אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/4/2022 10:29 ● ערב ערב 3063
טיפ לילידי השבוע -השבוע נצמד הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת פתוחה אל השמש שלכם שהיא מקור הכוח ולכן נראה שאתם לוקחים על עצמכם התחלה של סגנון חיים חדש.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

נראה שסביבת החברים האישיים שלכם מתחילה להיות משמעותית בגלל שינויי סגנון חיים שחוויתם לאחרונה ונראה שאתם נדרשים גם לעמוד בציפיות של האחרים ולהיות בסדר איתם. מאחר והאחרים במקרה זה יכולים להיות גם חברים רחוקים שיכולים להשפיע על ההתנהלות החברתית שלכם , חשוב מאוד שתחליטו לקבל את ההזדמנויות החדשות שהיקום הביא לכם .


 

שור

 

מבחינה אישית ורגשית קשה לכם עכשיו עם העובדה שאתם מרגישים צורך להסתגר בתוך עצמכם ולא לשתף במחשבותיכם אף אחד. אתם קשובים יותר לצרכים האישיים שלכם מאשר לאחרים וגם אם חברים קרובים מנסים להוציא אתכם קצת מהבית או לאירועים משפחתיים, אתם מסרבים בעדינות.  זה הזמן שבו עליכם לחשוב על התוצאות וההשלכות של מעשיכם ולכן חשוב שתתנהלו בפרופורציה.  


 

תאומים

 

הנושא החברתי והקריירה שלכם הם הדברים הכי חשובים לכם עכשיו ונראה שגם אתם שואלים את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך לעבוד ועם מי לבלות . חלקכם הגדול מעיד על עצמו שאינו רוצה כלל בשינוי ואף מעדיף להישאר במקום המוכר והבטוח למרות שזה מאוד מנוגד לאופייכם הבסיסי. מאחר וכוכב וונוס נמצא בבית הקריירה שלכם ואחראי גם על יחסים אישיים, נראה שזה התחום הנכון לכם עכשיו לפעולה.


 

סרטן

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית הקריירה עובדה שמצביעה על כך שאתם עסוקים מאוד בלשווק את עצמכם ועובדים לשם כך קשה מאוד. הדבר אינו בא לכם בנקל ואתם משקיעים שעות רבות על מנת לעמוד במטלות שהטלתם על עצמכם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. נסו לנסוע למקום רחוק ממקום העבודה על מנת שתוכלו להטעין את עצמכם באנרגיה חדשה שתיתן לכם יכולת עבודה.


 

אריה

 

הכוכב וונוס נמצא במקום המקושר עם כספים שאתם מקבלים מהזולת ואכן נראה שאתם בתקופה שאתם מקבלים תמיכה פיזית , כלכלית וגם נפשית במידה ואתם נזקקים לכך. ואולם, נראה שאינכם מעוניינים לשתף את האחרים בתוכניות ובמחשבות שלכם ולכן לעיתים ההתנהגות וההתנהלות שלכם אינה ברורה לקרובים לכם והם מרגישים שאתם מרחיקים אותם מחייכם.


 

בתולה

 

הכוכב יופיטר שנמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות וימשיך להיות גם בחודשים הקרובים גורם לכך שאתם פתוחים יותר בכל מה שקשור למערכות יחסים ומצפים כבר לתקופה שתוכלו להגיד לעצמכם שהנה הצלחתם בכל מטרותיכם האישיות ובעיקר המקצועיות. כל שותפות שלכם צריכה לעבור במסננת ההגיונית והשכלתנית שלכם ורק כך תוכלו להגיע להישגים.


 

מאזניים

 

יש לכם הזדמנות לנסוע לבלות ולטייל במקומות חדשים על רקע מקצועי שעד עכשיו רק חלמתם עליהם וזאת בגלל תקופת הקורונה שטרפדה רבות מהתוכניות. זה הזמן להרשות לעצמכם לחלום על נסיעות למקומות רחוקים שיכולים להתאים לביקור, על מנת להתאוורר. מבחינה חברתית זהו זמן שבו אתם עולים בסולם ויכולים להרשות לעצמכם לבקש קשרים  במקומות חדשים שימשיכו להעלות לכם את הביטחון העצמי.


 

 

עקרב

 

נושאי עבודה וכספים מטרידים אתכם ובמיוחד הכספים שאתם מצפים לקבל כתוצאה מכל מיני קומבינציות שאתם מנסים לעשות, אך לא תמיד מסתדרות לכם. אינכם יכולים לסמוך על אף אחד שיעזור לכם ונראה שהעובדה שאתם לא מנסים לעשות פעולות משמעותיות על מנת לצאת מהבוץ שבו אתם נמצאים, אינו מועיל לכם. מבחינה כלכלית זוהי תקופה מאוד מתסכלת, אך היא באה למעשה כתוצאה מסגנון חייכם הקודם.  


 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם מנסים להיות בסדר עם כולם. אתם חשים עייפות רבה גם מהאנרגיה הרבה שאתם מוציאים על נושאים שאינם קשורים באופן ישיר אליכם. ובהחלט ייתכן שאתם עובדים פעמים רבות לחינם ולא תמיד אף מוערכים על העבודה שאתם עושים. אתם נמצאים בנקודת זמן שהיא תקופת שיא לכל התוכניות שהיו לכם בשנה האחרונה.  


 

גדי

 

מבחינה מקצועית אתם נמצאים באחת הפעמים בהם אתם יודעים שחשוב מאוד שתשקיעו בעבודה ובקריירה שלכם כיוון שלמעשה זה הכוח המניע שלכם. אתם קרייריסטים מלידה ולא מוכנים לעיתים לקבל סירוב כתשובה. מאחר וכרגע כוכבים רבים נמצאים בבית הכספים שלכם ולא בהכרח עם זוויות רכות כלפיכם, עליכם להיות זהירים כפל כפליים לפני שאתם נוקטים בצעדים משמעותיים.  


 

דלי

 

הכוכב סטורן נמצא במזל שלכם ושולט בצורך וברצון שלכם להשתייך לאנשים שחייהם מסודרים ומאורגנים ואינם צריכים תמיד לרוץ אחרי הכסף  ואחרי בטחון בחיים. הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא אף הוא במזל שלכם ובמקום המקושר עם הצורך שלכם להוכיח לאחרים ולעצמכם מי ומה אתם ומה ההישגים שאתם יכולים לעשות על מנת לשדרג את עצמכם וחייכם.


 

דגים

 

מאחר ומרבית הכוכבים כולל הכוכב שלכם יופיטר נמצאים אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי שנראה שתמצאו את עצמכם נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק ואתם מתרגזים בעיקר בשל חוסר גבולות שלא העמדתם בזמן מול האנשים הקרובים לכם. ובכל זאת, הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם מניב עכשיו פירות כיוון שנראה שהסביבה מאוד מפרגנת לכם השבוע.  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש