אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 29/4/2022 09:19 ● ערב ערב 3066
טיפ לילידי השבוע -קיימת אצלכם תחושה של חוסר סבלנות ההולכת וגוברת, בכל הנוגע לתחום העבודה ובעיקר בגלל הדרישות הרבות מצד הממונים כלפיכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

השבוע הקרוב יגרום לכם להיות חסרי סבלנות בעיקר עם הקרובים לכם בגלל העובדה שאתם מגיעים למצבים של חוסר אמון עם אנשים במעגל הראשון שלכם עד אשר מבחינתכם נשארה לכם  התחושה שאין לכם על מי לסמוך ועובדה זו גורמת לכם לעצבנות גדולה מאוד. בפרק זמן זה מומלץ לכם להיזהר בלשונכם ולהשתדל לא להגיד את כל מה שעולה על דעתכם ובעיקר, לחשוב לפני שאתם מדברים.


 

שור

 

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה רבה נמצא אצלכם במקום המקושר עם המעמד החברתי ועם הצורך שלכם להתקדם בחיים ולכן זוהי תקופה מצוינת עבורכם לפעול למימוש תוכניות שדורשות בעיקר כוח נפשי ופיזי ליישום. יש לכם יכולת גבוהה להתמודד עם קשיים משמעותיים בחיים ואל תתנו לחוסר בטחון פנימי להפריע לכם במטרות שהצבתם לעצמכם. זה הזמן לצאת מתחושת התקיעות שהייתה לכם.


 

תאומים

 

הכוכבים מארס וונוס מעידים על היכולת שלכם ליצור יחסי אנוש טובים עם הזולת, נמצאים כרגע בבית המקושר עם כל נושאי הקריירה שלכם. זהו מהלך מצוין לגיבוש תוכניות חדשות ולהיעזר בחברים על מנת להתקדם במטרות שהצבתם לעצמכם, כבר מזה זמן רב. בנוגע למחשבותיכם , כרגע לא מומלץ לשתף את כל העולה על דעתכם אלא לפעול בצורה מאוד זהירה ודיסקרטית בנושאים החשובים לכם.


 

סרטן

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא טובה יותר מבחינה חברתית בגלל ביקור השמש בשמים במקום המקושר עם הצורך שלכם בחברים ואף בשיקום היחסים החברתיים שלכם שלאחרונה היו קצת בנסיגה בגלל שהייתם מחויבים לדברים אחרים ובעיקר בתחום המשפחתי. נסו לתכנן טיול למקום מרוחק על מנת להתחדש מבחינה אנרגטית ועם אנשים קרובים ואהובים עליכם.


 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה שבה השמש בשמיים נמצאת בבית הקריירה שלכם ואתם במלוא התנופה על מנת להוכיח שאתם יעילים במיוחד. נראה שאתם עומדים בפני שינויים מאוד משמעותיים ובעיקר תיגמר התקופה שבה הכול היה מועצם ומוקצן לשלילה מבחינה אישית .הכוכב מארס שמביא איתו עשייה והכוכב וונוס שמביא איתו כספים ויחסים טובים, נמצאים במקום בו נראה שבמידת הצורך תקבלו עזרה כלכלית.


 

בתולה

 

חשוב לכם מאוד בפרק זמן זה של חייכם לרצות את הקרובים לכם ולמרות עובדה זו אתם מוכנים להיכנס לעימותים במידה ולא תצליחו לממש את תוכניותיכם לשביעות רצונכם. חשוב מאוד שתלמדו להתחשב בזולת ולא תרשו לעצמכם לדרוש תשומת לב בצורה כמעט מוגזמת,  אלא בצורה מעודנת. ייתכן שאתם בטוחים שאתם פועלים נכון, אך מומלץ לכם לבדוק זאת עם הקרובים לכם ולתאם איתם ציפיות.


 

מאזניים

 

עברתם את מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופת מבחן משמעותית לתוכניות שהיו לכם ובעיקר לאלה העתידיות. נראה שאתם בטוחים בצדקת דרככם ולכן אתם גם מקרינים זאת על האחרים שמוכנים לעזור לכם במימוש מטרות רחוקות , גם אם כרגע הן לא נראות לכן הגיוניות. מבחינת שותפות ומערכות יחסים אתם נמצאים בתקופה מעולה לחיזוק קשרים ולהליכה משותפת קדימה.


 

עקרב

 

הכוכבים מארס וונוס נמצאים אצלכם בבית המקושר עם יצירתיות והצורך בביטוי עצמי. שילוב שני כוכבים אלה מעידים כי נושא זה הפך להיות מאוד טעון ודומיננטי עבורכם וחשוב לכם להוכיח את עצמכם ויכולותיכם. מומלץ לשתף אנשים קרובים בתוכניות שלכם וגם בנושאי עבודה במידת האפשר והצורך להראות שאתם חושבים מחוץ לקופסא ויש לכם רעיונות שכדאי להקשיב להם ולכם.


 

קשת

 

נראה שבתקופה האחרונה אינכם מוצאים מנוחה. לא רגשית ולא פיזית ואתם כל הזמן מונעים תחת צרכים של אחרים שחשוב לכם לספק אותם. התסכול הוא מנת יומכם היומית לאחרונה. לכן חשוב שתשנו את זווית החשיבה שלכם , תלמדו להרגיע את עצמכם ובמקום לחשוב בצורה פסימית , תתחילו לצבור לעצמכם זיכרונות חיוביים - כאלה שיחליפו את השליליים ויעזרו לכם במימוש תכניותיכם ובעיקר - יגרמו לכם לשלווה.


 

גדי

 

אין ספק שאתם יכולים לשמש מודל חיקוי לכל מי שרוצה לסלול לעצמו את הדרך להצלחה. אינכם מתייאשים ואתם פועלים נמרצות כדי לקבל את מה שאתם חושבים שמגיע לכם. הפרט הקטן שאתם שוכחים הוא, העובדה שכדאי שגם אלה העובדים מולכם או בכפוף לכם יהיו מרוצים ולא ירגישו שאתם נדחפים קדימה ולעיתים על חשבונם. רק שיתוף פעולה אמיתי עם הכפופים והמונים עליכם, יעזור לכם להצליח.


 

דלי

 

מבחינה אישית ומשפחתית אתם נמצאים בתקופה טובה, יש לכם צורך במשפחתיות ואתם מוכנים לפעול לשם כך. זה בדיוק הזמן שהסביבה גומלת לכם על המחויבות הארוכה שלכם ואנשים שכבר מזמן לא ציפיתם מהם , מגיבים אליכם בחיוב רב. ייתכן ובתוך כל הנחת המשפחתי שלכם מהסביבה , יהיו גם רגעים לוחצים, אך קחו דברים בפרופורציה, כי בסופו של דבר הדברים יסתדרו לטובתכם.   


 

דגים

 

אתם עסוקים מאוד בנושאי כספים הקשורים לכם ולאנשים הקרובים אליכם. לאחרונה הוצאתם כספים מעבר למה שתכננתם ועובדה זו מאוד מטרידה ומציקה לכם. מאחר והכוכב סטורן המעכב נמצא במזל דלי הוא בית תת המודע שלכם, הרי שנושאים רבים מגיעים אליכם דווקא כדי להתעמת עם הפחדים שלכם ולהופכם לשיעור משמעותי בחיים שממנו יהיה אפשר להפיק לקחים ולהתקדם הלאה.  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש