מתנות שחרור יצירתיות – מתנה מקורית לאירוע חשוב ומרגש

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/11/2021 04:33 ● ערב ערב 3042
אירוע השחרור הוא אירוע מרגש במיוחד עבור המשתחרר אך לא פחות מזה עבור סביבתו ובמיוחד עבור משפחתו. במהלך תקופת השירות משפחתו אולי חוותה דאגה מסויימת וזהו שיחרור והקלה גדולה גם עבורם במיוחד אם מדובר בשירות ביחידה קרבית
מתנות שחרור יצירתיות – מתנה מקורית לאירוע חשוב ומרגש
תגיות:

אירוע השחרור הוא אירוע מרגש במיוחד עבור המשתחרר אך לא פחות מזה עבור סביבתו ובמיוחד עבור משפחתו. במהלך תקופת השירות משפחתו אולי חוותה דאגה מסויימת וזהו שיחרור והקלה גדולה גם עבורם במיוחד אם מדובר בשירות ביחידה קרבית. סיום הצבא הוא משמעותי ביותר ומסמל התחלה של תקופה חדשה ואת היציאה לחיים אזרחיים. גם אם נהנה החייל מתקופת השירות הוא מחכה ליום השיחרור ולהתחלת החיים העצמאיים. לאחר יום השיחרור נהוג לעשות מסיבת שיחרור עם כל החברים והמישפחה, במעמד המסיבה חותך החייל את החוגר ויוצא לחיים האזרחיים. לאחר תקופה זו שבוודאי הייתה משמחת אך גם לחוצה ועמוסה, החייל המשוחרר רוצה להתפנק במתנה נחמדה שתשמש אותו גם בחיים האזרחיים ואולי אפילו בטיול לחוץ לארץ עם חברים קרובים. לבחור מתנות שחרור יצירתיות זו משימה חשובה ביותר. במעמד המסיבה נהוג לתת את מתנת השיחרור באופן אישי אך אפשר גם לשלוח אותה. את המתנה מעניקה המשפחה, חברים מהשירות הצבאי וחברים מהבית.  ישנם חנויות ואתרים רבים המציעים מתנות שחרור יצירתיות אך כדי לדעת מה כדאי לרכוש ניתן לחשוב על כיוונים אפשריים שיעזרו להגיע להחלטה הטובה ביותר.

 

מתנות שחרור יצירתיות – איך עושים את הבחירה המוצלחת ביותר?

 

  1. מתנה מפנקת או חוויותית – מתנה מפנקת היא תמיד בחירה מוצלחת ולרוב תשמח את החייל. טיפול ספא או מסג מפנק הוא משהו שאף אחד לא יסרב לו. בנוסף, היתרון של מתנה זו היא שניתן להעניק אותה גם אם לא מכירים את המשתחרר באופן אישי וסביר להניח שהיא תקלע לטעמו. כיוון מחשבה אחר יכול להיות מתנה חוויותית כמו סדנאת יום או סדנא מרוכזת של מספר מפגשים. במקרה כזה חשוב להכיר מעט את החייל על מנת לקלוע לתחום העניין שלו ולהבטיח שיהנה בסדנא. סדנאות אלו יכולות להיות מעין טעימה לנושאי לימוד שמעניינים את החייל ואף לתת לו רעיונות לגבי אפיקי לימוד אקדמיים בעתיד.
  2. מתנות בעיצוב אישי – ישנם אתרים וירטואליים רבים אשר מציעים מתנות בעיצוב אישי, ישנו מאגר עצום של מתנות שחרור והוא נותן מושג טוב לגבי מתנות פופולריות ואהובות בקרב המשתחררים וגם מספק רעיונות טובים למתנות מקוריות. במאגר ניתן לראות חוות דעת ופידבקים ולקבל מושג טוב יותר לגבי איכות המתנה. מתנות שחרור יצירתיות לוקחות בחשבון את טעמו האישי של המשתחרר ואת צרכיו. על מנת לבחור את המתנה הטובה ביותר יש לחשוב על תחומי העיניין ואופיו של המשתחרר. ישנן מתנות נהדרות כמו אקססורים, גאגטים ומותגים. מתנות בעיצוב אישי מאפשרות לבחור פריט מסויים ולבצע עליו הקדשה באמצעות חריטה ,כמו למשל חריטה על שעון. ניתן להדפיס הקדשה על גבי חולצה או ספל ואף להוסיף תמונה. מתנות מסוג אלו הינן ייחודיות ובלתי נשכחות.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש