מה רואים היום? זמן להשלים פערים עם סרטי פעולה אהובים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/2/2022 14:54 ● ערב ערב 3057
חורף! בחוץ סוער וגשום ואין באמת טעם לצאת החוצה. מה יותר טוב מלבלות את הערב מול סרט טוב, עם שוקו חם ומשהו לנשנש? אחד הז'אנרים האהובים בכל הזמנים הוא הפעולה, ולמרבה המזל ישנם סרטי פעולה רבים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, כאלה שלא לצפות בהם זה ממש חור בהשכלה. אז באיזה סרט תצפו הערב? הרשו לנו לעזור לכם לבחור!
מה רואים היום? זמן להשלים פערים עם סרטי פעולה אהובים
תגיות:

 

סרטי פעולה שחייבים לראות!

 

כדי לעזור לכם, אספנו כמה סרטי פעולה פופולאריים במיוחד מהשנים האחרונות וגם מתקופות רחוקות יותר, שלא לצפות בהם זה כמעט פשע! מוכנים?

  • סרטי הנוקמים – מארוול וגיבורי העל כבשו את העולם בסערה, וכבר שנים רבות שאנחנו נהנים מסרטים חדשים כמה פעמים בשנה. ההמלצה היא לצפות בכולם שכן בסופו של דבר היקום הקולנוע של מארוול קשור זה לזה, אבל גם מרתון 'הנוקמים' יעשה את העבודה. תתכוננו לצאת להרפתקה של החיים שלכם עם גיבורי הילדות שקרמו עור וגידים מעבר לספרי הקומיקס והסרטים המצוירים, לשעות של כיף וריגוש!
  • כלבי אשמורת – הבטחנו גם קלאסיקות, והנה אנחנו מקיימים! הסרט ברובו מתרחש בתוך מחסן קטן ומציג את מערכת היחסים בין שודדים לאחר שוד שהתפתח לכיוון מפתיע ואולי לא בדיוק כמו שרצו. לא תאמינו עד כמה העלילה מעניינת ומלהיבה, על אף התפאורה שנשמעת די דלה.
  • מהיר ועצבני – גם מי שלא חובב מכוניות לא יכול שלא להתמכר לסדרת הסרטים הזו, שבכל סרט מחדש מותחת את הגבול עם סצנות אקשן מרהיבות, מכוניות חלומיות והרבה מאוד התרחשויות. ממליצים להתחיל מההתחלה, רוב הסרטים קשורים זה בזה ואם כבר להשלים פערים, אז כמו שצריך.
  • נקודת פריצה – מ-1991 ועד היום, הסרט נחשב למצוין! בזמנים שקיאנו ריבס רק התחיל את הקריירה שלו, כבר אז היה ברור שמדובר בנקודת פריצה עבורו (הא, הבנתם?). זהו סרט קלאסי של סוכן סמוי שנשלח למשימה, אבל תאמינו לנו כשאנחנו אומרים שיש בו את כל מה שצריך כדי להניח את היסודות לסרטי פעולה מעולים עד היום!
  • רובוטריקים – הרשו לנו שוב להחזיר אתכם לילדות, הפעם עם סרטי פעולה שישאירו אתכם על קצה הספה במשך שעות. הסצנות בסרטי הרובוטריקים מלאות באקשן טהור, עם אפקטים שמקדימים את זמנם ותורמים ליצירת האווירה שכל כולה מתח, אקשן והרבה מאוד 'וואו'. מי חשב שהסרטים המצוירים משנות השמונים יהפכו לסדרת סרטי פעולה איכותית שכזו?

 

פופקורן למיקרוגל ויאללה לסלון!

 

מובן שיש עוד המון סרטי פעולה שאסור לפספס, זוהי רק טעימה שהחלטנו לתת כדי לסדר לכם את ערב הצפייה המתוכנן. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להתארגן על פופקורן וחטיפים, משהו כיפי לשתות ומלא שמיכות נעימות, להזמין חברים טובים ולהתרווח מול סרט (או סרטים?) שיעשה לכם זמן איכות מהנה במיוחד!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש