אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 12/11/2021 15:51 ● ערב ערב 3042
טיפ לילידי השבוע - נושאים אישיים רגשיים, יהיו משמעותיים השבוע כיוון שנראה שלאחרונה לא השקעתם בכך מספיק מחשבה ולכן מומלץ לכם לחשוב כיצד לפתור בעיות שהצטברו.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שבה כוכב אוראנוס שמביא חוסר יציבות נמצא בבית הכספים שלכם, ולכן מאחר והכוכב נמצא עכשיו בנסיגה הרי שההוצאות שלכם מרובות מההכנסות והכספים שתכננתם לקבל אינם מגיעים בקצב שאתם יודעים שהייתם צריכים לקבל. רק לקראת סוף חודש דצמבר, תצליחו להשתחרר במקצת מהכבלים שאתם חשים לאחרונה מבחינה מקצועית.


 

שור

 

אתם נהנים ממעבר כוכב אוראנוס במזל שלכם , שגורם לכם לרצות להיות יותר עצמאיים, אך נראה שלמרות שההצלחה נראית בדרככם עדיין אינכם יכולים ליהנות ממהלך הכוכב והשינויים עדיין תכופים מדי עבורכם. אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת והגיע הזמן שלכם ליהנות ולא להניח לחשבונות הנפש לטלטל אתכם ברמה היום יומית.


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לוקחים כל דבר בחייכם ברצינות, ובעיקר בנושאי עבודה. עובדה זו משפיעה עליכם ולכן מבחינה בריאותית אתם נמצאם בתקופה שבה אתם משקיעים המון אנרגיה בעבודה ובכל מה שנראה לכם שיכול לקדם אתכם ומדובר גם לגבי השקעות בשדרוג חיי היום יום. הלחץ בו אתם נמצאים עלול להיות חזק מדי ולהתיש אתכם אנרגטית, לימדו להפחית לחצים.  


 

סרטן

 

במהלך כל החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור ליחסים והתנהלות נכונה עם הסביבה הקרובה וגם עם אנשים הסמוכים אליכם במקום בו אתם מתנהלים ומתפקדים ביום יום. נראה שאנשים קרובים יהיו זקוקים לכם אך לא בהכרח יהיה לכם את הזמן והפנאי להשקיע כפי שמצופה מכם. עובדה זו נובעת מעומס יתר שאתם חייבים ללמוד כיצד לחלק אותו בצורה אחרת.


 

אריה

 

הכוכב מארס שמביא איתו זמן של עשייה נמצא אצלכם בבית המשפחה , כך שתקופה חדשה עולה אצלכם על הפרק. אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור למעגל המשפחתי הראשון בחייכם, אך עובדה זו יוצרת אצלכם קונפליקטים שאינכם יודעים כיצד לפתור אותם. למעשה, אף אחד חוץ מכם לא יכול לפתור את בעיותיכם ואתם תאלצו להקשיב לאני הפנימי שלכם בפתרון הבעיות.


 

בתולה

 

הכוכב המוכר לכם והידוע ככוכב המשפיע עליכם והמוכר בשמו מרקורי , נמצא במקום אידיאלי עבורכם מאחר ולימודים וחשיבה הם חלק מהאישיות שלכם. אתם מזל שיודע לדקדק בכל תחום וללמוד לעומק, ולכן זה הזמן עבורכם להשקיע את האנרגיה שלכם בלמידה למען מטרה חדשה ומיוחדת, על מנת שתוכלו בהמשך להצליח בכל תוכניותיכם, תוך תכנון קפדני של מטרותיכם.  


 

מאזניים

 

כוכבים רבים ומשמעותיים נמצאים בבית הכספים שלכם למשך החודש הקרוב ויהפכו  את ההתנהלות שלכם ליותר מעשית בתחום הכלכלי. אל תקשיבו לאף אחד שאומר לכם מה לעשות, אלא רק לאנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם בתחום הכספי ואין להם כל אינטרס אישי להתקרב אליכם על מנת להפיק מכם תועלת אישית. זוהי תקופה מצוינת לבחינת כל החסכונות ובחינת רווחיהן. 


 

 

עקרב

 

הכוכב שלכם המוכר גם בשמו מארס יימצא בחודש הקרוב במזל שלכם וייתן לכם הרבה כוח ועוצמה להתמודד עם מצבים חדשים ולהתחיל סגנון חיים שמתאים לכם יותר. יכולת הדיבור שלכם תהייה במיטבה, כך שלא תצטרכו לחשוש מלהופיע בכל מקום בו צריך לשדר בטחון. הקרובים אליכם מאוד רוצים לעזור לכם וזה הזמן עבורכם לתת להם הזדמנות לעשות זאת עבורכם.


 

קשת

 

הכוכב מארס נכנס אל בית תת ההכרה שלכם וזוהי תקופה מצוינת להקשיב לאני הפנימי שלכם בכל סיטואציה שבה אתם נתקלים במאבקים פנימיים ואינכם יודעים מה להחליט. מבחינת סגנון חיים, אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה שבה תוכלו לקדם את מצבכם ברמה שתוכלו להיות מרוצים מקצב ההתנהלות. חוסר הביטחון שאפף אתכם לאחרונה יפוג, ותוכלו לחוות חוויות חדשות .


 

גדי

 

השינויים הרבים אותם חוויתם לאחרונה גורמים לכם להתכנסות פנימה ולהבנה שיש דברים שאותם מאוד רציתם להשיג אך נראה שלא הצלחתם. אתם זקוקים לתובנות חדשות ומעניינות כדי שתוכלו לעזור לעצמכם להתגבר על הנסיבות הקיימות. למדו להקשיב לאינטואיציה שלכם ולא רק לעובדות קיימות שעומדות מול עיניכם. זה גם הזמן לתת לחברים קרובים להתקרב אליכם.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת לדחוף את עצמכם מבחינה מקצועית אל המקומות החשובים אליהם אתם מנסים להגיע. אתם בולטים יותר בתחומכם ונראה שהגיע גם זמנכם להילחם על המקום שלכם כדי להוכיח לכולם שאכן אתם מוצלחים ומצליחים. מבחינת יחסי האנוש זה הזמן לקדם את עצמכם בתחומים החשובים לכם, על ידי עזרה לאנשים קרובים לכם.


 

דגים

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שבה עליכם להיזהר מאוד בכל הקשור ליכולת שלכם לראות ולשפוט תחומי עניין ונושאים שונים בהגיון. אתם מושפעים תחת כוכב נפטון שלעיתים מערפל את יכולת החשיבה האובייקטיבית ועל כן זה הזמן לקבל עזרה מאחרים ובמיוחד בענייני כספים, שם הטעויות שלכם הן הכי גדולות. זה הזמן להכיר בעובדות, להישמר ולהתארגן מחדש.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש