אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 21/1/2022 13:54 ● ערב ערב 3052
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ימשיך במסעו בבית הכספים שלכם, הכוכב סטורן שמביא איתו הזדמנויות בתחומי חיים שונים , תוך כדי לקיחת אחריות והפעם בעיקר בענייני כספים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות שלכם כיוון שנראה שאתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם תחושה של חוסר וודאות ביכולת שלכם להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה מבחינה חברתית. ייתכן ובמשך השבוע תחושו גם בעייפות, כבדות כלשהי ואף מצוקה פיזית. במידה ותדעו לנוח ולשמור על עצמכם – האיזון יישמר. מומלץ לכם לא להדחיק את הרגשות שלכם.  


 

שור

 

כוכבים משמעותיים בנסיגה נמצאים השבוע בבית הקריירה שלכם כך שנראה שאתם עסוקים מאוד. תחושו שאתם מקבלים אנרגיות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות. הזמן במקרה הזה פועל לטובתכם, גם במישור החברתי יש לכם יכולת למגנט אליכם את המתאימים ביותר וליהנות מכך. כוכב סטורן שנמצא כבר בבית הקריירה שלכם ידחוף אתכם לכיוונים הנכונים.  


 

תאומים

 

היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים. מומלץ לכם בשבוע הקרוב לנסוע ולהעביר את זמנכם בנסיעות למקומות שיתנו לכם תחושה שאתם מתאווררים ולא נשארים במקום אחד. דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. מבחינה תקשורתית אתם נוחים לניתוקים ולשינויים על רקע מקצועי ובגלל שהכוכב שלכם מרקורי בנסיגה.   


 

סרטן

 

הכוכב פלוטו המביא איתו שינויים משמעותיים ועמוקים נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם חווים שינויים כל כך חשובים שאף החשיבה עליהם מפחידה אתכם.  מבלי לשים לב אתם דואגים לשנות את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע חשוב שתהיו כמה שיותר במצב של מנוחה ותשמרו על הבריאות שלכם.  


 

אריה

 

זהו חודש מאוד משמעותי עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת. הרשו לעצמכם להיות כנים כלפי עצמכם והקשיבו למסרים הבאים מתוככם. ייתכן ואתם פועלים תחת לחץ אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים – ולכן, זה הזמן בכל זאת, לעמוד על דעתכם.  


 

בתולה

 

אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות מצליחים ומוצלחים מאוד על רקע מקצועי ולכן, נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו להתקרב לעמיתים לתפקיד  מבלי ללחוץ יתר על המידה כדי  שכולם  יבינו שאתם באים בטוב. נושאי עבודה ימשיכו גם השבוע להיות מאוד פוריים עבורכם ותוכלו לקבל עזרה על מנת שתוכלו לעמוד בקצב של תוכניותיכם ולשתף בכך גם את הקרובים לכם.


 

מאזניים

 

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חסרי אנרגיה, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות על רקע פסיכוסומאטי. זה הזמן להיות יותר בחיק המשפחה ולנסות לא לקחת ללב יותר מדי את מטרותיכם כיוון שנראה שאתם עוסקים בכך שעות רבות עד כדי כך, שאתם עלולים להישאר נטולי אנרגיה.  


 

 

עקרב

 

בשבוע הקרוב נראה שאנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. אתם מאוד בולטים ומשאירים רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. נכון שאתם חזקים מאוד וכריזמטיים אך אתם גם יודעים איך להפעיל את קסמיכם האישיים ולהשאיר אוירה נינוחה ורגועה. אנשים בסביבה הקרובה שלכם זקוקים לכם יותר מתמיד כך שנסו לבלות איתם יותר זמן איכות ולהעניק להם מהאנרגיה הטובה שלכם.


 

קשת

 

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, אבל אתם חייבים לבצע כדי להמשיך בהתנהלות הרגילה של חייכם. ייתכן שאין לכם אנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על מנת שלא תישחקו . הימצאו רק בחברת אנשים תומכים ומבינים והתרחקו מאנרגיות שליליות.


 

גדי

 

כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם ובנסיגה ויחדד עבורכם בשפע את מה שכבר יש לכם  באופן טבעי והיא חשיבה מקורית, יצירתית ומחוץ לקופסא. זה הזמן לפתור בעיות שעד היום לא ידעתם כיצד ובאיזה דרך לפתור אותם. הכוכב מרקורי שאחראי על החשיבה ונמצא כבר במזל שלכם ייתן לכם עוד הזדמנות לשווק את עצמכם ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר, על מנת שגם אחרים יכירו ביכולותיכם.


 

דלי

 

הכוכב יופיטר שמביא איתו הצלחה ושגשוג נמצא אצלכם מתחילת שנה זו בבית הכספים שלכם למשך כל השנה הקרובה ולכן תוכלו ליהנות מהתקדמות מאוד משמעותית בכל הקשור לשיפור מצבכם הכלכלי ואף ביחסים המשפחתיים שלכם שנראה שעברו טלטלה מאוד משמעותית בשנה האחרונה. עכשיו שאתם כבר יודעים בדיוק היכן אתם עומדים ומהם יחסי הכוחות אתם יכולים להרשות לעצמכם להרפות .


 

דגים

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד טובה עבורכם כיוון שכוכב יופיטר שמביא איתו שפע , פוטנציאל והזדמנות נמצא במקום המקושר עם האישיות שלכם וייתכן לכם תחושת נוחות ורווחה במשך כל השנה הקרובה. זה הזמן לפתור בעיות עם אנשים קרובים שנוצרו על רקע אי הבנה. נראה שגם הצד השני מוכן להגיע איתכם לפשרה כלשהי, שתוכל לתת לכולכם את האפשרות להניח לעבר .  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש