אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 28/1/2022 09:10 ● ערב ערב 3053
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יימצא הכוכב אוראנוס שמביא איתו מתח בבית המשפחה הגרעינית שלכם ועל כן, אתם צפויים לשבוע של חוסר נוחיות עד אשר דברים יסתדרו על הצד הטוב שלהם וסביר להניח שתוך כדי פשרה מצידכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם מתנדנדים בין הצורך שלכם להיות במסגרת ולקחת אחריות על חייכם ובין העובדה שיש לכם רצון פנימי חזק לממש את היכולות המקצועיות שלכם דרך מערכות יחסים למרות שעובדה זו לא תמיד מתיישבת עם ציפיות הממונים. יש לכם  יכולת לנצל את העובדה שמפרגנים לכם ולכן אסור לכם להיסחף למערבולת רגשית כל פעם שדברים לא מסתדרים. אולי כדאי שתתייעצו עם אדם מקצועי שמבין בתחום.   


 

שור

 

אתם נמצאים בתקופה של תכנונים ונראה שגם נסיעה לחו"ל יכולה לבוא בחשבון למרות התנאים האובייקטיביים הקשים בתקופה זו. זוהי תקופה נהדרת להרגיש שיש לכם את האנרגיה לממש תוכניות ישנות שזנחתם. מאחר ואתם מזל שלעיתים קרובות מעדיף את המוכר והקיים, ייתכן ויש פעמים בהם תעדיפו לדבר במקום לעשות ולכן מאוד חשוב שהפעם תהיו שלמים עם החלטותיכם.


 

תאומים

 

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא הפעם במקום בו אתם  מרגישים חנוקים במקצת מבחינה כלכלית ולא יכולים לנהוג באופן חופשי וזאת בגלל העובדה שכוכב נוסף שנמצא בבית תת ההכרה שלכם מחבר אתכם לעבר ולנושאים שעדיין לא פתרתם אותם בגלל הדחקה. זה הזמן לנסות ולפתח קשרים על מנת שכאשר תרגישו שהחסימה משתחררת מכם, תוכלו לממש את מטרותיכם.


 

סרטן

 

הנושאים הכספיים בחייכם ימשיכו לשאת תפקיד מאוד משמעותי כיוון שאתם מצפים לקבל כספים שלדעתכם מגיעים לכם, אך נראה שהם לא יגיעו בקצב שאתם מצפים. אתם מתחילים לחוש רווחה כלכלית בעקבות פרויקטים שונים שלקחתם על עצמכם, אך מנגד מומלץ לכם גם לבדוק את כל ההיבטים הכספיים לעומק על מנת לוודא שאתם רואים את  העובדות בעין אובייקטיבית.


 

אריה

 

זוהי תקופה משמעותית עבורכם כיוון שאתם בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם וחשוב שתבחנו את עצמכם ותבדקו האם מתאימה לכם המסגרת בה אתם נמצאים מבחינה אישית ומקצועית. זה הזמן שבו עליכם לבחון את מהימנותם של השותפים לעבודה  ובמיוחד לגבי אלה שהבטיחו לכם עזרה וקידום, אך עדיין לא עמדו בכך. גם במישור הזוגי אתם עומדים בפני החלטות ושינויים.


 

בתולה

 

הכוכב ושלכם מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא אצלכם בבית העבודה ובנסיגה  כך שנראה שאתם עומדים בפני תקופה שבה כל הנושא המקצועי עומד למבחן . אין בהכרח הכוונה שאתם תעמדו בפני החלטות ואירועים חשובים שיכולים להפוך את תחום העבודה שלכם למקום שתרצו שיהיה נעים לעבוד בו ולא רק מקום עבודה. חשוב שתנהלו תקשורת פתוחה ותביעו את דעתכם.  


 

מאזניים

 

זוהי תקופה עמוסה בדברים טובים בגלל ביקורו של הכוכב יופיטר בבית היצירה והתחביבים שלכם. נראה שעכשיו הגיע הזמן שלכם לעשות כסף מהיצירתיות שבכם. זה  הזמן להחצין ולשווק את הרעיונות שלכם שהם בדרך כלל מחוץ לקופסא ולכן נראה שיתקבלו בברכה. גם מבחינה משפחתית אתם עומדים בפני התחלות חדשות כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המשפחה והיצירה ודורשים התייחסות נוספת.  


 

 

עקרב

 

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים ומהפכות נמצא בבית השותפויות האישיות והמקצועיות שלכם ביחד עם כוכב סטורן שמביא איתו אחריות לעשייה, אך לעיתים מתוך לחץ ועצבנות. ולכן נראה שיקשה עליכם החודש להיות שלווים ורגועים וכל דבר יקפיץ אתכם בדרך כזו שתרגישו שאתם חייבים לענות ולהתייחס לכל דבר. הגיע הזמן לפעול בדרך שתעזור לכם להגיע להחלטות משמעותיות ולפעול בהתאם.  


 

קשת

 

הכוכב סטורן שמביא איתו קשיים נמצא במקום המלמד על כך שקשה לכם למעשה עם כל הסביבה שאתם נמצאים בה ולפעמים נמאס לכם בצורה כזו שבא לכם לזרוק הכול , רק שיעזבו אתכם לנפשכם. מאחר ויצאתם מאיזון ולא תמיד אתם יודעים לעשות את סדרי העדיפויות הנכונים, אתם עלולים  להיקלע לסערות רגשיות משמעותיות במיוחד. אל תנסו לבחון את הסביבה שלכם, תנו בהם יותר אמון.  


 

גדי

 

בשבוע הקרוב ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב יהיו כוכבים מאוד משמעותיים במזל שלכם ובבית הכספים שלכם כך שזה בדיוק הזמן שלכם לנסות לעצמכם דרכים חדשות מבחינה כלכלית, אך הפעם דרך מגע עם חברים וידידים שיכולים לעזור לכם להגיע לאנשים הנכונים על מנת לקדם אתכם. יש לכם הזדמנויות להרוויח כספים ולכן חשוב מאוד שתממשו תוכניות כלכליות.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה חשובה מאוד שהיא תקופת יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תמיד נקודת פיק לנושאים שונים ומשמעותיים בחייכם. כוכבים שנמצאים בבית תת ההכרה גורמים לכך שאתם מתחברים ביתר קלות אל האני הפנימי שלכם על מנת לקבל תשובות. ככל שתעמיקו יותר במודעות אישית, תגיעו לתוצאות שעשויות לעזור לכם. הכוכב מרקורי שביצע את הנסיגה שלו במזל שלכם, יעזור לכם לבטא את עצמכם.  


 

דגים

 

הכוכב וונוס נמצא במקום המתאפיין על ידי יצירת קשרים חברתיים עם אנשים שונים מכם בתפיסה האישית והגיע זמנכם ליהנות מכך ובדרך זו גם לשנות את סגנון חייכם ולשפר את מעמדכם החברתי. מסתמן שיהיה לכם הכוח והרצון להוכיח לאחרים שאתם באים ממקום נקי של נתינה. יכולת הדיבור שלכם תקבל חיזוק בדרך אינטואיטיבית, כך שתוכלו בקלות להגיע אל האחרים ולשכנע אותם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש