הוא מיזם שמפעיל המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט לציון שבוע המצוינות הישראלית. המיזם פותח בהובלת התוכנית לתואר ראשון בחינוך מיוחד והמגמה לחינוך מיוחד ולתרפיה בספורט הפועלות במרכז האקדמי והוא נבנה בשיתוף עם עיריית אילת. ישתתפו בו תלמידי בית הספר "אורים" באילת, שהם תלמידים עם צרכים מיוחדים מורכבים (הספקטרום האוטיסטי, נכויות פיזיות, הפרעות נפשיות ומוגבלות שכלית-התפתחותית) וסטודנטים מהמרכז.
יום המצוינות יתמקד בקידום ערכים של הכלה, של שאפתנות ושל נחישות, ויושם בו דגש על תחום החינוך הגופני.  חלקו הראשון יכלול פעילויות תנועתיות מותאמות וייחודיות לתלמידים עם צרכים מיוחדים ולתלמידים מהחינוך הרגיל בהובלה של סטודנטים מהמרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. בחלקו השני יינתנו הרצאות בתחום הפסיכו-מוטוריקה, הפעילות הגופנית המותאמת והחינוך הגופני בחינוך המיוחד בהיבטים אקדמיים, פדגוגיים ורגשיים. ההרצאות יתקיימו באולם "אשכול פיס" סמוך לתיכון "בגין" והן פתוחות לקהל הרחב. את ההרצאה הראשונה בנושא קידום הוויסות החושי-הרגשי והצלחות במגע, במוטוריקה גסה ועדינה תיתן ד"ר אורלי יזדי-עוגב, מרצה בכירה מומחית במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט ומנהלת האקדמיה לפסיכו-מוטוריקה. לאחר מכן ורוניקה ספילמן תושבת אילת, לקוית ראייה ואלופת ישראל באתלטיקה פראלימפית, תיתן את ההרצאה "רואים רחוק" על סיפור חייה המרתק.

שבוע המצוינות נערך לראשונה בישראל בהובלת קרן טראמפ ובהשתתפות יותר ממאה ארגונים וחברות בישראל. לכולם מכנה משותף - לעודד, לטפח ולקדם את ערך המצוינות כמפתח להצלחה ולפריצת גבולות.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש