סוגי מנעולים שצריך וכדאי להכיר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/11/2021 09:29 ● ערב ערב 3044
כשבוחנים סוגי מנעולים שצריך וכדאי להכיר, לדלתות הבית או העסק, מספר האפשרויות הזמינות יכול בהחלט לבלבל. השוק מציע מגוון של מנעולים וככל שהזמן עובר, יש סוגים יותר מתקדמים ומשוכללים מבחינה טכנולוגית.
סוגי מנעולים שצריך וכדאי להכיר
תגיות:

קיימים סוגים רבים ושונים של מנעולים, וכמה שיקולי אבטחה שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה. מאמר זה מסביר על סוגי המנעולים השונים ותכונות האבטחה שיש לקחת בחשבון.

 

מנעולי שרשרת

 

מנעולי שרשרת נמצאים לרוב בחלקים הפנימיים של דלתות. למנעולים אלה יש תפס על משקוף הדלת ומנגנון נעילה ראשי על הדלת. יש שרשרת לנעילת הדלת במקום צילינדר. מנעול השרשרת מאפשר לפתוח מעט את הדלת, אבל עדיין לשמור עליה סגורה.

ניתן לפתוח את הדלת כשמישהו נמצא בחוץ, אבל הוא לא יוכל להיכנס עד סגירת הדלת, שחרור השרשרת ופתיחת הדלת עד הסוף.

 

מנעולים סטנדרטיים

 

למרות שרוב האנשים אינם מבינים נקודה זו, מנעול סטנדרטי של דלת הוא כמעט חסר תועלת בהרחקת מבקרים שאינם רצויים מהבית. קל מאוד לבחור ולהתקין מנעולים סטנדרטיים, וברוב המקרים הם אינם מספיקים על מנת להרתיע את רוב הפולשים.

מנעולן בדרום ממליץ על התקנת מנעול בריח כדי להפחית באופן משמעותי את הסיכוי להתרחשות פריצה. בריחים מאבטחים את הדלת טוב יותר ממנעולי הקפיצים הסטנדרטיים, מכיוון שניתן לפתוח אותם רק עם מפתח מיוחד שמסובב את צילינדר המנעול. לבריחים יש כמה וריאציות, כולל צילינדר בודד, צילינדר כפול ובריחים חסינים.

 

מנעולי ידיות

 

אחד מסוגי המנעולים הנפוצים ביותר הם מנעולי ידיות שמותאמים לסוגים שונים של דלתות:

  • דלת הכניסה הראשית של הבית
  • דלת חדר שינה
  • דלתות מוסך
  • או דלתות מרפסות.

למנעולים אלה יש ידיות משני הצדדים, בצד אחד יש מנעול ובצד השני יש חור מנעול לפתיחת הדלת. מנעולים אלה מגיעים עם מנגנון נעילה בתוך ידית הדלת, ואין להתקין אותם במנעול ידית כמנעול היחיד בדלת החיצונית.

 

מנעולי ידיות מנוף בהתאמה למבנים מסחריים

 

מנעולי ידיות מנוף משמשים ברוב המקרים להתקנה על דלתות פנימיות במבנים מסחריים. קל יותר לפתוח אותם מאשר מנעולי ידיות ביתיים, מכיוון שהם מורכבים מידית גדולה בסגנון דחיפה למטה, במקום ידית לאחיזה ולסיבוב.

כדי להתמודד עם התקפות של פורצים, חלק ממנעולי ידיות המנופים זמינים במנגנון סיבוב במקום הפעלת לחץ על המנעול.

 

מנעולי תליה פופולריים בקרב בעלי בתים רבים

 

מנעולי תליה נחשבים לסוג הנפוץ ביותר של מנעולים עצמאיים והם קלים לזיהוי במערך סוגי מנעולים שכדאי וצריך להכיר. ניתן להשתמש במנעולים אלה במגוון שיטות, והסגנון הנייד שלהם הופך אותם לאטרקטיביים בקרב בעלי בתים רבים.

ניתן למצוא היום שני סוגים עיקריים של מנעולים, עם מגוון וריאציות קטנות. למנעולי תליה עגולים יש סרגל מעוגל שבולט מצד אחד של המנעול, נע דרך הידיות בדלת וננעל בחזרה לתוך עצמו על מנת למנוע מהדלת להיפתח. מנעולים אלה גם עבים ומאתגרים יותר לשבירה בהשוואה למנעולים סטנדרטיים.

אם אתם זקוקים למנעולן מקצועי, היכנסו לאתר Locks247. מנעולנים הפועלים בפריסה ארצית עם דגש על אמינות, מקצועיות, יסודיות, יעילות ומחיר הוגן. השאירו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם במהרה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש