אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 6/5/2022 07:21 ● ערב ערב 3067
טיפ לילידי השבוע -אתם במצב רגשי עדין השבוע למרות שאתם שרויים בעיצומן של התחלות חדשות. למדו לקחת הכול בפרופורציה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

השבוע אתם נמצאים במצב שבו דברים רבים שקשורים לתחום הכלכלי של חייכם נוטה להיות מדאיג. יש לכם התלבטות כיצד אתם צריכים להמשיך ולהתנהל מבחינה כספית היות  ומצבכם השתנה, כף שאתם נמצאים בסיטואציה חדשה שדורשת מכם התייחסות זהירה. כדי להירגע קצת מהקשיים, מומלץ השבוע לנסוע לטייל ולפנק את עצמכם - היזהרו מנטייה לעבור את הגבול אותו הצבתם לעצמכם.


 

שור

 

האנשים בסביבה הטבעית שלכם חווים את ההתפתחויות החדשות בחייכם באהדה. נראה שאתם נמצאים בנקודת צומת שבה אתם נדרשים להגיע להחלטות יותר משמעותיות ביחס להתחייבויות של חייכם ולהמשיך קדימה בדרך שהיקום מתווה לכם. מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בבית הכספים שלכם , ייתן לכם את היכולת המנטאלית וכושר הביטוי לבצע שינויים בתחומים הנחוצים לכם .


 

תאומים

 

נראה שהשבוע הקרוב יגרום לכם להיות יותר מכונסים בעצמכם וזאת בגלל שהשמש בשמיים נמצאת בבית המקושר עם תת ההכרה והמודע של חייכם. ייתכן ותרגישו צורך להבין את המניעים הפנימיים שלכם ויהיו פעמים בהם תשאלו את עצמכם שאלות ולא תניחו לעצמכם עד אשר תבינו ותקבלו תשובות עומק. חוסר הוודאות בעבודה גורם לכם לעצבנות ולא מאפשר לכם לפעול בשיקול הדעת.


 

סרטן

 

השבוע תהייה לכם הזדמנות להתמודד ולהחליט החלטות משמעותיות בעבודה בגלל העובדה שכוכב וונוס שאחראי על יחסים בין אישיים נמצא במקום בו הוא מאפשר לכם לנצל את היחסים הטובים עם הממונים ולבקש מהם תוספות שכר שמזמן חשבתם שמגיעות לכם.  נסו לצאת קצת יותר, כיוון שהפן החברתי ייצוגי שלכם נראה במיטבו. ייתכן ותכירו אנשים חדשים שיעזרו לכם בתוכניותיכם.  


 

אריה

 

במידה ואתם זקוקים לאישורים ממקום העבודה שלכם על יכולותיכם, הרי שבתקופה הקרובה תוכלו לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים. הדברים יגיעו אליכם עם הרבה מאמץ ושום דבר לא יגיע בקלות כפי שהייתם רוצים. ההתלבטויות תהיינה כאלה שבהם תידרשו להחליט החלטות משמעותיות ונראה שעובדות אלה יגרמו לכם בשבוע הקרוב להתפרצויות רגשיות, בעיקר על רקע יחסים בין אישיים.


 

בתולה

 

זהו שבוע מצוין עבורכם שבו אתם יכולים לתרום מהידע העשיר ומהעשייה המבורכת שלכם גם לאחרים. הדקדקנות שלכם תעזור לכם לעמוד בכל התוצאות האפשריות מול הקרובים לכם, שלמרות שגם כאשר אתם נותנים מעצמכם את המקסימום, נראה שעדיין יחפשו את הנקודות החלשות שלכם. כוכב התקשורת מרקורי שיימצא החודש בבית הקריירה שלכם, יעזור לכם לבנות את עצמכם בצורה טובה יותר.


 

מאזניים

 

התחום המקצועי ממשיך להפתיע אתכם ואף להיות חסר יציבות. בתוככם אתם מחפשים ביטחון ועבודה משמעותית שתספק אתכם ונראה שאתם במצב בו אתם מוכנים לעשות את השינויים המתבקשים לשם כך. ייתכן והשבוע תהיו ערים יותר לצורך הפנימי שלכם להבין כל דבר לעומק וגם לקבל תובנות ביחס למניעים של התנהגות האחרים אליכם. הבנה זו תאפשר לכם לפעול מבלי לשפוט את הזולת.


 

עקרב

 

אתם מאוד ביקורתיים וחסרי סבלנות לאחרונה ועובדה זו יכולה לגרום לכם לחיכוכים עם האחרים, או אף לגרום להם להרגיש שנמאס לכם במקום בו אתם נמצאים. התנהגות זו באה בגלל העובדה שכוכב סטורן שמביא לעיכובים עדיין נמצא בבית המשפחה שלכם ומפעיל עליכם לחץ להחליט החלטות . זה בדיוק הזמן ללמוד לקחת דברים בפרופורציה ולהגיע להחלטות נכונות ורצוי עם ייעוץ מקצועי.


 

קשת

 

אתם עוברים תקופה מאתגרת כיוון שאתם מרגישים שאתם נושאים בעול כבד אישי , מקצועי ומשפחתי. נראה שכולם סומכים עליכם שתסדרו את העניינים ולמרות שאתם רוצים להרגיש שהנה אתם משריינים גם קצת זמן גם בשביל עצמכם, הרי שהחיים מושכים אתכם לכיוונים שונים ואתם חייבים לטפל בבעיות שונות, לפני שאתם יכולים להתפנות לעצמכם.  עובדה זו מתסכלת למדי, אך תעבור בעוד כשבועיים.  


 

גדי

 

היזהרו מלהיות רכושנים השבוע כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. זוהי נטייה טבעית אצלכם לרצות להיות בשליטה אך נראה שלא תמיד היא פועלת לטובתכם אלא מקוממת נגדכם את האחרים ובשל כך היא עלולה ליצור מתחים וריבים. מסוף השבוע אתם יכולים להרשות לעצמכם לחוות זמן מהנה עם השפעות טובות בגלל כוכב וונוס שמביא איתו יחסים נעימים ומגיע אליכם אל בית המשפחה.


 

דלי

 

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בענייני בית, משפחה והסביבה הקרובה. עליכם להיזהר מלפעול באימפולסיביות בנושאים ששיקול הדעת הוא חשוב במיוחד. ברמה העקרונית אין לכם סבלנות לאלה שלוקחים את זמנכם ומנסים להיצמד אליכם יותר מדי מבלי לאפשר לכם את המרחב אליו אתם זקוקים ולכן, חשוב ביותר שאת דעותיכם הפרטיות תשמרו לעצמכם ולא תשתפו בהם את האחרים, אלא אם כן אתם חייבים בכך.


 

דגים

 

הוצאות חדשות מעבר לתכנון ידאיגו אתכם מכיוון שאתם רגילים למסגרת מסודרת והנה בתקופה האחרונה אתם חייבים לחרוג ממנהגכם. הכוכב וונוס שאחראי גם על כספים מבקר החודש במקום שגורם לכם להוציא כספים על מנת לפנק את עצמכם ולשפר את סגנון חייכם. אל תהססו לעשות סדרים חדשים במסגרת הביתית שלכם שתביא לכם לתחושה של התחדשות . הקרובים לכם יתמכו גם הם בתוכניותיכם .


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש