חוג גלישה הוא יותר מעבר לספורט

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/12/2021 13:57 ● ערב ערב 3049
ילדיכם נמצאים בבית אחרי שעות בית הספר ולא מוציאם מה לעשות? הם כל הזמן מחפשים דרכים לפרוק אנרגיה ומוציאים אותה בבית? חוג גלישה הוא הפתרון המתאים ביותר עבור ילדיכם. ענפי הספורט שמובילים אותנו בני האדם לצאת ולעסוק בפעילות גופנית הם רבים: כדורגל, כדורסל, שחייה, אופניים, ג'ודו, גלישה ועוד רבים. בשנים האחרונות ענף הגלישה תפס תאוצה והתפרסם יותר ויותר ברחבי העולם, יותר הורים שולחים את ילדיהם לחוגי גלישה בגלל יתרונותיו הרבים.
חוג גלישה הוא יותר מעבר לספורט
תגיות:

מהם היתרונות לחוג גלישה?

חוג גלישה מפתח את יכולת שיווי המשקל של אותו גולש – כאשר הגולש צריך להתמודד עם הגלים שיש בים ולדעת כיצד לשלוט בגלשן תוך כדי התרוממות של הגוף ממצב שכיבה למצב של עמידה על הגלשן, פעולה זו דורשת יכולת גבוהה של שיווי משקל. שיווי המשקל המפותח על ידי הגלישה בים עוזר לנו גם בחיי היום יום, להיות יותר יצבים בעמידה, ולהפחית את הסיכוי בלסבול מבעיות גב בטווח הרחוק של חיינו ועוד.

נוסף על כך אופן הפעילות עם הגלשן בים מוציאה המון אנרגיה והפעילות היא פעילות מעייפת. חוג גלישה הוא הפתרון המושלם שיש להציע להורים שרוצים שילדיהם יפרקו אנרגיה ויחזרו הביתה מסופקים ועייפים בסוף יום. היכולת של הגולש לבצע פעולת גלישה על הגלים דורשת ממנו המון אנרגיה, כל שרירי הגוף פועלים בעת הגלישה, הגלים הגדולים שיש בים מוספים לנו הגולשים עוד התנגדות ולכן אנו מוציאים יותר אנרגיה במטרה לצלוח את המטרה, שהיא גלישה על הגלים.

חשוב לציין כי פעילות הגלישה מפתחת בקרב הגולשים את ערך הסבלנות (היכולת לחכות ולצפות למשהו לאורך זמן ללא דאגה וללא לחץ). כפי שאנו יודעים אין בים כל הזמן גלים שאפשר לתפוס בכדי לגלוש, ולכן יש לחכות עד לרגע המתאים, עד לרגע שהגל מספיק כדי לתפוס אותו (לעלות עם הגלשן עליו). ההמתנה של הגל יכולה להיות ארוכה ומעייפת, ולכן הגולש צריך לחכות בסבלנות ולהיות ממוקד ומרוכז עד שהגל המתאים יגיע. חוג גלישה, הוא דרך אחת מיני רבים לפתח את יכולת הסבלנות בתחום הספורט.

יתרה מזאת, גלישה בים מחזקת את היכולת לראות פעולות עתידיות - כמו שכולנו יודעים הגלים הם לא סטטיים אלא דינמיים ולכן כדי לתפוס את הגל כמו שצריך הגולש צריך לדעת בדיוק מתי הוא הרגע הנכון לעלות על הגלשן ולהשתלב עם הגל. חוג גלישה הוא ספורט מאתגר, שיכול לתרום לכל אדם בכל גיל, מגיל צעיר עד למבוגר. הוא עוזר לנו לשמור על גוף בריא ומפתח יכולות שכליות ונפשיות בדרך מיוחדת - דרך הספורט. ככל שמבצעים יותר ניסיונות וחזרות כך גם היכולת הזאת משתפרת, זוהי פעולה נרכשת, הכוונה שככל שנתאמן יותר ונתנסה בפעולה כך רמת הביצוע שלנו תעלה. חשוב להדגיש כי הגלישה על הגלים מפתחת מאוד את המיומנות הזאת, שכמובן יכולה לעזור לנו מאוד גם בחיי היום יום שלנו.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש