חוזרים ליהנות מתרבות וספורט

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/3/2022 08:31 ● ערב ערב 3058
העיר אילת המארחת אליפויות ספורט ועולם במגוון ענפים חוזרת לארח אירועי ספורט בינלאומיים. בחודש הקרוב תארח העיר אילת את גביע העולם בפוצ'יוולי בהשתתפות 36 נבחרות מ – 20 מדינות (24-26.3) ואת הסבב האירופי ואליפות ישראל במים פתוחים (22-24.3). בחודש מאי הקרוב תארח העיר את טורניר האייבר קאפ במגרשי הכדורגל החדשים בקריית הספורט החדשה. על אלה ועוד שמע מנכ"ל משרד התרבות והספורט – רז פרויליך בביקורו היום (ד') באילת. המנכ"ל ציין, כי המשרד רואה חשיבות רבה בקיום אירועים בינלאומיים גם כחלק מההסברה הישראלית והדגיש, כי המשרד ימשיך לתמוך באילת ובאירועי התרבות והספורט.
חוזרים ליהנות מתרבות וספורט
תגיות:

בפגישת עבודה של המנכ"ל וצוות משרדו עם ראש העירייה – אלי לנקרי בה השתתפו גם סגנו וממלא מקומו – מתן בארי, נציגי החברה הכלכלית לאילת וצוות תאגיד התיירות, הדגיש ראש העירייה את שיתוף הפעולה המבורך עם המשרד הודות להחלטת ממשלה שהתקבלה לפני עשור ומאז הוכיחה העיר אילת שהיא יכולה לארח אליפויות בינלאומיות במגוון ענפי ספורט. ראש העירייה הדגיש את החשיבות בקיום אירועי תרבות וספורט בינלאומיים הן בהיבט התיירותי והן למען תושבי אילת. עוד ציין ראש העירייה את קצב ההתקדמות בבניית קריית הספורט הבינלאומית הכוללת בשלב ראשון 4 מגרשי כדורגל בתקן פיפ"א ובהמשך ייבנה אולם ספורט חדיש ומאובזר עם צפי של 5,000 מקומות ישיבה. עוד ציין ראש העירייה את הפיכת הטרמינל בשדה התעופה הישן לבית תרבות שישמש את תיאטרון "אלעד" ואת בית ספר "רימון" למוסיקה שעתיד לפתוח שלוחה באילת.

המנכ"ל ציין, כי התמורות הגדולות בשנתיים האחרונות מרחיבות את החזון של אילת בתחומי התרבות והספורט כולל הסכמי אברהם והדגיש, כי השר והמשרד רואים עין בעין עם העיר אילת את חשיבות פיתוח תחומי התרבות והספורט בהיבט הלאומי והבינלאומי, פעולה בעלת חשיבות אסטרטגית משמעותית הן לפיתוח התיירות והן לפיתוח וקידום הספורט והבריאות. במסגרת זו תשוב להתכנס ועדת ההיגוי המשותפת לקידום תחומי התרבות והספורט בעיר.  

עוד במסגרת ביקורו באילת, צפה המנכ"ל בהצגה המרתקת של תיאטרון אלעד – חדר 201 והשתתף בסיור שמקיים תאגיד התיירות העירוני - סיור אמנות באילת, אחד מבין ארבעה סיורים בעיר (סיור אמנות כולל ביקור במוזיאון ובגלרייה, פגישה עם אמנים מקומיים וטעימות של יין, סיור קולינרי, סיור בשכונות כולל מופע פולקלור, סיור היסטורי כולל תצפיות וטעימות של גלידה מקומית).


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש