אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 25/2/2022 08:45 ● ערב ערב 3057
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בלנסות להבין את מניעי האחרים, כיוון שכוכב התקשורת יושב אצלכם בבית של תת מודע ומאפשר לכם להבין את האחרים גם ללא מילים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הכוכב מארס שמזוהה עם המזל שלכם ונותן לכם אנרגיה, ימצא אצלכם בבית הקריירה למשך כל החודש הקרוב ולכן כרגע זה הזמן לפעול למען עצמכם בנושאים אלה ולא לתת לאחרים לנצל את טוב ליבכם הטבעי. הכוכב וונוס שגם הוא מצוי במקום זה יאפשר לכם לשפר את מערכות היחסים שלכם ולכן חשוב מאוד  שתתחברו לאינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקבל החלטות.  


 

שור

 

בחודש הקרוב כוכבים משמעותיים יימצאו אצלכם בבית הקריירה ולכן יהיה לכם קשה לממש ולבטא את עצמכם בתחום זה, למרות שיש לכם צורך להתמקד ביכולות האישיות והחברתית שלכם ואתם יודעים שחייכם המקצועיים עומדים להשתנות. ייתכן וחלקכם מתנגדים עדיין לשינויים המתרחשים בשטח, אך ככל שתמשיכו לעשות זאת החיים יכריחו אתכם. מומלץ לכם להתמודד ולקבל את השינויים.


 

תאומים

 

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בלבדוק את היכולות שלכם בכל תחומי הקריירה ובכל מה שנדמה לכם שיכול לקדם אתכם מבחינה מקצועית. בחינה זו תעורר אצלכם סערות רגשיות כיוון שיהיו קשורות בדרך טבעית לבחירות שלכם וכיצד אתם מעוניינים להציג את עצמכם בהמשך, ולכן מומלץ לכם לא להיות שאננים בתקופה זו. נסו לבדוק כיצד גם הקשרים החברתיים שלכם יכולים להועיל לכם בהשגת המטרות.


 

סרטן

 

יש לכם קשר עם מקומות המרוחקים ממקום מגורכם הטבעי וזאת כדי למצוא מקום חדש לחיזוק מעמדכם האישי והמקצועי. זהו זמן נכון לבחור לעצמכם עיסוק חדש שישמש אתכם בעתיד גם לשיפור תדמיתכם הציבורית. ייתכנו אצלכם שינויים משמעותיים בעבודה שמגיעים בעקבות יחסים שמקורם בקנאה וגורמים לכם למאבקים פנימיים בתוך המערכת שנסתרים מכם. בדקו אופציות חדשות.


 

אריה

 

אתם מנהלים מאבקים מילוליים קשים עם אנשים קרובים לכם ומודעים לעובדה שצורת חייכם הנוכחית עומדת להסתיים ולכן יש בכם פחדים פנימיים שאתם לא משתפים בהם את האחרים. אתם אומנם מנסים להיות אופטימיים, אך כדי להמשיך לצעוד בדרך שאתם רוצים, אתם נאלצים לעשות הרבה ויתורים ואתם לא בטוחים שאתם מוכנים לכך נפשית או פיזית. מומלץ לחכות עד ליום ההולדת שלכם לפני קבלת החלטות.


 

בתולה

 

אתם נמצאים בתקופת מעבר בה החיים לא מחייכם אליכם כפי שהייתם רוצים. זוהי תקופת ביניים משמעותית כיוון שאתם נמצאים בתקופה שהיא כחצי השנה שלאחר יום ההולדת שזוהי למעשה תקופת מבחן לצורת חייכם ולדרך שבה אתם מנסים להתנהל. נראה שתאלצו לעשות ויתורים כדי להמשיך בדרך חייכם ובעיקר לבדוק האם האחרים שאתם חיים בסמוך אליהם , מוכנים לשינוי שאתם הייתם רוצים לעשות.


 

מאזניים

 

בשבוע הקרוב יהיו לכם הרבה נושאי עבודה לסיים בעקבות העובדה שהבטחתם לאחרים לעזור להם. אתם מנסים בכל הכוח למצוא לעצמכם דרך ייחודית משלכם לביטוי עצמי ולא תמיד יכולים להגיד לעצמכם שאתם גם מצליחים בכך. אל תתייאשו גם אם תשמעו את ה"לא" , כיוון שייתכן והנסיבות תהיינה כאלה שתאלצו להסביר את עצמכם שוב ושוב עד אשר תצליחו להעביר את דעתכם האישית בנושאים החשובים לכם.  


 

 

עקרב

 

אתם נמצאים במלכוד מסוים כיוון שמצד אחד אתם מבינים את כובד וגודל האחריות העומד על כתפיכם ומצד שני יש לכם רצון עז להרשות לעצמכם להמשיך לנוח ולהתאוורר. ייתכנו מתחים בבית כיוון שלא כולם מבינים ומקבלים את הדרך שבה אתם מתנהלים ואכן אתם חייבים לגבש לעצמכם דרך חדשה לביטוי על מנת להבטיח את המשך עיסוקכם בתחום אותו אתם מחפשים.


 

קשת

 

אתם חייבים להגיד לעצמכם שאתם חייבים לשמור על איזון ופרופורציה כיוון שיש לכם נטייה להיסחף רגשית אל מקומות קשים ולא טובים לכם. גם אם הצדק איתכם, אתם משלמים על כך מחיר פיזי, רגשי ובריאותי. מומלץ לכם להיות חכמים ולא צודקים ולהתנהל בהתאם למשפט זה. כמו כן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע במקביל, שיעזרו לכם לשמר את האיזון של עצמכם וזה למעשה אמור להיות המוטו העיקרי לחודש זה.


 

גדי

 

השבוע זהו הזמן המתאים  לעסוק בכל הנוגע לשיפוץ סביבת המגורים הקרובה שלכם. נראה שאתם מרגישים צורך להתאוורר ואפילו לערוך שינויים מרחיקי לכם בחיים שלכם ואולם, מומלץ לכם לעשות זאת לאט לאט כדי שלא תתחרטו. זה גם הזמן להשקיע כספים בתחום זה ואל תהססו יותר מדי כדי שלא תפסידו הזדמנויות. אל תצפו שאחרים ידחפו אתכם , יש לכם את כל הכוח הפנימי לממש תוכניות.


 

דלי

 

בשבוע הקרוב תהיו מוכנים לעשות ולפעול הרבה למען חיזוק ביטחונכם הכלכלי. נראה שהיו לכם תוכניות כלכליות שלא תמיד תאמו את המציאות ולכן נקלעתם לקשיים משמעותיים, שהיום מצריכים מכם משאבים רגשיים בנוסף לצורך לשנות חלקים נרחבים בסגנון חייכם. בשלב הזה מומלץ לכם לנסות לבקש עזרה מאנשים במעגל המשפחתי הראשון על מנת שתוכלו להשתחרר מהנטל שנופל עליכם.


 

דגים

 

אתם נמצאים בתקופה נהדרת של התחלות חדשות בגלל הימצאותו של כוכב ההזדמנויות המוכר בשמו יופיטר במזל שלכם וגם מאחר וכוכב התקשורת נמצא בבית תת המודע שלכם. שילוב שני אלה ייתן לכם יכולת לפעול בצורה נכונה ולממש את הפוטנציאל הגלום בחייכם כרגע. העשייה שלכם מרימה אתכם ועוזרת לכם לחזק את האגו שלכם שתקופה ארוכה היה בשפל, כיוון שהייתם עסוקים בלרצות את האחרים.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש