שומרים על הביטחון

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 18/2/2022 05:11 ● ערב ערב 3056
אילת משום מאפייניה הייחודיים ומיקומה הגיאוגרפי מובילה שיתופי פעולה בכל התחומים. אחד המובילים הוא שיתוף הפעולה בתחום החירום והביטחון. במסגרת זו, כינס השבוע (א') ראש העירייה – אלי לנקרי פורום ביטחוני בהשתתפות מפקד האוגדה המרחבית, מפקד משטרת מרחב אילת ומפקד זירת ים סוף. חברי הפורום דנו בנושאים הביטחוניים הנמצאים על סדר היום בעיר אילת וסביבתה, במאמץ השוטף של גופי הביטחון בשמירה על שגרה ביטחונית המותאם לאופי של אילת כעיר תיירות המרוחקת ממרכז הארץ ועל המשך שיתופי הפעולה בין כל הגופים.
שומרים על הביטחון
תגיות:

לצד פורום אכיפה המתכנס מידי חודש בהובלת ראש העירייה ומפקד משטרת המרחב ופורום חירום והצלה המתכנס מספר פעמים בשנה ומתרגל מצבי חירום, כינס כאמור ראש העירייה את הפורום הביטחוני, בו השתתפו מפקד עוצבת אדום – תא"ל איציק כהן, מפקד משטרת מרחב אילת – נצ"מ משה פינצי ומפקד זירת ים סוף – סא"ל שי חודרה.

בפתח הדיון ציין ראש העירייה את חשיבות הפורום והעלה על נס את שיתופי הפעולה בין כל גורמי הביטחון והחירום בעיר כחלק משמירה על ביטחון תושבי העיר ואורחיה. "יש על מי לסמוך בהגנה על העיר" אמר ראש העירייה וסקר בפני הגורמים את הנושאים שעל סדר היום, ביניהם האתגרים והחוזקות של העיר.

מפקד עוצבת אדום - תא״ל איציק כהן ציין, כי שיתוף הפעולה הרב-ארגוני יוצא הדופן בין צה״ל ומשטרת ישראל בגזרת העיר אילת, הוא כלי הכרחי ביותר לשמירת העיר אילת כעיר התיירות המרכזית בישראל. "ביטחון תושבי העיר אילת נמצא בראש מעייננו ונשתמש בכל האמצעים והשיטות כדי לבצע משימה זאת״ אמר מפקד האוגדה.

מפקד משטרת מרחב אילת - נצ״מ משה פינצי ציין גם הוא, כי שיתוף הפעולה בין גורמי הביטחון השונים באילת יחד עם עיריית אילת הוא שיתוף פעולה יוצא דופן – בנכונות הגורמים לעשייה המשותפת, בשיח הפתוח ובהפריה ההדדית. "שיתוף פעולה הכרחי מתוך הבנה של כל הגורמים, כי בשעת חירום, המענה הראשוני יתבסס רק על הכוחות הנמצאים בעיר. משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול למען ביטחונם ושלומם של תושבי אילת ויישובי חבל אילות לצד פעילות האכיפה והשיירה על הסדר הציבורי״ אמר.

מפקד זירת ים סוף - סא״ל שי חודרה ציין, כי זירת ים סוף היא נדבך חשוב ומרכזי בהגנה על ביטחון תושבי העיר אילת ומבקריה. "אני רואה בשיתוף הפעולה בין כוחות הביטחון במרחב העיר חשיבות רבה ותשתית איתנה לביטחון השוטף. פורום הביטחון הוא הוכחה למרכזיות הנושא ולשיתוף הפעולה האיתן בין הגופים״ אמר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש