מתחסנים ולא מסתכנים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 13/1/2022 08:48 ● ערב ערב 3051
על רקע העלייה המתמשכת במספר המאומתים לנגיף הקורונה, הוכרזה השבוע אילת כעיר אדומה. לצד מאמצים רבים לעידוד התחסנות בקרב ילדים, נמשכת העלייה בתחלואה המובילה בין היתר לסגירת גני ילדים ולמעבר ללמידה מרחוק בלא מעט כיתות. כיום עומד אחוז ההתחסנות בקרב ילדים בגילאי 5-11 על 18%. עוד על רקע המצב ובהתאם להחלטת קבינט הקורונה העירוני, הופסקה קבלת קהל במשרדי העירייה. כמי שמעודד את הציבור להתחסן, קיבל השבוע ראש העירייה – אלי לנקרי את החיסון הרביעי.
מתחסנים ולא מסתכנים
תגיות:

קבינט הקורונה העירוני הפועל ללא הפסקה בשנתיים האחרונות, שב להתכנס בשבועות האחרונים מידי יומיים בהובלת ראש העירייה, להערכות מצב בהתאם. בקבינט משתתפים גורמי בריאות, חינוך, רווחה ואכיפה כולל משרד הבריאות, בית החולים, משטרה ופורום ההורים העירוני. השבוע על רקע ההגדרה של אילת כעיר אדומה, התקבלה כאמור החלטה על הפסקת קבלת קהל במשרדי העירייה. כן יינתן מענה טלפוני בהתאם לשעות של כל יחידה ויתוגברו השירותים המקוונים דרך אתר האינטרנט של העירייה, ביניהם הוצאת אישור תושבות, תו חניה ותושב אילת, תשלומים, רישום לגנים ובתי ספר ועוד. 

עוד על רקע המצב ובהתאם להנחיית ראש העירייה נערכים בעירייה לפתוח שתי עמדות נוספות לבדיקת אנטיגן. אחת מהן תחל לפעול כבר ביומיים הקרובים בחדרי הספח של היכל הספורט הסמוך לבית ספר התיכון ע"ש "בגין". כידוע על פי הנחיות משרד הבריאות, החל מהשבוע, מיועדות הבדיקות במתחמי פיקוד העורף רק לבני 60 ומעלה ואוכלוסיות בסיכון. באילת, זהו המתחם הממוקם בכניסה לעיר (סמוך לתחנת הדלק ״פז״). שאר האוכלוסייה, אנשים שנחשפו לחולה מאומת או בעלי תסמינים, מחוסנים או מחלימים, נדרשים לבצע בדיקת אנטיגן (בדיקה מהירה). 

החל מהשבוע החל סופר פארם "ביג" אילת להפעיל, מתחם לבדיקות PCR ואנטיגן בתשלום (70-101₪) גם לטסים לחו״ל. המתחם פועל בימים א׳-ה׳ 9:00-19:30, יום שישי 9:00-13:30. בנוסף ניתן לבצע בדיקות אנטיגן בתשלום גם במרכז הרפואי ש.ר.פ אילת ובעמדת מד״א בטיילת האייסמול. בעמדת מד״א, הבדיקות לגילאי 3-12 הנה ללא תשלום. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש