אילת מתגייסת למען חייליה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 10/12/2021 15:56 ● ערב ערב 3046
המרכז העירוני לחייל ולמתגייס – "אילת מתגייסת", שהקימה העירייה למען בני ובנות אילת העולים על מדים, פועל כל העת לשפר את השירותים. לצד צוות המרכז שמלווה את החיילים לפני ובמהלך שירותם הצבאי בייעוץ, ליווי וסיוע, הוקם פורום הורים מתנדבים המונה 20 הורים ועוד עשרות מתנדבים הנרתמים לכל עזרה. בין ההטבות החדשות שגובשו לחיילים אילתים - מחיר טיסה מיוחד 149/159 ₪, שימוש בספרי לימוד מספריות בתי הספר לטובת חיילים המבקשים לשפר בגרויות, הזמנה למשחקי כדורסל של הפועל "יוסי אברהמי אילת" לחיילים אילתים שבאים הביתה לחופשה ועוד.
אילת מתגייסת למען חייליה
אילת מתגייסת - הדלקת נרות עם הורים מתנדבים במרכז למתגייסים
תגיות:

במרכז העירוני "אילת מתגייסת" הפועל במסגרת מינהל שח"ק בעירייה בשיתוף צה"ל ומשרד הביטחון, מספקים שירותי ייעוץ, ליווי, תמיכה וטיפול באופן פרטני או קבוצתי למלש"בים (מועמדים לשירות ביטחוני) ולחיילים במהלך השירות הצבאי. מרכז ההכנה לצה"ל כחלק מהמרכז העירוני, מרכז את פעילות ההכנה לצה"ל בבתי הספר באמצעות מנהלי בתי הספר ורכזי ההכנה לצה"ל בשיתוף פעולה מלא עם גורמי צה"ל ומשרד הביטחון כולל קבוצת הכנה לצה"ל  - "אחריי" בה פעילים עשרות חניכים מכל בתי הספר. עוד במרכז פועל "מלווה חיילים" שתפקידו להעניק ליווי ותמיכה לחיילים המבקשים סיוע. את המרכז מנהלת בחודשים האחרונים ג'וליה אינדיק – רס"ן במיל' ששימשה משך שנים כקצינת העיר אילת וכיום היא מורה, מחנכת ורכזת שכבה בבית ספר התיכון ע"ש "בגין". ג'וליה החליפה את מתן הפנר, שהוביל את הקמת המרכז ועבר השנה לנהל את בית ספר התיכון "ברנקו וייס". "בעיניי, המשך העשייה של כולנו בהכנה לקראת הצו, ובסוגיות מנטליות ומוסריות תביא לחיזוק מיומנויות של לחץ ושחיקה בצבא לפני השירות הצבאי ותוכל לתרום להשגת היעדים העירוניים ובהם ירידת הנשר בשירות, העלאת את מספר בני הנוער המתגייסים לשירות משמעותי ובמיצוי הפוטנציאל של המשרתים בפיקוד וקצונה" אמרה ג'וליה.

 

 

לצד ייעוץ ועזרה מול גופי הצבא בכרטיסי ערבה, תיווך בסיוע רפואי, ייעוץ וליווי פרטני וקבוצתי, פועל כאמור המרכז ביחד עם פורום ההורים לפנק את בני ובנות אילת החיילים בחגים ובחופשות. עוד פועל הצוות ביחד עם ההורים לשפר כל העת את השירותים. בהתערבות ראש העירייה – אלי לנקרי מול חברות התעופה "ארקיע" ו"ישראייר" אישרו החברות מחיר מיוחד לחיילים תושבי אילת – 149/159 ₪ לכיוון החל מה 1.1.22. בנוסף פורום ההורים, מנהלי בתי הספר והמרכז "אילת מתגייסת" יצאו ביוזמה נוספת לטובת בני אילת והפעם סיוע בספרי לימוד לחיילים משוחררים. חיילים משוחררים אשר מעוניינים לשפר את ציוני הבגרויות ונרשמים ללימודים באונ' בן גוריון נאלצים לרכוש ספרים במאות שקלים וזאת לחודש חודשיים בלבד" מציינת ג'וליה - מנהלת המרכז ורכזת עירונית הכנה לצה"ל ומוסיפה: "מעתה, בוגרי בתי הספר באילת יוכלו להשתמש בספרי הלימוד הקיימים בספריות במסגרת השאלת ספרים. תמורת פיקדון סמלי, ייהנו החיילים המשוחררים מאפשרות ללמוד במינימום הוצאות".

עוד כחלק מהנעמת זמנם של החיילים ובשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורסל "יוסי אברהמי אילת" יוזמנו חיילים המגיעים הביתה לחופשה, למשחקי הבית של הקבוצה המתקיימים בהיכל הספורט "בגין".

המרכז העירוני "אילת מתגייסת" הפועל במתחם בית ספר "אלון" לשעבר, משמש כאמור מרכז ידע עירוני המספק את כל המידע לחיילים ומרכז את כל השירותים. בני ובנות אילת מוזמנים להגיע למקום וליהנות ממגוון השירותים המיוחדים עבורם.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש