אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 24/12/2021 10:28 ● ערב ערב 3048
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי המביא איתו נושאי תקשורת נמצא השבוע במזל שלכם ולכן חשוב כפל כפליים להיות קשובים לאנשים המבקשים את קרבתכם, כדי לא לעשות טעויות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

בשבוע הקרוב יש לכם יכולת לבלוט במקום המקושר עם כל נושאי השותפויות בחייכם , הן האישיות והן המקצועיות כיון שאתם מרגישים שיש לכם הכרח לטפל בנושאים אלה המביאים צורך בלמידה ושינוי. זוהי תקופה שבה תאלצו להתמודד עם נושאים נוספים הקשורים ליכולת שלכם להיות בקשר טוב עם האנשים במעגל הראשן בחייכם כיוון שהם למעשה המשפיעים הראשיים על חייכם.


 

שור

 

כוכבים משמעותיים רבים נמצאים אצלכם בבית העבודה השבוע כך שיש לכם אפשרות לחזק את כל התחום הזה בחייכם על ידי שיחות עם הממונים עליכם וגם עם אנשים קרובים שאתם מחשיבים את דעתם. קבלו אומץ לדבר על מה שמטריד אתכם ואל תנסו להיות בסדר עם מי שלא חושב כמוכם ולשנות את דעתכם בהתאם. זה בדיוק הזמן להתעקש על דעותיכם.


 

תאומים

 

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות ממשיך להימצא בבית הקריירה ולכן תקופה זו קצת מעורפלת עבורכם. יש לכם תוכניות שעדיין אינכם מצליחים לממש,  כיוון שעדיין לא סגרתם את כל הקצוות עם הקרובים אליכם שגם להם יש מה להגיד לגבי מטרותיכם. מאחר ואתם נמצאים בתקופת ביניים בחייכם, זהו בדיוק הזמן לחשוב קצת יותר לעומק, מה אתם רוצים לעשות.


 

סרטן

 

בסביבת המשפחה הקרובה שלכם צפויים שינויים שלא תכננתם מראש ולמרות שקשה לכם עם עובדה זו, הרי שבסופו של דבר תאלצו להתיישר עם הנסיבות הקיימות.  מומלץ לכם להשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותכם על מנת לגרום לאחרים לפעול איתכם בתמימות דעים לגבי כל הנושאים שבהם אתם שואפים לעשות שינוי. אל תחששו, כיוון שאתם מספיק חזקים להתמודד עם כל דבר.  


 

אריה

 

כוכבים רבים שמביאים איתם שגשוג מבקרים אצלכם במקום המקושר רגשית למקומות רחוקים וקרובים שאתם מגדירים אותם כבית השני שלכם  במקומות אלה ,יש לכם עדיין הזדמנות להתחלות חדשות. במידה ואתם עדיין מתלבטים מה לעשות ואם כדאי לשנות. ייתכן ותבינו שכדי להצליח בחיים מבחינה כלכלית, אתם צריכים להיות קשובים גם לצרכים סביבתיים.  


 

בתולה

 

אתם יכולים ליהנות לגמרי מכל תוכניותיכם במיוחד בגלל העובדה שמרבית הכוכבים המשמעותיים מבקרים הפעם בבית הכספים שלכם ומביאים עשייה רבה בתחום. מאחר וגם כוכב התקשורת מרקורי המקושר איתכם , נמצא במקום זה הרי שהגיע הזמן לסיים תהליכי לקיחת החלטות ולגבש החלטות בצורה עניינית ואפילו אסרטיבית.

הפעם הגיע גם זמנכם לפרוץ קדימה.


 

מאזניים

 

כוכבים רבים מתרכזים במזל שלכם בשבוע הקרוב כך שיש להם השפעה על הרבה תחומי חיים אצלכם. אתם פעילים יותר מתמיד ומנסים לעיתים קרובות לרצות את כולם כדי להרגיש טוב עם עצמכם. הדבר אינו יכול ליצור עבורכם תחושה של התקדמות, כיוון שבויתור מתמיד אתם הופכים להיות הקורבן של עצמכם. נסו לפעול באובייקטיביות האופיינית לכם.


 

 

עקרב

 

בחודש הקרוב תהיו עסוקים עם ענייני תת מודע כיוון שנושאים רבים עדיין לא פתורים אצלכם בתחום זה. על פניו ולמראית עין, אתם משדרים שהכול בסדר ואולם כל מי שקרוב אליכם יודע ורואה מה המחיר שאתם משלמים עבור ניסיון ליצור תדמית של הכל בסדר, מאוד מודאג מכם. בני המשפחה שלכם מאוד זקוקים לכם ונראה שתהייה לכם היכולת להשקיע בהם זמן איכות.


 

קשת

 

הכוכב מרקורי שמביא תקשורת , נמצא אצלכם במקום המקושר עם התפיסה החברתית שלכם ולכן נראה שיהיו אנשים במרחב האישי שלכם, שיבואו אליכם בדרישות. גם החיים יהיו כאלה שידרשו מכם את זמנכם על מנת לעזור ולטפח מי שזקוק לכם ברמה החברתית על מנת למנף אותו קדימה. זוהי תקופה קצרה של חלון הזדמנויות לבנייה אישית במרחב שלכם.


 

גדי

 

בחודש האחרון היה לכם קשה במיוחד ועדיין ממשיך להיות לכם קשה בגלל העובדה שאתם מתמודדים עם תחומי חיים שעד היום לא טיפלתם בהם והאירועים בחיים גורמים לכך שהנה עכשיו אתם מוכנים לקחת אחריות על הדברים. נושאי קריירה  ממשיכים להיות אקוטיים ולכן חשוב שתשתפו פעולה גם עם אנשים שלא תמיד הוכיחו עצמם שהם טובים עבורכם, אך הפעם אתם זקוקים להם.


 

דלי

 

כוכב התקשורת מרקורי נמצא במקום המקושר עם העולם הגדול ומבצע שם את מהלכו המקצועי. אתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות יעילים בתחומכם ולכן זה בדיוק הזמן לנסוע מעבר לים לנסיעה שתוכל לשדרג אתכם מקצועית . מהלך זה חשוב כיוון שהאמינות שלכם מאוד משמעותית ואתם מחשיבים את עצמכם ככאלה . נצלו חופשה זו גם להנאה וצבירת אנרגיה.


 

דגים

 

הכוכב וונוס שמביא שמחה במערכות יחסים, נמצא אצלכם במקום המקושר עם צורך והעדפה של חברות אמת על פני יחסים על בסיס פיזי. הצורך שלכם להבין דברים לעומק, גורמים לכם להיכנס לשריון הפנימי שלכם ולהסתגר. אתם מרגישים ששינוי כלשהו מתבצע בתוככם, אך אינכם יודעים להגיד בוודאות מהו. מומלץ לכם שעד אשר תהיו בטוחים, לא תבצעו שום מהלך משמעותי.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש