מתי כדאי להזמין חופשה באילת ולמה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/1/2022 08:07 ● ערב ערב 3050
חופשה באילת תעזור לכם להירגע ולברוח מהלחץ של חיי היומיום. לא רק שזה אזור יפה לחופשת קיץ, אלא הוא גם משמש כיעד תיירותי בעונת האביב ואפילו בעונת החורף. יתרה מזאת, בחורף תוכלו להנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד על חופשה חורפית.
מתי כדאי להזמין חופשה באילת ולמה?
תגיות:

אילת היא יעד תיירותי פופולרי עבור ישראלים ותיירי חוץ כאחד. רבים מהתיירים רוצים לבקר בעיר הדרומית ביותר של ישראל במהלך החורף ולפקוד את אחד ממלונות היוקרה המובילים בעיר כמו למשל רויאל ביץ', מלון מלכת שבא, בית מלון המלך שלמה אילת, לגונה אילת ומלונות נוספים.

יחד עם זאת,  חלקם אולי חוששים שהנופש יהיה להם "רטוב מדי" או פשוט לא כיף. ואם גם אתם לא יודעים מה הזמן הטוב ביותר להגיע לאילת כדי להימנע מהמונים ולהפיק את המרב מהחופשה שלכם, המידע הבא עבורכם.

 

חופשה באילת בקיץ או בחורף? אולי באביב?

 

אנשים מסוימים עשויים לבחור ללכת במהלך עונת השיא לאילת, כשהמחירים גבוהים יותר. אבל הם צריכים גם לזכור שדווקא בתקופה זו, סביר להניח שייהנו מאוד כי יהיו יותר אנשים בסביבתם. עם זאת, אם תבחרו ללכת בעונת החורף, אתם עלולים למצוא את עצמכם לבד בימים מסוימים, מה שיכול להוביל לימים שלווים ורגועים של רוגע אמיתי.

זה די תלוי בסגנון שלכם, האם אתם יותר טיפוסים של המולה ואנשים? או שמא אתם יותר טיפוסים של שלווה ושקט? בהתאם לתשובה שתיתנו לעצמכם על השאלה הזו, בחרו בית מלון בדרום או צימר בדרום בקיץ, בחורף, בסתיו או באביב.

אילת בקיץ ובחורף – אטרקציות גם וגם

במהלך הקיץ, מומלץ להזמין את החופשה במהירות מכיוון שרוב המלונות עמוסים בתקופה זו. אתה יכול גם לנסות לשכור דירת נופש באילת או להתארח במלון לא כל כך פופולרי, כדי שתוכל ליהנות מפרטיות רבה יותר בביקור.

באילת יש הרבה יופי טבעי והיא יעד נפלא לחופשה בישראל. עם הרשימה הארוכה של אטרקציות למטייל, לא קשה להבין מדוע אילת היא מקום אידיאלי לחופשות לאורך כל השנה. למשל, טיולי טרקטורונים יכולים להיות כיפיים הן בקיץ והן בחורף. בעוד שבקיץ תהנו מימים שמשיים ופיקניק, בחורף תתיזו בוץ לכל הכיוונים ותדהרו עם אוקיינוס של אדרנלין.

 

אילת בקיץ: ריקודים, פסטיבלים, מופעי רחוב ועוד

 

אילת היא עיר בישראל המפורסמת בחופי הים, מעיינות המים התת-קרקעיים, נופי המדבר וחיות הבר השונות, המלונות היוקרתיים ודירות הנופש או הסוויטות שבעיר. האזור זכה בתואר אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם במהלך חודשי האביב והקיץ.

העיר ידועה גם במגוון הרחב של אירועים ופסטיבלים המושכים תיירים מכל העולם, מה שלא קורה בד"כ בעונת החורף. אז אם אתם מגיעים לאילת כדי לחגוג ולרקוד, יהיה עדיף כנראה להגיע בעונת הקיץ. כמו כן, תוכלו לטייל לאורך ולרוחב המזח של אילת, לצפות במופעי רחוב, לעצור לדרינק ב-MONKEYS ועוד. כיף גדול להגיע לאילת בקיץ, האזור הרבה יותר חי מאשר בעונת החורף. ומכאן והלאה, נשאיר לכם להחליט מה תעדיפו.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש