עובד במשרד? הנה כמה אביזרים משרדיים שיכולים לשדרג את העיצוב שלו!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/11/2021 09:27 ● ערב ערב 3043
המשרד שלנו הוא המקום שבו אנחנו מביעים את עצמנו באופן הטוב ביותר, מגשימים את הפוטנציאל האישי שלנו וזוכים להערכה שמגיעה לנו
עובד במשרד? הנה כמה אביזרים משרדיים שיכולים לשדרג את העיצוב שלו!
תגיות:

 

מרגיש כמו בית שני


המשרד שלנו הוא המקום שבו אנחנו מביעים את עצמנו באופן הטוב ביותר, מגשימים את הפוטנציאל האישי שלנו וזוכים להערכה שמגיעה לנו. במילים אחרות, מדובר קצת כמו בית שני ובבית כמו בבית – חשוב להרגיש הכי בנוח בעולם. הנה כמה רעיונות לדברים ששווה לכם לשלב במשרד בשביל להרגיש הכי טוב שיש.

 

מחברת בגודל קומפקטי


יש כלל צה"לי לא רשום לפיו "מה שכתוב לא שוכחים" והאמת היא שזה נכון. כתיבה של חומרים מפגישות, רעיונות חדשים שעולים לכם ובקשות של עובדים ולקוחות היא משמעותית במיוחד לשמירה על סדר ועל עבודה יעילה. לצד העבודה המטוקטקת במחשב, חשוב לתת מקום גם לרעיונות מתפרצים כאשר אתם לא נמצאים מול המסך. מידי יום תוכלו לעבור על המחברת לבחון אם עלו דברים חדשים ובמידת הצורך – לעדכן את הרשומות המסודרות שיש לכם באותם הנושאים.

 

חותמת עסקית


חותמת עסקית היא ללא ספק אחד המוצרים השימושיים ביותר עבור בעל עסק. באמצעות החותמת ניתן לנהל שיח מסודר ומאורגן מול ספקים, לקוחות ועובדים וכמובן, לקטלג מסמכים ולסמן אותם כראוי. החנות האינטרנטית "עדן חותמות" מציעה מבחר רב של חותמות בשלל סגנונות וצורות – חותמות עגולות לצד מלבניות, חותמות עץ לצד חותמות גומי וחותמות לשימוש פנאי לצד חותמות איכותיות לעורכי דין.

 

תמונה של המשפחה


אין מה לעשות, המשפחה האישית שמחכה לנו בבית חשובה הרבה יותר מהעבודה במשרד. תמונה של המשפחה האהובה יכולה להזכיר לכם ברגעים מאתגרים או מתישים בעבודה שיש לכם גב חזק, שאתם נאהבים וכמובן – שמחכה לכם הרבה נחת ושמחה כשתצאו מהמשרד הבייתה.

 

מערכת אודיו איכותית


מוזיקה היא תמיד מבורכת, גם כשמדובר במשרד. מחקרים רבים מראים כי האזנה למוזיקה בזמן למידה או עבודה משפרת משמעותית את יכולות הריכוז והיעילות של העבודה הנדרשת. תוכלו להביא למשרד אוזניות שיוכלו לאפשר לכם להתרכז בניירת, או רמקולים שיקפיצו את האווירה גם במשרדים השכנים במידה והדבר מתאים להלך הרוח של המשרד שלכם. תנו לעצמכם להנות ממוזיקה איכותית ושמחה שתיתן לכם מוטיבציה להמשיך לעבודה ותשמור על אווירה רגועה ונעימה במשרד.

 

משהו אישי שלכם


אמנם המשרד מיועד בסופו של דבר לעבודה, אבל מדובר במקום שאנחנו נמצאים בו פרק משמעותי של שעות. הבאה של חפץ אישי שאתם אוהבים יכול לתת לכם להרגיש יותר עצמכם בעבודה ולהנות מעיצוב משרדי אישי. יכול להיות מדובר בפוסטר של להקה אהובה, בפסל שאחד הילדים הכין עבורכם, בציור שאתם פעם ציירתם בשעות הפנאי שלכם או למעשה, בכל דבר אישי שלכם. בהצלחה!

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש