מעצבת השמלות מאילת שכבשה את טקס מיס יוניברס

מאת: תוכן שיווקי ● 17/12/2021 10:54 ● ערב ערב 2064
תחרות מיס יוניברס 2021, שנערכה השבוע באילת הצליחה לנער את עיר הקיט הדרומית, והזריקה בעורקיה מנה גדושה של יופי וסטייל ♦ אבל הסיפור בהא הידיעה של האירוע, לפחות בזווית המקומית שלו, הוא סיפורה של שרון נחמני, או כפי שהאילתים כבר מכירים אותה - שרון בריידל (Sharon Bridal), בעלת מותג שמלות הכלה והערב המקומי, שפרצה לתודעה העולמית בעקבות פניה שפנתה אליה מלכת היופי של קזחסטן, שפשוט אהבה את השמלות פרי עיצובה ♦ זה נגמר בהופעה מרהיבה בערב הגמר, סלפי מרגש עם אדריאנה לימה ועתיד מבטיח בשוק האופנה העולמי
מעצבת השמלות מאילת  שכבשה את טקס מיס יוניברס

אם מישהו היה מספר לשרון נחמני (28) מאילת, לפני שנה וחצי, ששמלה פרי עיצובה תככב מעל בימת תחרות מיס יוניברס העולמית ותזכה לחשיפה של 600 מיליון צופים ב-170 מדינות, היא לבטח לא היתה מאמינה. אבל ככה זה בעולם של רשתות חברתיות, כשהמרחק בין קזחסטן לאילת נמצא במרחק הקלקה באינסטגרם. 
עבודותיה המרהיבות של האילתית המוכשרת הצליחו לתפוס את עינה של מלכת היופי הקזחית, עזיזה טוקשובה חביבי, וכמו בכל סיפור מהאגדות, פנתה אליה המתחרה שתעצב לה שתי שמלות לתחרות המיס יוניברס. כעת, משזכתה בחשיפה בינלאומית ובשלל מחמאות המציפות אותה ברשתות החברתיות, המעצבת הצעירה מאילת חולמת בגדול. סיפור על חלום אילתי קטן, שקיבל "בוסט" של אבק כוכבים, בזכותה של התחרות שהצליחה לעטוף את חיינו המקומיים בשובל של מלכות .
"לפני כחודש פנתה אלי עזיזה טוקשובה חביבי(Aziza Habibi) , מלכת היופי של קזחסטן, באמצעות האינסטגרם. היא ראתה את השמלות שלי וסיפרה לי כי היא צפויה להגיע להתחרות באילת וביקשה שאעצב לה שתי שמלות אותן היא תוכל ללבוש בימי התחרות ובערב הגמר . הבקשה החמיאה לי מאוד ועיצבתי לה שתי שמלות בהתאם לבקשתה - שיקיות , רומנטיות ואלגנטיות" מספרת נחמני.
"בערב התחרות התלוו אלי אמי ובן זוגי , עומרי , שתמכו ותומכים בי לאורך כל הדרך.  האירוע היה מהמם ומושקע וכמובן שלראות את העיצובים והיצירות שלי על הבמה של אירוע ענק שמגיע למאות מיליוני אנשים כמו מיס יוניברס , זה חלום! אירוע של פעם בחיים!."

 

“בסופו של יום הכלות האהובות שלי הן השגרירות של המותג שלי. חשוב לי שכל כלה תצא סופר מרוצה“. נחמני

 

מתויגת עם אדריאנה לימה


אלא שבכך לא תמה ההתרגשות הרבה, שכן לשרון ציפתה הפתעה נוספת, כאשר המתמודדת הקזחית הצטלמה עם השמלה שלה ביחד עם השופטת הלוהטת של התחרות - ה-טופ מודל בהא הידיעה של ויקטוריה סיקרטס – אדריאנה לימה (Adriana Lima) ואף תייגה אותה בעמוד האינסטגרם שלה. (רק בכדי לסבר את האוזן, אם למיס קזחסטן יש 204 אלף עוקבים, הרי שללימה יש לא פחות מ-13.7 מיליון עוקבים). 
"בעקבות התחרות זינק מספר העוקבים של נחמני באינסטגרם בצורה מסחררת , חלקם מקזחסטן, אנשים החמיאו לי ושלחו המון הודעות ותמונות של טוקשובה עם השמלות שלי גם העיתונים ועמודי האופנה הקזחים סיקרו את טוקשובה והשמלות ואת התחרות. מדובר בחשיפה של עשרות מיליונים בתקשורת וברשתות החברתיות"מספרת נחמני בהתרגשות. עבור המעצבת המקומית ,מדובר בחשיפה בינלאומית שהיא לא פחות מפריצת הדרך לקריירה הבינלאומית בתחום האופנה, לה חיכתה מאז הקימה את הסטודיו שלה באילת.                

     

מלכת היופי של קזחסטן   עם השמלה הלבנה עמה הופיעה בגמר והשמלה השחורה של נחמני

                                                            

100 שמלות לבחור מתוכן


נחמני, בת לפנסיונר של מקורות ואם גננת, גדלה ומתגוררת באילת. על עולם האופנה חלמה מילדות. "תמיד ציירתי והתעניינתי בעיצוב ובאופנה. אני זוכרת שתמיד הייתי מעודכנת בכל מה שקורה בענף האופנה, מי המעצבים הכי חמים ומה הקווים הנכונים. גלשתי באתרי אופנה וידעתי שזה הייעוד שלי, אבל מי שדחפו אותי ללמוד עיצוב היו ההורים שלי , שבזכותם התחלתי את לימודי עיצוב האופנה", מספרת נחמני. 
"סיימתי את הלימודים לפני כ-4 שנים. בהתחלה , כמו בהתחלה, עבדתי בהזמנות מפה לאוזן עבור המשפחה והחברות . בהמשך, צברתי חוג לקוחות נאמן ומאות כלות, מלוות ותלמידות תיכון (המחפשות שמלה לנשף ה-PROM ) הסטודיו ממוקם בלב שחמון באילת, וכיום יש בקולקציה כ-100 שמלות כלה וערב מהן ניתן להתרשם בסטודיו וכמובן להשכיר או לרכוש לכל אירוע ".

יש עוד שקונות ולא משכירות בימינו?
"זה פחות שכיח אבל עדיין קיים, צריך להבין ששמלות כאלו מתומחרות שונה ולרוב יקרות יותר בעיקר בשל מחירי הבדים המיובאים ואיכותם". 

כמה זמן לוקח להכין שמלה חדשה בממוצע?
"זה מאוד תלוי בשמלה ובבד, במידה ומדובר בהזמנה שנעשית עבור לקוחה אני לומדת את החזון שלה בפגישה מקדימה, זה תהליך יצירה שאורך בין שבועיים ל12 שבועות, לכן, אני תמיד ממליצה לכלות לקבוע פגישה בסטודיו, לפחות שלושה חודשים לפני החתונה, וכמובן אסור לשכוח את התיקונים של הרגע האחרון כדי לבצע התאמות".        

תארי את תהליך יצירת השמלה
"ראשית אני לומדת את החזון של הלקוחה , איך היא מצפה שהשמלה שלה תיראה . אח"כ אני לוקחת מידות ומכינה סקיצה. כמובן שתמיד אפשר לכוון אותי , יחד עם זאת, אני תמיד אומרת ללקוחה את האמת. אם הוויז'ן שלה לא יהלום אותה, או שאני חושבת שסגנון מסוים יהלום את הכלה יותר, אתן לה חוות דעת כנה. בסופו של יום הכלות האהובות שלי הן השגרירות של המותג שלי. חשוב לי שכל כלה תצא סופר מרוצה וסופר זוהרת. הלקוחות בוטחות בי ושמות בי את מבטחן.  בהמשך התהליך אני מאיירת איור טכני ומשם עוברת לשלב התדמיתנות של הוצאת הגזרות".

 

עזיזה טוקשובה חביבי והשמלה עם אדריאנה לימה

 

מהיכן הבדים?
"אני מחפשת ומוצאת בכל רחבי הארץ והעולם, יש ספקים מעולים מנחלת בנימין ומהצפון, אבל ייבאתי בדים גם ממילאנו , הודו וטורקיה. אני לא מתפשרת על איכות הבד והדוגמאות".

ומה לגבי מחירים?
הם נעים בטווח רחב. ככל שהבד באיכות גבוהה, המחיר יהיה בהתאם. נפח השמלה והעיטורים גם הם בעלי משקל בקביעת המחיר. אני סבורה ששמלת כלה ושמלת ערב חייבות להיות "פיין", שכן מדובר באירוע הכי חשוב בחיים. בגלל שמדובר בעיצוב אישי שלי, אני מתאימה לכל כלה שמלה שמתאימה לתקציב שלה“

כלות מסתפקות בשמלה אחת?
לרוב כלה מבקשת לעצב או להשכיר שמלת כלה לחופה ושמלת ריקודים, אבל כבר נתקלתי בכלות שביקשו שלוש ואפילו ארבע שמלות לערב חתונתן.

בשוק המקומי כבר מכירים אותך היטב, ומה עם שאר הארץ?
באילת כבר מכירים את העבודות שלי ואין כמו המלצה מפה לאוזן של לקוחה, כיום אני כבר מקבלת הזמנות לעיצובים מכל רחבי הארץ. כעת, בעקבות החשיפה של תחרות מיס יוניברס, ישנה התעניינות גוברת והולכת ברשתות החברתיות ואני מקבלת המון הודעות מלקוחות שמתעניינות".   

 

להזמנות: 052-6155376

סטודיו: בני ישראל 6/15 לב שחמון אילת (בחניית בי"ס היובל)

פייסבוק: Sharon Bridal

אינסטגרם: Sharon.bridal


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת