מתחסנים מפני גל התחלואה הבא

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 3/12/2021 08:35 ● ערב ערב 3045
עם גילוי זן הקורונה החדש (אומיקרון), נערכת העירייה להמשך שמירה על שיגרה בריאה באילת לצד אירוח נופשים, כנסים, פסטיבלים ואירועים בינלאומיים. על רקע המקרה שארע בשבוע שעבר, במסגרתו הגיעה לאילת עובדת זרה הנושאת את הנגיף החדש, ברך ראש העירייה – אלי לנקרי את צוותי משטרת מרחב אילת על האיתור המהיר ואת פיקוד העורף על החקר האפידמיולוגי המקיף ואמר: "האחריות האישית והמשמעת העצמית של כולנו, הובילו לכך שאילת שומרת על בריאותה כבר ימים ארוכים, אך אל לנו להיות שאננים. המפתח לבלימת גל התחלואה הבא הוא בחיסון כל המשפחה". בימים אלה של חג החנוכה תגביר המשטרה את האכיפה בגין הפרות בידוד על ידי בדיקות אקראיות בכניסה לעיר לצד המשך אכיפה בגין עטיית מסיכה, תו ירוק ובדיקת מבודדים/מאומתים.
מתחסנים מפני גל התחלואה הבא
תגיות:

על רקע האמור כינס ראש העירייה את קבינט הקורונה העירוני והנחה את צוותי החינוך להמשיך ולעודד חיסונים בקרב ילדים. כיום כמעט 100% מבני ה 50+ וכ 95% מבני 16 ומעלה, מחוסנים. חלקם עדיין בהמתנה למנת החיסון השנייה והשלישית. מקרב הילדים בני ה 12-15 מחוסנים במנה הראשונה 66% ועתה נדרש מאמץ להקדים ולחסן את כל הילדים מגיל 5 ומעלה. עם היציאה לחופשת חג החנוכה קיבלו כל תלמידי גני הילדים ובתי ספר היסודיים בדיקות אנטיגן, אותן יבצעו בערב יום שני 6.12 לפני החזרה ללימודים ביום שלישי.

עוד על רקע האמור ולקראת אירוע מיס יוניברס הבינלאומי, שיתקיים באילת ב 12.12.21, פועל כאמור ראש העירייה מול הגורמים במשרד הבריאות והתיירות למציאת הדרכים שיבטיחו שיגרה בריאה באילת לטובת תושבי העיר והנופשים בה. במקביל נמצאים גם ארגון מיס יוניברס וההפקה הישראלית, בקשר ישיר עם משרד הבריאות והרשויות כדי להבטיח את המשך קיום התחרות בישראל בצורה הבטוחה והבריאה ביותר בהתאם למדיניות התו הירוק. יצוין כי מרבית מהמתמודדות כבר נחתו בישראל היישר לבידוד וההפקה ערוכה להתמודד עם כל שינוי שיידרש לקיום התחרות ולטובת שידור האירוע ל 600 מיליון איש ברחבי העולם.



רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש