כמה משלמים לאינסטלטורים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/12/2021 13:58 ● ערב ערב 3049
לא פעם יצא לנו להזמין אינסטלטור לבית או למשרד. לפתוח סתימות, להחליף צינור שהתפוצץ או בכלל לטפל בבעיות הקשורות לאינסטלציה במבנה. אינסטלטורים מצילים את חיינו לא פעם מתקלות מרגיזות במיוחד שעלולות לעלות לנו כסף רב ואפילו מצילים לנו את הבית מהצפות, מרטיבות ומנזקים חמורים אף יותר שנגרמים בעקבות זרימת מים לא תקינה. אם כך איך תדעו כמה יגבה מכם אינסטלטור כדי לפתור את הבעיה ישי בביתכם?
כמה משלמים לאינסטלטורים?
תגיות:

לפני שנתחיל בשליפת מחירים לעבודות השונות של אינסטלטורים, חשוב לציין כי טיפול נכון במערכות הניקוז בביתכם באופן שוטף, בהשגחה רצופה על חיבורי מים, ברזים, קווי מים וכן הלאה המבוצעים על ידי אינסטלטור מקצועי בעל הציוד הנכון אתם יכולים להימנע מנזקים כבדים ביותר וכך גם לשמור על המבנה שלכם וגם לחסוך הרבה מאוד כסף. חשוב לזכור כאשר ישנה נזילה למשל הנזק שהיא יכולה לגרום הוא לא רק בארון בו היא נוזלת, הנזק לא תמיד מסתיים במקום שבו היא מתרחשת, בהרבה מקרים אם אתם לא ערניים מספיק הנזילה עלולה להתפשט למרחבים נוספים וכך להגדיל את הנזק לממדים הרבה יותר גדולים אף להגיע לשיפוץ קירות, ארונות וכד'. כך שערנות מצדכם תחסוך לכם הרבה מאוד כסף וכמובן כאב לב.

 

למי לפנות ואיך תדעו שהוא אינסטלטור מקצועי?

 

ראשית, חפשו אינסטלטורים מהאזור שבו המבנה ממוקם. גם אם אתם גרים ביבנה והנכס שלכם נמצא ברעננה, רצוי לבחור באינסטלטור מקומי. כך, הוא לא יחייב אתכם תוספת לק"מ או לזמן הנסיעה. שנית, חשוב לבדוק חוות דעת על האינסטלטור שאתם שוקלים להזמין לביתכם. יום העידן האינטרנט מאוד קל למצוא בעלי מקצוע בלחיצת כפתור ממש, כך גם ניתן לחפש חוות דעת על אותו אדם, לראות אם המליצו עליו או שחלילה הזהירו מפניו וכך לדעת אם כדאי לכם בכלל לפנות לאותו אחד או להמשיך בחיפוש אחר אינסטלטור מומלץ.

 

כמה תשלמו לאינסטלטור שיטפל בבעיה בביתכם?

 

כל אינסטלטור יציע את שירותיו בהתאם לניסיונו, וותק מקצועי וכמובן גודל הבעיה. אם אתם מעוניינים למשל בהתקנת אסלה בביתכם, המחיר יכלול את העבודה, ההתקנה והחומרים שעל האינסטלטור להשתמש בהתקנה. אך כאן כבר עולה שאלה נוספת, האם אתם קונים את האסלה בעצמכם או שאתם מבקשים מהאינסטלטור מחיר כולל אסלה? האם אתם מעוניינים בהתקנת אסלה סמויה (תלויה) או שמדובר באסלה רגילה? לכל אלו יש משמעות לסוג העבודה של האינסטלטור, הציוד שהוא נדרש להשתמש, מורכבות העבודה וכמובן זמן. לרוב אינסטלטורים יבקשו לדעת כמה שיותר על העבודה שאתם מעוניינים לבצע בין אם התקנה של כיור, אסלה או פתיחת סתימה ורק לאחר מכן יעבירו לכם בצעת מחיר. ישנם מקרים בהם אינסטלטורים מבקשים להגיע לדירה או לבית כדי להעריך את גודל העבודה שעליהם לבצע. אם התקלה מורכבת במיוחד לפעמים רצוי לבקש ביקור אינסטלטור מקצועי להערכת מצב והימנעות מגרימת נזק חמור לבנה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש