איך להבטיח תמורה גבוהה במיוחד עבור דירות למכירה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/12/2021 14:01 ● ערב ערב 3049
בעידן שבו מחירי הנדל"ן עולים עוד ועוד, בכל רחבי הארץ, לכאורה מצבו של כל מי שרוצה למכור דירה טוב. מיד לאחר שיפרסם מודעה שתציג את הנכס, הוא יקבל פניות רבות ויוכל לדרוש עבורו סכום גבוה במיוחד. בפועל המצב מורכב יותר. אמנם גם על דירות קטנות יחסית באזורי הביקוש אפשר לבקש – ולקבל – יותר ממיליון ₪, ויש גם דירות שנמכרות בסכומים גבוהים יותר, אבל כדי לקבל באמת את התמורה המקסימלית האפשרית, כדאי להיערך נכון. בפרט מומלץ ליישם את הטיפים הבאים.
איך להבטיח תמורה גבוהה במיוחד עבור דירות למכירה?
תגיות:

 

שיפוץ קוסמטי

 

אמנם גם בתים ישנים ואפילו מוזנחים נמכרים בסכומים גבוהים, אבל כשמציעים דירות למכירה כדאי לייפות אותן לפני שמגיעים רוכשים פוטנציאליים. במקרים רבים פעולות פשוטות ולא יקרות מאוד כמו צביעת הקירות, החלפת תריסים או לפחות החלפת שלבים שבורים, העלמת כתמי עובש, תיקון דלתות ארונות שיצאו מהמקום וכו' מעלות את ערך הנכס בשיעור משמעותי – הרבה יותר מעלות אותו שיפוץ קוסמטי.

 

לסדר את הבית

 

גם פעולה פשוטה אפילו יותר כמו סידור הבית יכולה לסייע בקבלת תמורה גבוהה במיוחד עבור דירות למכירה. חשוב להבין: הקונים יודעים שכל התכולה של בעלי הדירה תוצא ממנה לפני שהם יקבלו את המפתח, אבל ידיעה לחוד ותחושות לחוד. קניית בית היא עניין אמוציונלי, ולכן דירה מבולגנת ועמוסה מייצרת רתיעה, גם אם לא מודעת – מה גם שאי הקפדה על סדר מייצרת מיד גם אסוציאציה של אי הקפדה על תחזוקה נאותה של הנכס באופן כללי. בפרט מומלץ ליישם המלצה זו כשרוצים למכור דירה כאוטית.

 

היכרות עם הקונים הפוטנציאליים

 

מומלץ לנסות להכיר את הקונים הפוטנציאליים של הדירה, וכך לשווק את הנכס בהתאמה מדויקת אליהם – כמובן מבלי להישמע שיווקיים מדי. כך למשל כשמדובר על משפחה עם ילדים קטנים אפשר להבליט את גני הילדים האיכותיים בשכונה, ואם מדובר על אדם ספורטיבי כדאי להזכיר את הפארק הסמוך שמאפשר פעילות גופנית מהנה בסביבה ירוקה. באופן כללי חשוב לזכור כי דירות למכירה הן הרבה יותר מקירות ותקרה, אלא מרכיב משמעותי באיכות החיים של כל אדם.

 

להיעזר בעורך דין מנוסה

 

עוד המלצה חשובה לקראת הצגת דירה למכירה היא פנייה לעורך דין מקרקעין מיומן. מעבר לכך שאיש מקצוע זה יבטיח הגנה מלאה על כל האינטרסים שלכם, והסכם מכר שלא חושף אתכם לסיכונים מיותרים, הוא גם יעזור לכם להימנע מתשלומי מיסים גבוהים שלא לצורך. בהקשר זה חשוב להדגיש כי על דירות למכירה עשוי להיות מוטל גם מס שבח וגם היטל השבחה – שעלולים לנגוס סכום נכבד ממחיר המכירה.

 

להיעזר במשרד תיווך מקצועי

 

משרד תיווך אמון על הצגת דירות למכירה באופן המחמיא ביותר. בנוסף אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן יעזרו לכם לבקש עבור הנכס מחיר ריאלי, כך שתוכלו להשלים את התהליך תוך זמן קצר אבל לא תיאלצו להתפשר על התמורה. עוד תועלת משמעותית של מכירת דירות בעזרת משרד תיווך היא החיסכון הניכר של זמן יקר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש