הדרך הקצרה להחלפה – מצבר עד הבית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/11/2021 09:24 ● ערב ערב 3043
כל אדם אוהב את השגרה שלו וכל פעם שיש תזוזה או תקלה, קשה לו לקבל את זה ובטח קשה לו להיות אדיש לכך.
הדרך הקצרה להחלפה – מצבר עד הבית
מצבר לרכב עד הבית - איה מצברים
תגיות:

 

בעיה בהתנעה של הרכב

 

כשנכנסים לרכב כדי לנסוע למקום כלשהו, כל לוח הזמנים עובר בראש ואז פתאום כל התוכניות משתנות כיוון שהרכב אינו מתניע. מנסים שוב ושוב אך לא מצליחים להתניע. בעל הרכב בודק במסמכים מתי הוא החליף לאחרונה מצבר ואם עברה כשנה ואף יותר מכך, ככל הנראה יהיה צורך להחליף מצבר.

 

הפתרון הוא מצבר עד הבית

 

הדרך הקצרה והמהירה ביותר כדי לחזור לשגרה, היא להתקשר למוקד של מצברים עד הבית כדי שאיש שירות שלהם יגיע לחניון הביתי של הלקוח ויסייע לו. במוקד מבקשים לדעת היכן ממוקם הרכב התקול, מהי הכתובת המדויקת ובאיזה רכב מדובר, מיהו היצרן, דגם הרכב ונפח המנוע.

הרכבים של מוקד השירות נעים בכל הסביבה ולכן מי שפנוי וגם נמצא קרוב יחסית, יוצא לדרך כדי לעזור ללקוח. ברכב שירות זה יש לטכנאי הרבה מאד חלפים שמתאימים לרכבים השונים וכך הוא יכול לסייע במקרים רבים, לתקן את התקלה ולאפשר לנהג להמשיך בדרכו. כאשר מדובר במצבר, יש לו ברכב כמה דגמים של מצברים בגדלים שונים, כדי שיוכל לבצע החלפה במקרה הצורך.

 

החלפת מצבר

 

יצרני הרכבים ביצעו בשנים האחרונות שינוי בתכנון מיקומו של המצבר בתא המנוע ולכן נוח מאד לשלוף את המצבר הישן ולחבר במקומו את המצבר החדש. מדובר בהליך מאד מהיר ובסיומו המכונאי בודק אם אפשר להתניע את הרכב. ברוב המקרים זה קורה באופן מידי ולכן הלקוח משלם למכונאי ויוצא לדרכו.

 

בחירה של מצבר

 

איש השירות מציע ללקוח כמה סוגים של מצברים, מסביר לו את ההבדל ביניהם מבחינת עלויות, טיב ותקופת אחריות. בהתאם לכך הלקוח בוחר את הדגם שנראה לו המתאים ביותר להתקנה.

 

בדיקה של המצבר מעת לעת

 

כדי להימנע ממצבים כאלו שגוזלים זמן וגם עצבים, מומלץ לנהגים לבדוק מדי פעם את מצבו של המצבר כאשר המנוע קר. אם רואים שכמות המים במצבר היא מזערית והמצבר הותקן לפני למעלה משנה, כדאי להקדים רפואה למכה ולהחליף את המצבר. כך לא יוצר מצב שהעובדה שצריך להחליף מצבר תשבש את התוכניות האישיות.

 

אורך החיים של המצבר

 

כל יצרן מעניק תקופת אחריות מסוימת למצבר. עם זאת יש אפשרות שהמצבר יפעל פרקי זמן ארוכים יותר וזאת אם הנהג נוסע למרחקים ארוכים ובתאוצה גבוהה. במסלול מסוג זה המצבר מטעין את עצמו שוב ושוב וכך הוא פעיל תקופות ארוכות יותר.

אך אם הנהג אינו מבצע נסיעות ארוכות, המצבר לא יבצע את הטעינה המחודשת ולכן אורך החיים שלו יהיה מקביל לתקופת האחריות שמעניק היצרן, או קצת מעבר לכך.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש