אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 17/12/2021 09:54 ● ערב ערב 3047
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת משמעותית ועשייה בנושאי כספים ישפיע עליכם בשבוע הזה לעשייה משמעותית לשיפור מצבכם הכלכלי.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכבים משפיעים כמו השמש והכוכב שמקושר איתכם מארס , נמצאים בבית המוכר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם עוברים אירועים שונים בחייכם שגורמים לכם להבין את החיים אחרת ממה שהבנתם עד כה ועובדה זו גובה מכם מחיר רגשי רב, בנוסף, כוכב מרקורי שנמצא כרגע במזל גדי, משפיע עליכם בצורה של חוסר סבלנות וגורם לכם להרגיש חוסר שקט.  


 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בעבודה שלכם שאותה אתם מכנים גם הקריירה שלכם ולכן זהו זמן מצוין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת שלכם ברמת התפוקה האישית בהתאם לציפיות של עצמכם מעצמכם, כיוון שנראה שלממונים עליכם לעיתים קרובות מדי יש טענות שונות והם אף באים בדרישות שהם  מעבר ליכולותיכם. נסו לנהל שיחה של תאום ציפיות.


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ועובדה זו גורמת לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים נכון. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים , אך באותה ההזדמנות עליכם לוודא שאלה שאתם באים לבקש את עצתם לא מאוכזבים מכם בגלל שלא מילאתם את הציפיות שהיו להם מכם בעבר, כך שהעצות לא תהיינה ניטרליות.


 

סרטן

 

אלה ימים עמוסים עבורכם בגלל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל המולי לכם, גדי שהוא גם בית השותפויות והזוגיות שלכם. נראה שמבחינת עבודה אתם עמוסים מאוד ולכן יהיה זה נכון עבורכם לבדוק מיהם הפרטנרים המתאימים לכם כדי לחולל ביחד איתם את המהפך שאתם  מעוניינים בו בחיים האישיים והמקצועיים. את מירב ההשקעה מומלץ לכוון ליחסי האנוש והגיבוש בעבודה.


 

אריה

 

עד לסוף השנה עדיין יהיה כוכב השפע בבית המקושר עם השותפויות שלכם בחיים האישיים והמקצועיים, כך שאתם בהחלט יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולדעת שעשיתם את המקסימום על מנת להפיק את הרווחים האישיים שלכם מכל אלה שיכולתם לשתף איתם פעולה על מנת לקדם את עצמכם. חשוב מאוד שלא תשכחו אנשים בדרך שהיו עבורכם ותזכרו להודות לכולם.


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים שעד היום החשבתם אותם כקרובים לכם מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות, למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת כמה וכמה פעמים עם המעגל המשפחתי הראשון של חייכם, כיוון שנראה שמשם תתחילו להרגיש שאתם לא מספיק מקבלים את הפרגון הראוי לכם.


 

מאזניים

 

בתקופה האחרונה אתם עסוקים מאוד עם כל האנשים שנמצאים איתכם ביום יום ומבקשים לבדוק עם עצמכם עד כמה אנשים אלה מתאימים לכם ולסגנון חייכם. ייתכן וחלק מהאנשים במעגל הראשון של חייכם מתסכל אתכם כיוון שאתם מרגישים שיש ביניכם קצרים של אי הבנה. הפעם יש לכם  יכולת לעשות סדר בחייכם – לעזוב את הישן והלא מספק, ולהתחיל בנושאים שימלאו אתכם.


 

 

עקרב

 

הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם ואתם חשים בחסרון כיס מאוד משמעותי בחייכם גם בגלל העובדה שהשמש בשמיים מאירה תחום זה וגורמת לכם להבין שאתם חייבים לעשות משהו על מנת לשפר את מצבכם האישי. הכוכב שלכם מארס מתקרב גם הוא אל בית הכספים, כך שיש לכם יכולת לשלב בין השניים ולעשות לעצמכם הערכה כלכלית מחודשת שתתאים לכם לנסיבות החדשות.


 

קשת

 

תקופת יום ההולדת הינה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהיא משפיעה עליכם בשני מישורים משמעותיים. מצד אחד אתם מאוד רוצים לחגוג ולהתחיל בהתחלות חדשות ומשמחות כפי שמסמל כוכב העשייה שעומד להיכנס למזל לשלכם, כך שתשפרו לעצמכם את רמת החיים. ומצד שני עדיין מוטלת עליכם אחריות כבדה מאוד ולכן חשוב מאוד לשמור על איזון ופרופורציה.


 

גדי

 

מרבית הכוכבים פועלים אצלכם בשלב הזה מאחורי הקלעים ונראה שנסיבות חייכם הנוכחיות לא מאפשרות לכם להגיד את  מה שאתם חושבים ולהיות גלויים עם הקרובים לכם. בגלל המופנמות האישית שלכם והתחושה שהכול בא לכם קשה, אתם עלולים להפסיד אנשים קרובים שבכל זאת נותנים בכם אמון. הדרך הנכונה היא לשמור על איזון בין נתינה לקבלה ולא לגלוש לשום צד.


 

דלי

 

מבחינה חברתית אתם נמצאים באחד השיאים של השנה מכיוון שבתקופה האחרונה אתם לוקחים אחריות על חייכם ומוכנים להשקיע בכל פרויקט שיש בו משום צורך להוכיח לעצמכם את היכולת שלכם להגיע למשמעות בחיים. ייתכן ועדיין זה אינו הזמן להחצין את כל התוכניות שלכם, אך נראה שעם סבלנות ודבקות במטרה, תצליחו ליישם את תוכניותיכם.


 

דגים

 

נראה שאתם נמצאים בתקופה שיש בה הרבה התלבטויות כיצד לנהוג וזאת בגלל העובדה שאתם מאוד רוצים לעזור ולהרגיש מוערכים בשל כך, אך לא תמיד אתם מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות ועדיין מרגישים נדחים על ידי אנשים אחרים וגם מצד קרובי משפחה. זה הזמן להשקיע יותר בבניית הקריירה האישית שלכם ופחות לשים את הדגש על עניינים אישיים.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש