ממחר: תלמידי כיתות ד׳ - ו׳ באילת יעברו ללמידה מרחוק

מאת: דוברות עיריית אילת ● 20/1/2022 14:05 ● ערב ערב 3051
 על רקע התחלואה הגוברת וקצב ההדבקה המואץ, החל ממחר (ו׳) ועד ליום חמישי הבא (27.1) כולל, יעברו תלמידי כיתות ד׳-ו׳ בכל בתי הספר ללמידה מרחוק ● חינוך מיוחד, גני ילדים וכיתות א', ב' וג' יפעלו כרגיל במוסדות החינוך ●  יש לבצע בדיקת אנטיגן ערב לפני החזרה ללימודים ולשוב לבתי הספר ביום שישי (28.1 ) עם תוצאה שלילית
ממחר: תלמידי כיתות ד׳ - ו׳ באילת יעברו ללמידה מרחוק
תגיות:

 על רקע התחלואה הגוברת וקצב ההדבקה המואץ, החל ממחר יום שישי 21.1.22 ועד ליום חמישי 27.1.22 כולל, יעברו תלמידי כיתות ד׳-ו׳ בכל בתי הספר ללמידה מרחוק. חינוך מיוחד, גני ילדים וכיתות א', ב' וג' יפעלו כרגיל במוסדות החינוך. 

את ההחלטה קיבל ראש העירייה - אלי לנקרי, במסגרת קבינט הקורונה העירוני, בתיאום עם מנהל מחוז דרום של משרד החינוך, אגף החינוך ומינהל שח"ק בעירייה ופורום ההורים העירוני, במטרה לשמור על בריאות התלמידים וצוותי ההוראה ולאפשר למידה רציפה לכולם באמצעות הזום.
 
החלטה זו נובעת כאמור בשל מספר רב של מבודדים בקרב תלמידים ומורים ונוכחות דלה בבתי הספר, ונועדה לשמור על בריאות התלמידים והמורים ולאפשר למידה לכל התלמידים. כך תתאפשר למידה רציפה עבור כל התלמידים (כולל מאומתים ומבודדים) וגם קטיעת שרשרת ההדבקה על ידי כך שהתלמידים ישהו בבית.
 
בפניה שיצאה להורים, התבקשו גם ההורים להירתם למאמץ העירוני ולהקפיד על שהיה בבתים בימים אלה, להימנע ממפגשים חבריים בין הילדים או שהיה בגני משחקים. עוד התבקשו ההורים, לבצע בדיקת אנטיגן ערב לפני החזרה ללימודים, יום חמישי 27.1.22 ולשוב לבתי הספר ביום שישי 28.1.22 עם תוצאה שלילית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש