שאיבת שומן ללא ניתוח – אהבה עצמית ללא סבל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/12/2021 14:45 ● ערב ערב 3047
את יודעת שאת מהממת, אנחנו בטח לא צריכים להזכיר לך את זה. את יודעת בדיוק מה המעלות שלך וכיצד להדגיש אותן כשאת יוצאת מהבית עם מיטב פרטי הלבוש שלך. עם זאת, יש כמה דברים קטנים שהיית מעוניינת לשנות, ולו רק בשביל שתרגישי שלמה עם עצמך. שאיבת שומן ללא ניתוח היא אחד ההליכים הפופולאריים והידידותיים ביותר שקיימים בתחום הרפואה האסתטית, וייתכן שזה בדיוק מה שאת מחפשת.
שאיבת שומן ללא ניתוח – אהבה עצמית ללא סבל
תגיות:

מדובר בהליך פשוט ומהיר שלמרבה ההפתעה, כמעט ואינו כרוך בכאבים ובטח שלא בסבל המתמשך שהוא חלק בלתי נפרד מתרבות הדיאטות, ניתוחי קיצור הקיבה ושאר אופציות משנות חיים, שדורשות מהמטופלות לנשום עמוק ולהתכונן לתקופה לא פשוטה.

 

איך בעצם שאיבת שומן ללא ניתוח עובדת?

 

חשוב להבין, שאיבת שומן ללא ניתוח אינה הליך שיתאים לכל אדם. מדובר בהליך שבו מוציאים רקמת שומן עודפת, מאזור ספציפי גוף באופן פולשני וזעיר בהרדמה מקומית, דרך צינורית שאיבה דקה מאוד. מכיוון שכך, ההליך יתאים בעיקר למי שמעוניינים או מעוניינות להיפטר מ'כרית' שומן שלא מגיבה או משתנה בעקבות פעילות גופנית ו\או דיאטה. זאת בתנאי שהם אינם סובלים מעודף משקל משמעותי.

את ודאי שואלת את עצמך האם ההליך הפשוט כרוך בסיבוכים? ובכן, כמעט ולא. בדרך כלל, מסביב לנקודה שבה התבצעה השאיבה נוצרת נפיחות, מורגשים כאבים מקומיים למספר ימים ושטפי דם. נדיר מאוד שנוצרים זיהומים אך במידה וכן, ישנה אנטיביוטיקה מיוחדת שתטפל בכך. מלבד זאת, ישנן כמה תופעות לוואי אפשריות נוספות שכדאי להיות מודעת לקיומן:

  • הצטברות נוזלים – שעלולים להצטבר ברקמה המטופלת ונקראים סרומות. על מנת להפחית את הסיכוי להיווצרות התופעה, יש להסתובב עם תחבושות לחץ או בגדים צמודים למשך מספר שבועות. על האזור שעבר את ההליך כמובן.
  • אי סדירות – לפרקי זמן ארוכים יותר, עלולה להיווצר אי סדירות במקום הטיפול – קמטוטים או קמטים עדינים הנוצרים בעקבות חוסר התאמה בין אפקט המתיחה לבין כמות השומן שנשאב. ניתן לצמצם את התופעה על ידי טיפול משולב עם מכשור שמטרתו למתוח את העור.
  • הרדמה מלאה – ככל שמדובר בשאיבה של יותר שומן, כך עולה הסיכוי להיווצרות של תופעות לוואי לא רצויות. מסיבה זו, הרופא יבקש לבצע את ההליך תחת הרדמה מלאה, בכדי להפחית את הסיכוי להיווצרותן.
  • פגיעה בכלי דם – מדובר בסיבוך נדיר מאוד המתרחש אחת לאלפי או עשרות אלפי שאיבות. כלי הדם עלולים להיפגע ולאחר מכן, עלולות לחדור לתוכם טיפות שומן, מה שיוצר מצב רפואי שנקרא תסחיף שומני. כאמור, מדובר בתופעה נדירה ביותר שתחת ידיו של רופא מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, סביר שלא תתרחש.

נשאלת השאלה האם קיימת אלטרנטיבה לטיפול שאיבת שומן ללא ניתוח והתשובה היא כן! אך זה תלוי במצב המטופל או המטופלת. במקרים בהם אין כמות שומן משמעותית, המסת שומן תספיק במקום שאיבה. אם כמות השומן גדולה מאוד, ניתוח מתיחה יהיה הבחירה הנכונה. הכל כמובן תלוי בהחלטת הרופא.

 

ומה לגבי תהליך ההחלמה?

 

כמה ימים לאחר שאיבת שומן ללא ניתוח תורגש נפיחות באזור המטופל, עד כדי כאב קל עם אופציה לשטפי דם. לעתים, העור יהיה אדמומי כשכל התופעות הללו יחלפו עם הזמן, בדרך כלל תוך שבוע שבועיים. בכדי למקסם את אפקט המתיחה, יש ללבוש מחוך או תחבושת לחץ למשך שלושה שבועות מינימום (פרט למקלחת כמובן). לאחר הסרת המחוך, עלולה להיות מורגשת קשות מסוימת באזור הניתוח, שתעבור מעצמה לאחר תקופה של בין חצי שנה לשמונה חודשים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש