אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 13/1/2022 08:42 ● ערב ערב 3051
טיפ לילידי השבוע - השבוע יהיה זמן מתאים למימוש תוכניותיכם האישיות בשיתוף עם האנשים הקרובים לכם. הרשו לעצמכם לבלות, ליהנות וליצור לעצמכם מצבים בהם אתם נהנים מהחיים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

בחודש הקרוב ימשיך להיות כוכב אוראנוס שמביא שינויים בבית הכספים שלכם כך שאתם עדיין במצב של חוסר נוחות כלכלית ואף נראה שלמדתם לסמוך בעיקר על עצמכם כיוון ששותפויות הוא לא הצד החזק שלכם כרגע,  גם אם אתם כרגע נדמה לכם שאתם פועלים נכון. כוכב השפע נמצא בבית תת המודע ורק משם נראה שתגיע התשובה האינטואיטיבית כיצד עליכם להתנהל על מנת להצליח.


 

שור

 

הכוכב יופיטר נמצא בשנה הקרובה בבית המעמד החברתי שלכם ומאחר וכוכב זה מביא הזדמנויות והתחלות חדשות , הרי שאתם מתחילים עכשיו כבר לחוש את פתחו של עידן חדש שמתקרב אליכם כיוון שאתם בניגוד לאופייכם הרגיל מוכנים הפעם להיפתח לשינויים ולראות את עתידכם בצורה שונה ממה שהורגלתם לכך עד היום. השקיעו יותר בקרובים לכם והצעירים מכם במשפחה .


 

תאומים

 

הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע עומד לבקר השנה בבית תת המודע שלכם עובדה שלא תקל עליכם את התקופה הקרובה עד ליום הולדתכם , אך יחד עם זאת זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם לנסות ולהבין את המניעים הפנימיים שלכם ביחס להתנהגותכם עם הסובבים אתכם ולבדוק עם עצמכם מדוע אתם מתנהלים בדרך מסוימת. ייתכן שהתשובות נמצאות עמוק בעבר, ועדיין אתם חייבים לנבור עמוק בתת המודע שלכם.


 

סרטן

 

נראה שהחיים דורשים מכם לעשות שינויים בסגנון חייכם ובעיקר עם האנשים הסמוכים אליכם, אך בגלל מחויבויות שונות של החיים אינכם יכולים לפעול באופן חופשי ואתם מרגישים תלויים בשותפים לכם בחיים בכל הנוגע לעתידכם. בחודשים הקרובים תהייה לכם הזדמנות לבדוק את עצמכם ביחס לסביבה ולשאול את עצמכם עד כמה אתם באמת מוכנים לוותר, ועדיין להיות שלמים עם עצמכם.


 

אריה

 

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד עם הסובבים לכם ותנסו להראות את הצדדים החיוביים שלכם ככל יכולתכם. אתם יודעים שלמעשה אתם עומדים במבחן מסוים כך שחשוב מאוד שתשקיעו את מירב המאמצים שלכם בלעשות את הרושם החשוב כדי שבהמשך תוכלו ליהנות מפירות השקעתכם. בנושאי עבודה זוהי תקופה טובה להתחלות חדשות ונראה שאתם יכולים ליהנות מהצלחה בתחום המקצועי.


 

בתולה

 

אתם הכוכב היחיד שעשוי ליהנות בחודשים הקרובים ממהלך כוכב יופיטר שמביא איתו מזל ונמצא בבית הזוגיות והשותפויות שלכם . ייתכן ועובדה זו תיתן לכם את הכוח הנדרש להזיז דברים שהיו "תקועים" עבורכם מזה זמן רב ולהזיזם בהתאם לתפיסת העולם שלכם. גם אם אין לכם דברים מעשיים שאתם צריכים לפעול בהם, הרי שזה גם הזמן לשוחח ולהבהיר לאחרים את תפיסת עולמכם ונראה שכולם עשויים לבוא לקראתכם.


 

מאזניים

 

אתם המזל שבמשך כל השנים האחרונות מושפע מכוכב סטורן המוכר גם בשמו שבתאי הגורם לכם לקחת אחריות ושינויים על חייכם ובעיקר בנושאי הבית והמשפחה ולקיחת פרופורציה לגבי ההשקעה שלכם בעבודה אל מול הבית. מאחר וחלק מהשינויים נכפו עליכם הרי נראה ששאלתם את עצמכם לא אחת מדוע זה מגיע דווקא לכם, התייעצות עם איש מקצוע יכולה לעזור לכם.


 

 

עקרב

 

הכוכב מארס שבא לבקר בבית הכספים שלכם יעזור לכם במימוש תוכניותיכם ויגרום לאחרים לשתף איתכם פעולה בנושא. זה הזמן לטפח יחסים קרובים עם בני/בנות הזוג שלכם כיוון שנראה שהם לגמרי מבינים אתכם ואת דרך ההתנהלות שלכם וגם עם הקשיים שעוברים עליכם. אלה מכם שאין לכם שותף אמיתי לחיים, יכולים למגנט לעצמכם בחצי השנה הקרובה את האדם הנכון לכם.


 

קשת

 

אתם עוברים עכשיו בחייכם נקודת מפנה כיוון שאתם מבינים שהעבר אינו מתאים לכם יותר והגיע הזמן שלכם לשנות בחיים את מה שלא מתאים לכם ולפתוח מחזוריות חדשה בחיים עם האנשים הנכונים והמתאימים לכם. כדי לממש תוכנית זו, מומלץ לכם להוציא מחייכם את האנשים שאתם כבר יודעים שאינם מתאימים לכם ושהאנרגיה שלהם אינה תואמת את שלכם – רק התנהלות כזו, תמגנט אתכם לאנשים הנכונים ולהצלחה.


 

גדי

 

הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המקושר עם תפיסת עולם רוחנית ואף מיסטית ולכן יהיה זה הזמן הנכון עבורכם לפתור בעיות אישיות רגשיות שאתם סוחבים מזה זמן רב. רק סגירת מעגלים תעזור לכם לפנות לעצמכם זמן מתאים ונכון, כדי שתוכלו בהמשך לטפל בבעיות הרגשיות התת הכרתיות שלכם. ייתכן ותאלצו לעשות שינויים אישיים בסביבת הקרובה לכם אך עובדה זו היא תוצר נכון של הנסיבות.


 

דלי

 

הכוכב יופיטר שמביא איתו הצלחה ושגשוג נמצא אצלכם מתחילת שנה זו בבית הכספים שלכם למשך כל השנה הקרובה ולכן תוכלו ליהנות מהתקדמות מאוד משמעותית בכל הקשור לשיפור מצבכם הכלכלי ואף ביחסים המשפחתיים שלכם שנראה שעברו טלטלה מאוד משמעותית בשנה האחרונה. עכשיו שאתם כבר יודעים בדיוק היכן אתם עומדים ומהם יחסי הכוחות אתם יכולים להרשות לעצמכם להרפות .


 

דגים

 

בחודש הקרוב כוכבים משמעותיים יהיו אצלכם בבית המקושר עם תת ההכרה ולכן מומלץ לכם  להסתיר את רגשותיכם האמיתיים ולא לשתף את כולם במחשבותיכם. נראה שאתם פועלים נכון כי בכל התקופה הקרובה עדיין תצטרכו להיות עדינים בהתנהגותכם בגלל העובדה שאתם זקוקים לשותפים שלכם שיעזרו לכם במימוש תוכניותיכם. חכו כשלושה חודשים לאחר יום ההולדת שלכם כדי לפעול בצורה מעשית.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש