אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 11/2/2022 08:33 ● ערב ערב 3055
טיפ לילידי השבוע - כוכבים רבים ומשפיעים נמצאים במזל שלכם ולכן נראה שאתם בתקופה של התחלת מחזוריות חדשה בחיים. בהצלחה !
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכב התקשורת נמצא במקום המקושר עם כל הקשור במעמד החברתי שלכם ומאחר ונושא זה מאוד חשוב עבורכם , נראה שאתם שוב ושוב שואלים את עצמכם כיצד אתם יכולים לחזק את מעמדכם האישי ולהגיע לפסגות גבוהות יותר. הדרך הנכונה עבורכם היא לא להתייאש כאשר הדברים לא מסתדרים כפי שאתם רוצים ולנסות ולחזק את התחומים בהם אתם מרגישים פחות חזקים.


 

שור

 

השמש בשמיים מבקרת אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי הקריירה ומעניקה לכם מהאנרגיה הטובה שיש ביכולתה לתת לכם על מנת לסיים / להתחיל פרויקטים שנחשבים חשובים בעיניכם. נראה שבשלב זה כל החשיבה שלכם מנותבת לקידום עצמכם בקריירה ועל כן, הרבה דברים בחייכם מתרכזים בנושא זה. יש התפתחויות בתחום עבורכם, אך הן עדיין לא משאת ליבכם העיקרית.


 

תאומים

 

למרות היכולות האישיות הטובות שלכם נראה שבכל פעם שכוכב התקשורת שהוא גם הכוכב האישי שלכם נמצא במצב פעולה שמאוד משפיע עליכם , אתם נמצאים בתקופה שקל לכם לבטא את עצמכם והכול זורם בצורה נעימה. חשוב מאוד שתבטאו את עצמכם בצורה נאותה במקומות שמאוד חשוב לכם לצאת הכי טוב שאפשר. בשלב זה לכו על המוכר והבטוח ואל תנסו דברים חדשים.


 

סרטן

 

מבחינה מקצועית אתם נמצאים במקום שדרושה בו התנהלות אינטנסיבית ולעיתים אתם אף מגיעים בצורה אימפולסיבית, אך אין ספק שהעובדות והמצב הן אלה שגרמו לכם לכם לכך. אתם פועלים רבות מאחורי הקלעים על מנת לייצב את עצמכם בצורה מניחה את הדעה בתחום המקצועי. בנוסף, הנושא הכלכלי בחייכם הוא הנושא האקוטי כרגע, ולכן אתם עושים את מירב המאמצים לגייס כספים למטרות שחשובות לכם.


 

אריה

 

זוהי תקופה משמעותית עבורכם כיוון שאתם נמצאים בתקופה שבה עליכם לבחון את עצמכם ולבדוק האם מתאימה לכם מסגרת השותפות שבה אתם נמצאים עכשיו. מבחינה אישית זוהי תקופה שבה עליכם לעמוד על רגליכם האחריות ולא לוותר כאשר אתם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. ייתכן שלא תמיד יבואו לקראתכם ולא יבינו אתכם, אך במידה ותשדרו מסר עקבי תצליחו בהעברת המידע שלכם.  


 

בתולה

 

הכוכב מרקורי שהוא הכוכב שלכם נמצא אצלכם בבית העבודה ביחד עם כוכבים רבים נוספים ועל כן, נראה שאתם עומדים בפני תקופה שבה כל נושא המקצועיות שלכם עומד למבחן . כמו כן, גם נושא השותפויות בעבודה יעמוד למבחן גם הוא , כיוון שגם יחסי האנוש חשובים מאוד השבוע וייתכן שתמצאו את עצמכם מסבירים את עמדותיכם שוב ושוב לאנשים שחשובה לכם דעתם המקצועית.   


 

מאזניים

 

זוהי תקופה שבה אתם מנסים ליצור מהתחביבים שלכם עיסוק יותר משמעותי שיביא הכנסה ולא רק תחביב לשם הנאה. שתפו את הקרובים לכם בתוכניותיכם ונסו לשלב אותם ביחד איתכם לזמן איכות. אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד על מנת שתוכלו להחצין ולשווק את היצירתיות שלכם. מבחינה רפואית אתם בתקופה יותר רגישה וחשוב שתהיו רגישים וקשובים למה שהגוף שלכם מבקש.  


 

 

עקרב

 

כוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי נמצא בבית המשפחה שלכם ולא מניח לכם להיות בשקט ובשלווה להם אתם כל כך מייחלים. אתם מרגישים אחריות כלפי אחרים הקרובים אליכם במעגל המשפחתי הראשון ועובדה זו לא מניחה לכם לחיות את חייכם בצורה חופשית. זה הזמן עבורכם להשקיע בחיים האישיים שלכם , בעבודה ובזוגיות החשובה לכם ולצאת לדרך חדשה שתהייה טובה לכם.


 

קשת

 

אתם זקוקים למנוחה נפשית ופיזית בגלל עומס שלאחרונה נחת עליכם. מבחינה כלכלית אתם עמוסים ולא תמיד יודעים לעשות את סדרי העדיפויות הנכונים לכם ולכן נקלעים פעמים רבות לסערות רגשיות משמעותיות במיוחד. חשוב שתעשו הפרדה בין ההיגיון לרגש ויש לכם מזל שאתם אופטימיים מיסודכם ולכן אתם יכולים להשתחרר מרגשות אשם מעיקים ומגבילים.


 

גדי

 

בשבוע הקרוב ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב יהיו כוכבים מאוד משמעותיים במזל ובבית הכספים שלכם ויגרמו לכם להבין שהנה הגיע הזמן שלכם לשפר את עצמכם מבחינה כלכלית, אך הפעם רצוי שתערבו חברים וידידים שיכולים לעזור לכם להגיע לאנשים הנכונים על מנת לקדם את עצמכם. ייתכן ומדי פעם תרגישו בדידות בגלל החלטות שאתם חייבים להחליט – אך אין ספק שאתם בדרך הנכונה.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית והיא תקופת יום ההולדת שלכם שזוהי תמיד נקודת פיק לכל מבחן בחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות חשבון נפש ולדעת שככל שתעמיקו בנבירה עצמית תוכלו להגיע לתוצאות שעשויות לעזור לכם בהמשך דרככם. הכוכב יופיטר שמביא מזל ושפע נמצא בבית הכספים שלכם ובהחלט ייתן לכם רגעים של חסד, אהבה ופופולאריות.


 

דגים

 

בשבוע הקרוב ייכנס כוכב התקשורת אל בית תת המודע שלכם ולכן יהיה זה זמן שבו תרגישו צורך להיות יותר מכונסים בתוך עצמכם ולא תרצו לשתף את האחרים במחשבותיכם. זהו זמן לחשבון נפש שבו אתם יכולים להגיע לתובנות מאוד מעמיקות אם רק תרשו לעצמכם להיפתח ולשחרר מחסומים רגשיים שמנעו מכם עד היום להגיע למקומות עמוקים בתוך עצמכם. 


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש