שומרים על הביטחון

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 15/4/2022 07:57 ● ערב ערב 3064
כחלק מהערכות לקראת חג הפסח קיים ראש העירייה – אלי לנקרי דיונים עם כל הגורמים הביטחוניים לקביעת דרכי פעולה, שיבטיחו את שלום וביטחון תושבי העיר והנופשים בה. בין הפעולות תגבור כוחות המשטרה, כוננות גבוהה של כוחות החירום וההצלה, מאבטחים לאורך הטיילת, רחפן משטרה שיפעל בשיתוף העירייה לאורך הטיילת, תגבור המשל"ט העירוני ותחילת פעילות של יחידת סל"ה (סיירת למען התושב) שהקימה העירייה.
שומרים על הביטחון
תגיות:

עוד במסגרת הפגישות נפגש השבוע ראש העירייה (ב') עם מפקד אוגדה 80 - תא״ל איציק כהן. בפגישה דנו השניים בהתפתחות ובחיזוק מנגנוני הביטחון והבקרה בעיר, בשיתופי הפעולה הרב-זרועים וכן במאמצים הננקטים לחיזוק המעטפת הביטחונית לקראת תקופת החגים. ראש העירייה עדכן את מפקד האוגדה על פריסה מוגברת של כוחות משטרה וציין את התרגילים המשותפים שבוצעו לאחרונה. עוד עדכן ראש העירייה את מפקד האוגדה על הערכות העירייה גם מבחינת הסדרי תנועה חדשים כולל הכשרת דרך נוספת ליציאה מהעיר והפניית העוברים לסיני לחניון לטווח ארוך כדי להקל על עומסי התנועה ומצוקת החניה הצפויים. עוד עדכן ראש העירייה, כי אגף חירום וביטחון בעירייה ערוך גם הוא עם סיורים סביב מוסדות חינוך במהלך החופשה ועם הפעלת מאבטחים שיסיירו לאורך הטיילת ויהוו מכפיל כוח לסיירת התיירות בעירייה. לצד אלה, תחל לפעול כבר בחג הפסח יחידת סל"ה (סיירת למען התושב) שהקימה העירייה. היחידה מונה 10 סיירים שסיימו את ההכשרה לאחרונה והוסמכו השבוע כפקחים. בימי החג תנותב הסיירת לשמירה על הסדר הציבורי ברחבי העיר. עוד בחג יתוגבר המשל"ט העירוני המשמש מוקד רואה למערך המצלמות העירוני הכולל 360 מצלמות ברחבי העיר.

מפקד האוגדה ברך על הערכות העיר ועל שיתופי הפעולה וציין, כי מפגשים אלה ממחישים את חשיבות החיבור בין הקצה המבצעי לקצה האזרחי ואת שותפות המאמץ בהגנה על תושבי האזור ועל הבאים לנפוש בעיר אילת בחגי ניסן ובכלל.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש