מה גורם לנו כחברה להתנדב ולתרום?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/2/2022 14:52 ● ערב ערב 3055
בשנים האחרונות אנו רואים כיצד בעלי חברות נרתמים לסייע ולתרום ככל יכולתם. אך נשאלת השאלה מה גורם לחברות ועסקים להתנדב ולתרום מהזמן הפרטי שלהם? הרי כל איש מקצוע יודע כי זמן שווה כסף, ולעיתים הרצון להתנדב מביא להפסדים כספיים גדולים. הגיע הזמן שגם אתם תכירו את החשיבות של הפעולה הזאת. מאוד יכול להיות כי אחרי קריאת המאמר, גם אתם תמצאו את עצמכם מתנדבים. נזכיר כי כל אחד יכול להתנדב, זה לא בהכרח מנת חלקם של חברות או עסקים גדולים.
מה גורם לנו כחברה להתנדב ולתרום?
תגיות:

 

תגרמו לחברה להיראות טוב יותר

 

בעידן שבו אנו נמצאים היום, הנראות של החברה חייבת להיות טובה ככל האפשר. הרי במקביל אליכם פועלות עוד חברות אחרות שעשויות לתפוס את מקומכם. לפיכך, יהיה עליכם לנסות להיראות טוב ככל האפשר בעיניי הלקוחות. התנדבות תביא אתכם למצב שבו הלקוחות יראו את החברה שלכם באור מאוד חיובי. הלקוח מצידו ירצה לסייע לחברות או לעסקים שגם עושים טוב עבור אנשים אחרים. אם העסק שלכם לא יראה טוב, זה יוביל לכך שהלקוחות פשוט ייקחו צעד לאחור.

אפשרות לגבש את צוות העובדים

להתנדב זה לא בהכרח דבר שיביא לפגיעה בחברה כאשר מסתכלים קדימה. זה נכון שאת הזמן שאותו השקעתם על ההתנדבות לא יהיה ניתן להחזיר לכם. אך בפועל התרומה קדימה תהיה תרומה שלא ניתן להטיל בה דופי. צוות העובדים עשוי להתגבש במהלך הפעילות המשותפת, וכולם יראו אחד את השנייה באור מעט שונה. לעיתים הניתוק מהעבודה הקבועה יעשה לכם טוב, ויאפשר לעובדים לראות את עמיתיהם לעבודה. שיתוף הפעולה בין העובדים הוא הכרחי מאוד להצלחה העתידית של העסק.

 

הרגישו טוב עם עצמכם

 

הסיבה המרכזית שבגללה אנשים מתנדבים היא על מנת שהם ירגישו טוב עם עצמם. עד שיש לכם הזדמנות להרגיש טוב עם עצמכם מוטב כי תנצלו אותה. הרי ברגע שאתם מרגישים טוב עם עצמכם תוכלו להביא את ההרגשה הזאת לידיי ביטוי במובנים אחרים. אם אתם לא תרגישו טוב עם עצמכם, תמצאו את עצמכם במצב בעייתי. במידה מסוימת לא יהיה לכם את הכוח להמשיך למנף את העסק ולקחת אותו קדימה.

 

החיוך של האחרים שווה הכל

 

כל מי שיתנדב ורואה כיצד זה עוזר לאחרים יבין מיד עד כמה הפעולה שהוא עשה היא פעולה משמעותית. להתנדב זה לא דבר של מה בכך, בטח כאשר אתם עושים זאת באופן קבוע. בכל פעם שתראו את החיוך של האחרים תבינו כי זה שווה את המאמץ. החיוך של האחרים יכול להיות על המקום או לאחר תקופה מסוימת שההתנדבות תיתן את אותותיה. ברגע שאתם תעשו טוב לאחרים, כאשר אתם תצטרכו יתנו לכם בדיוק באותו המטבע. תזכרו כי העולם שבו אנו חיים הוא עולם עגול שבו כולם מחזירים האחד כלפי השני.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש