מגבירים אכיפה כנגד עבירות איכות חיים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 8/4/2022 11:01 ● ערב ערב 3063
לקראת חג הפסח, התכנס פורום האכיפה העירוני בהובלת ראש העירייה – אלי לנקרי ומפקד משטרת מרחב אילת – נצ"מ משה פינצי, לדון בענייני העיר הבוערים, ביניהם המשך הגברת האכיפה כנגד וילות רועשות במיוחד במהלך חג הפסח. ראש העירייה הנחה את כל הגורמים להגביר אכיפה כנגד וילות שיהוו מטרד ויפגעו באיכות חיי הדיירים הסמוכים, לרבות שימוש בכל האמצעים העומדים לרשות העירייה, שיוכלו להגיע עד לכדי ניתוק תשתיות.
מגבירים אכיפה כנגד עבירות איכות חיים
תגיות:

בפתח הדיון הדגיש ראש העירייה את החשיבות בשמירה על איכות חיי התושבים בדגש על מטרדי רעש  מווילות מושכרות. ראש העירייה הנחה כאמור על הגברת האכיפה כנגד וילות רועשות במיוחד בימי החג לצד אכיפה יזומה. מפקד השיטור העירוני – פקד אוהד רצון עדכן, כי בכל עת מתבצעים ביקורים יזומים של השיטור העירוני הכולל שוטר ופקח עירייה בווילות המוכרות, במסגרתם מתריעים הצוותים בפני הנופשים לגבי חוק הרעש. במקרה של עבירות רעש ניתנים כמובן קנסות לרבות הגשת כתבי אישום בגין שימוש חורג והוצאת צווי איסור שימוש בווילות המפרות צו שיפוטי. עוד ראוי לציין, כי בכל ביקור של השיטור העירוני בווילה רועשת מועבר במקביל דיווח לשלטונות המס ולמינהל ההנדסה בעירייה להכנת תיק פיקוח והגשת כתב אישום בהתאם.

מפקד המשטרה, הדגיש כי לצד טיפול בעבירות רעש, מתבצעת גם אכיפה כנגד עבירות פליליות הנגזרות מהאירוע כמו סמים, זנות, אלימות וכיו״ב, כל זאת על מנת לשמור על שלומו ובטחונו של הציבור ולהבטיח את הטיפול בתופעות המטרידות את האזרח מידי יום.

יודגש, כי השכרת נכס (וילה/דירה) למטרת נופש בשכירות על בסיס יומי שלא לצורכי מגורים מהווה עבירה פלילית על פי חוק התכנון והבניה, בשל השימוש החורג הנעשה בנכס. פעולות האכיפה הינן בגין הקמות רעש ושימושים חורגים בהתאם לחוקי עזר עירוניים וחוקי התכנון והבניה ויכולים להגיע עד לכדי ניתוק תשתיות והוצאת מיטלטלין בהתאם לסעיף 254 לחוק במקרים של הפרות צו שיפוטי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש