700 סלי מזון חולקו לקראת חג הפסח

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 15/4/2022 07:53 ● ערב ערב 3064
כמידי שנה מחולקים לקראת חג הפסח, מאות סלי מזון למטופלי האגף לשירותים חברתיים בעירייה. השנה חולקו 700 סלי מזון ועוד 50 תווי קניה בסך 500 ₪ כל אחד, תרומת הקרן לידידות במסגרת פרויקט "חוגגים בידידות". גם השנה נרתמו עשרות מתנדבים לסייע באריזת סלי המזון, ביניהם מתנדבי יד רוז'ה, חיילי בסיס סיירים ובסיס חיל הים. עובדי מכס אילת, מס הכנסה, כיבוי אש, ארגון ידידים וסטודנטים של קמפוס בן גוריון, סייעו בחלוקה של סלי המזון לתושבים שאינם יכולים לצאת מהבית. לצד אלה, תתקיים השנה ארוחת סדר מוקדמת במרכז פיס לגיל הזהב בשיתוף האגודה למען הקשיש, בה ישתתפו 70 אזרחי העיר הוותיקים שאין להם עורף משפחתי.
700 סלי מזון חולקו לקראת חג הפסח
תגיות:

כמידי חג פסח נערך האגף לשירותים חברתיים במינהל שח"ק בעירייה לדאוג למשפחות המטופלות באגף הן על ידי סלי מזון והן על ידי תווי קניה לרכישת מזון. השנה מחולקים כאמור  700 סלי מזון מלאים כל טוב. סלי המזון הכשרים לפסח כוללים סל מוצרי חלב עשיר - תרומת  מחלבת יוטבתה התורמת מידי שנה, ארגון "לתת" הארצי תרם גם השנה 120 חבילות מוצרים יבשים. גם חברת "ערדום תמרים" התורמים מידי שנה, תרמו 250 ק"ג תמרים. בנוסף תרמו חברי קיבוץ יוטבתה 90 סלי מזון מלאים כל טוב. החברה הכלכלית לאילת (חכ"א) תרמה דרך קרן אילת סך של 5,000 ש"ח לרכישת מוצרים עבור סלי המזון שכוללים מצות, עוף, בשר, ביצים, שמן, שתייה קלה, יין, מגוון קופסאות שימורים ומזון יבש כמו אורז, סוכר, קמח מצה, מלח, ממרח שוקולד, מיונז, קפה, שוקו וחלב. לצד אלה, נרתמו גם תושבי העיר שביקשו לתרום לרכישת מוצרים לסלי המזון.

לצד התורמים גם השנה נרתמו מתנדבים רבים לאריזת סלי המזון ולחלוקתם. באריזת סלי המזון היו שתופים מתנדבי יד רוז'ה המתנדבים כל השנה וביחד איתם סייעו באריזה גם חיילים מבסיס האזור סיירים וחיל הים. מתוך 700 המשפחות שמקבלות סלי מזון, חולקו כ - 200 סלים לבתי התושבים שלא יכלו להגיע בעצמם. החלוקה בוצעה בעזרת מתנדבי מכס נמל אילת, כיבוי אש, ארגון ידידים, עובדי מס הכנסה וסטודנטים מקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון.

כמו בכל שנה, את חלוקת סלי המזון הובילה המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה בניהולה של אמירה אדרי ביחד עם רננה עמר רכזת המתנדבים. עבודת המתנדבים כללה את ריכוז המזון אריזתו והפצתו. כמידי שנה בוצעה ההיערכות וחלוקת סלי המזון בצרכניית יד רוז'ה שעברה השנה למשכנה החדש במתחם בית ספר "אלון" לשעבר. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש