אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 21/4/2022 06:31 ● ערב ערב 3065
טיפ לילידי השבוע -הכוכב וונוס שמביא איתו שמחה ורצון ליהנות בחברת מכרים נמצא אצלכם השבוע בבית החברים והחברה ומתאים לתקופת החג כדי לחדש חברויות ישנות וליהנות מהן.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הכוכב סטורן שמביא להבנה מעמיקה של איזה הזדמנויות אתם צריכים כדי להצליח, יימצא אצלכם בבית המקושר עם המעמד החברתי שלכם ועם הרצון לשדרג את סגנון חייכם. אתם עוברים בתקופה האחרונה אירועים שונים בחייכם שגורמים לכם להבין את החיים בצורה שונה ממה שהורגלתם לה עד כה ולכן גם הבחירות שלכם תהיינה הפעם שונות. כוכב וונוס האחראי על יחסים אישיים, יעזור לכם אינטואיטיבית .   


 

שור

 

אתם נמצאים בתקופה טובה למימוש עצמי בגלל הצורך שלכם להכיר כמה שיותר אנשים חדשים, אך לא תמיד לשתף אחרים בתוכניותיכם. קחו בחשבון שהתנהגות זו תגרום לכם להיות מרוחקים מאנשים קרובים וקיימת אפשרות שהם ירגישו מאוכזבים מדרך ההתנהלות שלכם. סיבה נוספת היא הצורך שלכם להיות עצמאיים ולדאוג לעסקים הפיננסיים שלכם ללא כל עזרה מאחרים. 


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה סוערת ובעיקר בתחום המקצועי . וזאת מאחר וכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכך שתהיו אנרגטיים יותר מהרגיל לגבי כל אירוע שקורה. לעומת זאת , הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית תת המודע ,אך במצב מאתגר שגורם לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים .   


 

סרטן

 

אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם מבחינה חברתית כיוון שהשמש בשמים מאירה לכם את האפשרות והפוטנציאל להתחלות וחברויות חדשות, כך שאתם חייבים לפעול בדרך יצירתית ומקורית על מנת להכיר את האנשים הנכונים לכם. נראה שתעזור לכם העובדה שמרקורי הכוכב הממונה על התקשורת נמצא גם הוא במקום שיכול לעורר אצלכם את יכולת השכנוע והאפשרויות להתפתחות וקידום תוכניות.  


 

אריה

 

הכוכב סטורן שמביא עיכובים ולעיתים תחושת תקיעות עדיין נמצא בבית הזוגיות שלכם ונראה שאתם מרגישים בשינוי בתחום זה ולא תמיד מרוצים מאופן ההתרחשויות. האחריות החדשה שאתם נושאים על גבכם אינה מפריעה לכם , אך אינכם מקבלים את ההוקרה לה אתם מצפים. רק בהדרגה תחושו בשינוי אותו רציתם ותהיה לכם תחושה של הקלה ורווחה שהנה הגעתם למקום אליו שאפתם.


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בתחום היחסים האישיים בגלל העובדה שאנשים שעד היום החשבתם אותם כקרובים לכם לעיתים קרובות מדי מאכזבים אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות שהיו לכם למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת איתם בנושא כמה וכמה פעמים. גם התחום המקצועי שמאוד חשוב לכם הוא נושא שאתם חייבים להשקיע בו אנרגיה רבה.  


 

מאזניים

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ותקופה זו תמיד טובה לעריכת חשבון נפש לקראת המשך השנה. חשוב מאוד שתשתפו אנשים שאתם סומכים עליהם שיעזרו לכם לבדוק מהם התחומים שאותם עליכם לתקן. אל תחששו מלהגיד את דעתכם המקצועית מעל כל במה אפשרית, כיוון שדעתכם חשובה ותישמע בצורה מעמיקה ורצינית.


 

 

עקרב

 

הכוכב סטורן שהינו כוכב מאתגר במיוחד נמצא אצלכם בבית המשפחה, עובדה שהופכת אצלכם למעיקה במידה מסוימת כיוון שלמרות שאתם מרגישים אחריות לגבי המשפחה , הרי שמנגד אתם חשים בביקורת סמויה מעם אחרים על דרך ההתנהלות שלכם. חשוב שתבינו שאנשים רוצים בטוב שלכם ומה שמפריע לכם לעיתים קרובות הוא הקיבעון המחשבתי אותו אתם נושאים והפחד העצום שלכם משינויים. 


 

קשת

 

ייתכן והיחסים עם הסביבה הקרובה שלכם הופכים להיות מעיקים כיוון שאתם מרגישים שאתם פועלים בצורה אינטנסיבית, אך עדיין לא מוערכים כפי שהייתם רוצים ובאים אליכם יותר ויותר בטענות. סף הסבלנות שלכם קרוב להתפוצץ ולכן באם היחסים חשובים לכם השתדלו להימנע מלהגיד את דעתכם, אם לא שאלו אתכם מלכתחילה. בעוד חודש יירגעו הרוחות במקצת ותחושו בשינוי.


 

גדי

 

כוכבים משמעותיים כמו השמש בשמיים ביחד עם כוכב התקשורת המוכר בשם מרקורי נמצאים יחדיו במקום המקושר עם היכולת והרצון שלכם לבטא את עצמכם בדרכים רבות ומגוונות. עובדה זו גורמת לכך שאתם יותר מעורבים בכל מה שקורה בבית ומחפשים לעיתים קרובות מי שיכול להשתתף ולעזור לכם בביטוי היכולת היצירתית שלכם. זה הזמן לפעול בעדינות ולא בדרך אסרטיבית.  


 

דלי

 

כוכב משמעותי כמו סטורן שגורם לתחושת תקיעות ביחד עם כוכבים נוספים שנמצאים בבית הכספים שלכם, גורמים לכך שאתם עסוקים בכל הקשור לנושאי כספים ומנסים לעשות את הדבר הנכון עבור עצמכם ועבור המשפחה הגרעינית שלכם. זוהי תקופה משמעותית שבה יגיעו אליכם הזדמנויות רבות לשדרג את סגנון והמטרות בחייכם ובתנאי שתיקחו אחריות חדשה.  


 

דגים

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שהיא מיוחדת במינה ביכולת שלכם לבטא את עצמכם. נראה שקיימות סיטואציות חדשות בהם דעתכם ואף יכולת הכתיבה שלכם נדרשת ומוערכת ואתם מוצאים את עצמכם מול עולם חדש של אפשרויות שבהן אתם יכולים לבטא את עצמכם ולהרגיש מיוחדים בשל כך בסביבתכם הטבעית. נצלו בשלב זה גם את האינטואיציה שלכם ליצירת קשרים.  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש