טאצ'ווד – שלושה דורות של מטבחים כפריים בעבודת יד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/12/2021 14:03 ● ערב ערב 3049
בין אם אתם נכנסים לדירה חדשה או בין אם אתם מתחילים שיפוצים בבית, זו הזדמנות נהדרת להשתדרג למטבח שתמיד חלמתם עליו. המטבח הולך ותופס מקום נכבד יותר ויותר בבית הישראלי, שכן בו ישנה התרכזות של כל בני הבית, בין אם לשם הכנת אוכל או בין אם לשם ישיבה משותפת לאכול ולספר כיצד עבר להם היום.
טאצ'ווד – שלושה דורות של מטבחים כפריים בעבודת יד
תגיות:

בין אם אתם נכנסים לדירה חדשה או בין אם אתם מתחילים שיפוצים בבית, זו הזדמנות נהדרת להשתדרג למטבח שתמיד חלמתם עליו. המטבח הולך ותופס מקום נכבד יותר ויותר בבית הישראלי, שכן בו ישנה התרכזות של כל בני הבית, בין אם לשם הכנת אוכל או בין אם לשם ישיבה משותפת לאכול ולספר כיצד עבר להם היום. לכן ישראלים רבים מבינים את חשיבותו העיצובית של המטבח, מכיוון שהוא קובע את הלך הרוח של כל הבית ומשרה אותו על דרי הבית ועל האורחים כמובן. אם אתם רוצים את המטבח עליו תמיד חלמתם יש לנו מילה אחת בשבילכם – טאצ'ווד, חברה המתמחה בעיצוב מטבחים כפריים יוקרתיים מעץ הפועלת בשיטות מסורתיות, עץ מלא ובעבודת יד במשך כשלושה דורות!

 

הייחודיות של טאצ'ווד

 

עולם המטבחים עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש וזאת בשל ההתקדמות התעשייתית והטכנולוגית שגרמה לירידות מחירים משמעותיות, אך ירידת מחירים היא לא תמיד בשורה טובה; ניתן למצוא כיום בשוק מטבחים רבים בסגנונות שונים ממגוון רחב של יצרנים כאשר רבים מהם עברו לייצר או לייבא את חומרי הגלם שלהם בסין, מה שגרם לירידת משמעותית באיכות החומרים. ישנן אף נגריות רבות העובדות עם החומר המתועש MDF במכונות עיבוד מתקדמות ומייצרות כך מטבחים שלמים. מוזר להזמין מטבח מנגר בו אין אפילו לא גרם אחד של עץ, לא?
תקראו לנו אולד סקול, אבל אנחנו מעדיפים להיצמד לעבודת יד איכותית ולמטבחים כפריים מעץ מלא ואיכותי, וזה בדיוק מה שעושים בטאצ'ווד.
ישנה תחושה הולכת וגוברת בעולם של מיאוס מן החומרים התעשייתיים והמהירים המקיפים אותנו, וניתן לראות זאת במגוון רחב של תחומים, כמו באוכל למשל (הימנעות מאוכל מעובד ומעבר לרכישה מיצרנים קטנים וטרנד ה-Farm to table שכובש את עולם הקולינריה), ואת התופעה הזו ניתן לראות גם בעולם העיצוב ובעולם המטבחים בפרט. אנשים רבים בוחרים לחזור אל המקורות ולעיצובים של מטבחים כפריים מעץ מלא ומעבודת יד איכותית, על מנת שהקו העיצובי במטבח ישווה חמימות, נעימות, וישנו המון מקום לטאצ' אישי. מטבחים מעץ מלא, מעבר לתחושת החמימות שהם משווים לבית, הם מטבחים שלא מתבלים במשך שנים ונחשבים כמטבחים לכל החיים.
חברת טאצ'ווד הינה חברה ותיקה המתמחה במשך כשלושה דורות בעבודת נגרות בשיטות מסורתיות ומחומרי הגלם הטובים ביותר, מה שיגרום למטבח שלכם להיות ייחודי ושונה מכל מטבח אחר. ככה זה כאשר המטבח הוא מטבח עץ – גם אם התכנון על הנייר הוא אותו התכנון, כל עץ הוא שונה ממשנהו ומגיב אחרת ונראה אחרת, כל עיבוד ידני בידי נגר אחר נראה אחרת וכל גימור הוא גימור ייחודי, מה שמקנה למטבח בסופו של דבר אופי, אישיות ונוכחות הייחודים רק לו.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש