מייבשי כביסה – 5 טיפים לשימוש נכון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/4/2022 13:53 ● ערב ערב 3064
מייבשי כביסה הם מוצר חשמלי שיכול לסבול מתקלות. בעזרת 5 הטיפים הבאים תוכלו להאריך את חיי המוצר וליהנות ממנו שנים ארוכות
מייבשי כביסה – 5 טיפים לשימוש נכון
תגיות:

מייבשי כביסה מקלים על החיים, ממש כמו מדיחי כלים או מכונות כביסה. בדומה לכל מוצר חשמלי, גם מייבשי הכביסה יכולים להתקלקל, אולם שימוש נכון בהם יפחית את כמות התקלות האפשריות באופן משמעותי ויאריך את חיי המוצר. בשורה התחתונה, אם תפעלו לפי הטיפים הללו, תוכלו ליהנות ממכשיר חשמלי אמין שיצמצם באופן משמעותי את הזמן שאתם מקדישים לכביסה הבייתית.

  • הפעילו את המייבש כשהוא מלא – מייבשי כביסה פועלים באופן המיטבי כשהם מלאים. התאימו את כמות הכביסה שאתם מכניסים למייבש לקיבולת שלו, כפי שמפורטת בדפי היצרן, בחרו את התוכנית המתאימה ו... זה הכל.

חשוב לדעת: אם אתם מפעילים את מייבש הכביסה עם מגבות, ניתן לבחור בתוכנית שתשאיר את המגבות מעט לחות ואז לפרוס אותן על מתלה בבית לפרק זמן של כשעה להשגת יבוש מושלם. אם מדובר בחודשי הקיץ, ניתן לפרוס את המגבות הלחות על חבלי הכביסה ולתת להן להתייבש לגמרי.

  • הפעילו את המייבש בהתאם להוראות – מייבשי כביסה מגיעים עם הוראות הפעלה מפורטות. אמנם בפעמים הראשונות של השימוש במייבש, יתכן שהכביסה תצא מעט לחה ויידרש לה עוד זמן ייבוש, אבל ככלל, חשוב מאוד לפעול על פי ההנחיות. באופן הזה תוכלו להאריך את חייו של המייבש, אבל לא פחות חשוב מכך לשמור על איכות הבד של הבגדים, כך שגם מהם תוכלו ליהנות עוד זמן רב.
  • נקו את הפילטר – מייבשי כביסה מגיעים עם פילטר רגיש לאבק. מומלץ לנקות את הפילטר מסיבי הבגדים שהצטברו בו על בסיס קבוע. בדרך הזו המייבש יוכל לפעול באופן איכותי יותר, ויישמר לאורך זמן.
  • יבשו את הבגדים כשהם הפוכים – מייבשי כביסה יכולים להינזק כתוצאה מייבוש בגדים עם כפתורים גדולים, אבזמי מתכת ושאר אקססוריז מתכתיים. בגדים מסוג זה מומלץ לכבס כשהם הפוכים, אחרת המגע החוזר בין המתכת לבין התוף של מייבש הכביסה עלול לגרום לו נזק.
  • יבשו מצעים בנפרד – מייבשי כביסה עלולים לגרום לקמטים בבגדים, לכן מומלץ בחלק מהמקרים לייבש כמות פחותה יותר של בגדים מזו שמייבש הכביסה יכול להכיל. למשל כאשר מדובר במצעים, מומלץ להפחית מעט את הכמות כדי למנוע מצב שהמצעים יוצאים מקומטים יתר על המידה ודורשים גיהוץ.

כפי שניתן לראות, מדובר בטיפים קלים מאוד לביצוע. שמירה על הכללים האמורים תאפשר למייבש הכביסה לייבש את הבגדים שלכם במשך שנים ארוכות. בנוסף, העובדה שתצטרכו להשקיע פחות זמן לטיפול בנושא הכביסה בבית תפנה לכם הרבה זמן פנוי אותו תוכלו להקדיש לילדים, לקפה עם חברות טובות, לתוכנית אהובה בטלוויזיה, לתחביבים או פשוט לעצמכם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש