הלוואת בלון קרן השתלמות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/11/2021 04:31 ● ערב ערב 3042
הלוואת בלון קרן השתלמות היא הלוואה שיכולה להיות הלוואה מצוינת בתנאים מועדפים עבור כל מי שיש לו קרן השתלמות. הלוואת בלון קרן השתלמות היא הלוואה מסוג בלון ( הסבר מפורט מה זה הלוואת בלון בהמשך המאמר) הניתנת על חשבון קרן ההשתלמות שלכם
הלוואת בלון קרן השתלמות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
תגיות:

הלוואת בלון קרן השתלמות היא הלוואה שיכולה להיות הלוואה מצוינת בתנאים מועדפים עבור כל מי שיש לו קרן השתלמות. הלוואת בלון קרן השתלמות היא הלוואה מסוג בלון ( הסבר מפורט מה זה הלוואת בלון בהמשך המאמר) הניתנת על חשבון קרן ההשתלמות שלכם. על מנת להבין מה זה הלוואת בלון קרן השתלמות צריך להבין שני דברים: 1. מה זה הלוואה בלון? 2. מה זה קרן השתלמות. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מרכז עבורכם הצעות מקרנות ההשתלמות המובילות בישראל ומביא לכם הסברים מפורטים לגביי כל סוגי ההלוואות הקיימות: הלוואת בלון, הלוואת גרייס, הלוואת שפיצר ועוד וכן מידע מלא לגביי כל סוגי הקרנות וקופות הגמל להשקעה.

 

מה זה הלוואת בלון קרן השתלמות – פורטל הביטוחים

 

אז נתחיל להסביר מה זו הלוואת בלון קרן השתלמות הלכה למעשה:

מה זה קרן השתלמות – קרן השתלמות היא מכשיר חיסכון והשקעה לטווח בינוני. זוהי קרן רשות  ולא חובה כמו קרן הפנסיה, המאפשרת ללקוחותיה או כפי שהם קרויים עמיתי הקרן, לחסוך ולהשקיע כספים שהם מעבירים לקרן על בסיס חד או רב פעמי או על בסיס חודשי קבוע. קרן ההשתלמות צוברת את הכסף ומנוהלת על ידי חברת השקעות ומשתדלת להשיג לעמיתי הקרן תשואה שנתית בעזרת השקעות בשוק ההון וכדומה. כמובן שהקרן גובה דמי ניהול עבור ניהול הקרן. 

קרא עוד על קרן השתלמות

הלוואה על קרן השתלמות היא הטבה נהדרת שמספקות קרנות ההשתלמות: הלוואת בלון קרן השתלמות היא בסך הכל סוג הלוואה שאפשר לקחת מקרן ההשתלמות.

 

היתרון של לקיחת הלוואת בלון קרן השתלמות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

 

הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות ניתנת לעמיתי הקרן בתנאי ריבית טובים בדרך כלל ובתנאי החזר טובים, בפריסה ארוכת טווח וכדומה כיוון שלקרן יש סיבה טובה לרצות לתת לעמיתיה הלוואה על מנת להשאיר אותם אצלה וגם מכיוון שמדובר בכסף בטוח הקיים כבר בקופה ולכן במידה וייווצר מצב של אי עמידה בתשלומים, תוכל הקרן לקחת את הסכום מהקרן עצמה. חשוב להבין: הלוואת בלון קרן השתלמות או כל הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות לא פוגעת בביצועי הקרן והכסף לא נלקח ממנה ישירות כלל אלא אם כן ההחזרים החיצוניים שאתם מעבירים לתשלום ההלוואה לא מכובדים ורק אז בלבד.

 

מה זה הלוואת בלון: הלוואת בלון קרן השתלמות

 

הלוואת בלון באופן כללי היא בסך הכל הלוואה בה החזר ההלוואה מבוצע כל חודש רק על הריבית ואילו סכום ההלוואה הכללי, מה שקרוי קרן ההלוואה, משולם רק בתום תקופת ההלוואה. לדוגמא: לקחתם הלוואת בלון קרן השתלמות על סך 50 אלף שקלים ועלות הריבית החודשית היא 250 שקלים ולקחתם את ההלוואה ל-5 שנים, בפועל תחזירו כל חודש רק 250 שקלים כל חודש עבור כל תקופת 5 השנים ובתום חמש השנים רק אז תחזירו את מלוא סכום ההלוואה! בנוסף הריבית עצמה שתקבלו עבור הלוואת בלון קרן השתלמות תהייה אטרקטיבית וטובה יותר בדרך מזו שתקבלו, אם בכלל, מהבנק ומחברות האשראי וכך נוצר שכל הלוואת בלון קרן השתלמות תהיה הלוואה מצוינת עבורכם.

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – כל המידע על הלוואת בלון קרן השתלמות

 

קראו עוד על הלוואת בלון קרן השתלמות, הלוואה על חשבון קרן הפנסיה ועוד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את המידע החם ביותר בתחום הביטוח, הפיננסים, ההשקעות והחיסכון. למדו איזו הלוואה הכי משתלמת וקבלו הצעות מחברות הביטוח וקרנות ההשתלמות הטובות ביותר, המציעות הלוואה על קרן השתלמות ותנאי קרן משתלמים הכוללים בנוסף על אפשרות לקיחת ההלוואה גם הטבות על הפקדות ומשיכות לפני ואחרי גיל 60 או גיל הפרישה הרשמי. מוזמנים להשאיר פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם עם הצעות פרטיות עבור פתיחת קרן השתלמות, יצירת פוליסת ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח בריאות, ביטוח רכב וכל ביטוח אחר שאתם צריכים.

 

איזו הלוואה הכי כדאי לקחת?

 

אין ספק שהלוואה על חשבון קרן ההשתלמות, קרן הפנסיה, קופת הגמל או ביטוח המנהלים יכולה להיות ההלוואה עם התנאים הכי טובים מכל הבחינות: סכום ההלוואה, גובה הריבית על ההלוואה, פריסת התשלומים על ההלוואה ועוד. מבחינת סוגי הלוואות כל אחד וסוג ההלוואה המתאים לו בין אם זו הלוואת בלון, הלוואת גרייס: בה פירעון הריבית והקרן מבוצעות יחד רק בתום תקופת ההלוואה, הלוואה על בסיס חודשי קבוע המגלמת כבר את מחיר עלות הריבית יחד עם הקרן לפי לוח שפיצר ועוד סוגי הלוואות שהבנקים והקרנות מציעים ללקוחות.

 

האם עדיף לקחת הלוואה מקרן ההשתלמות או מהבנק?

 

כפי שהסברנו, על פי רוב הלוואות מקרן ההשתלמות או מקרן הפנסיה, בין אם הן הלוואות בלון או כל סוג הלוואה אחר, הן בדרך כלל טובות יותר בכל פרמטר על אלו הניתנות על ידי הבנקים וחברות האשראי. כמובן שאם דירוג האשראי שלכם ה-BDI גבוה ויש לכם יכולת החזר הלוואה פרטית מהבנק בקלות ואתם נמצאים ביחסים טובים עם הבנק, תוכלו לקבל הלוואה טובה גם מהבנק, אך עבור רוב הציבור הלוואות מקרן ההשתלמות כמעט תמיד נמצאות באופן גורף עדיפות יותר ובריבית נמוכה יותר. הדבר המרכזי הוא שלפעמים בכלל לא תקבלו הלוואה מבנק או מחברת האשראי, בין אם דירוג האשראי שלכם נמוך או כי מיציתם את האשראי שלכם ואילו הלוואה מקרן ההשתלמות כמעט בטוח שתקבלו כי זו הלוואה המוגדרת בטוחה יותר מבחינת יכולת ההחזר של ההלוואה.

 

איזו קרן השתלמות מספקת את ההלוואות הכי משתלמות?

 

מצאו את קרנות ההשתלמות הכי טובות מבחינת מתן הלוואה ללקוחת הקרן רק בפורטל הביטוחים הגדול ביותר בישראל! השאירו פרטים וקבלו הצעות מקרנות ההשתלמות וחברות הביטוח, השוו מחירים, למדו על מדד אמון הצרכן הנקבע לכל חברה ובחרו את קרן ההשתלמות שנותנת לכם הכי הרבה ומספקת לכם גם דמי ניהול נמוכים, גם ביצועי קרן טובים ותשואה גבוהה לאורך השנים וגם הטבות נוספות כמו אפשרות לקיחת הלוואה בתנאים מועדפים על חשבון קרן ההשתלמות!

גלשו עוד באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל, השוו מחירים, השתמשו במחשבונים וקבלו את המחירים הטובים ביותר לכל קרנות ההשתלמות, הפנסיה, קופות הגמל והביטוחים.

 

צריכים לקחת הלוואה ויש לכם קרן השתלמות? קחו הלוואה מהקרן!

 

לפני שאתם פונים לבנק, לחברת אשראי או לגורם מלווה חיצוני, בחנו את האפשרות ללקיחת על הלוואה מקרן ההשתלמות שלכם! מעבר להטבות על הפקדות ומשיכות שמקנה כל קרן השתלמות ותנאי הקרן המאפשרים חיסכון והשקעה עם תחנת יציאה לאחר 6 שנים בלבד, הטובה מזו של קרן הפנסיה, קרן ההשתלמות מציעה לכם גם הטבה ייחודית ומצוינת בצורה של הלוואה על חשבון הקרן! כך שאם אתם צריכים הלוואה לכל מטרה והבנק מסרב לתת לכם הלוואה ואין אף גורם אחר ממנו אתם יכולים ללוות את הכסף או שיש כזה גורם אך הריבית שהוא מציע גבוהה מדי עבורכם, הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות תספק לכם פתרון מעולה שאולי לא הכרתם קודם. להתראות ובהצלחה!

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

שדרות גיבורי ישראל 14 נתניה, 4250414

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש