דיג'יי בדרום – בואו באהבה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/11/2021 11:50 ● ערב ערב 3040
קולות שמחה ואושר נישאים באוויר בסביבת החברים, והמשפחות שלכם. אפשר להבין למה, הודעתם שאתם מתחתנים ואין כמו חגיגה של אהבה כדי לגרום ליקרים לכם להרגיש שמחה בלב. כעת זה הזמן להתחיל לסגור את נושא הקייטרינג, העיצוב, הלבוש, האיפור, עיצוב השיער וכמובן המוזיקה
דיג'יי בדרום – בואו באהבה
תגיות:

קולות שמחה ואושר נישאים באוויר בסביבת החברים, והמשפחות שלכם. אפשר להבין למה, הודעתם שאתם מתחתנים ואין כמו חגיגה של אהבה כדי לגרום ליקרים לכם להרגיש שמחה בלב. כעת זה הזמן להתחיל לסגור את נושא הקייטרינג, העיצוב, הלבוש, האיפור, עיצוב השיער וכמובן המוזיקה. זה הזמן שלכם לחפש דיג'יי בדרום או בכל מקום אחר בארץ שיעניק לכם את החגיגה האמיתית באירוע. מוזיקה שזורמת בדם ומזרימה גם מצב רוח לאורחים.

 

דיג'יי בדרום – כי מגיעה לכם שמחה אמיתית

 

אם מדברים על אלמנטים ספציפיים שמאד חשוב שיהיו מרכזיים באירוע, אנחנו מדברים בעיקר על עניין האוכל, והמוזיקה. אין ספק שעל שני אלו יקום ויפול דבר. אוכל מעניק את האווירה והטעם, ומוזיקה מעניקה את הגיבוש האמיתי בין המשפחה והחברים ואת מצב הרוח על רחבת הריקודים. וגם את ההשפעה על החלק של האוכל, באווירה נעימה ופסטורלית.

 

דיגיי לחתונה מקצועי ידע בדיוק באיזה נקודות לגעת בעניין הזה. הוא ידע לקרוא את הקהל, ידע לדעת מה כולם אוהבים ומה לא, מה יגרום לאנשים לקום מהכסא ולרקוד ובעצם, מה יגרום להם לשמוח איתכם עד השמיים, ועד השעות הקטנות של הלילה.

 

דיג'יי בדרום שיעשה לכם שמח – 4 טיפים לבחור אותו נכון

 

  • המלצות

 

אם אלם רואים דיגיי לחתונה שהתלהבתם ממנו בין אם בחתונה של חברים או אפילו סתם מישהו שמצא חן בעיניכם במסיבה כלשהי זה הרגע לבקש חוות דעת והמלצות. אם פשוט יש לכם תחושת בטן טובה, לכו לראות חתונות ואירועים של אותו תקליטן או דיג'יי בדרום על מנת שתהיה לכם אינדיקציה. בחירת תקליטן ללא המלצות וללא חוות דעת נוספת עלולים להביא אתכם לבחירה שאינה מתאימה לכם.

 

  • לא נפגשים לפני שיחת טלפון

 

הזמן של כולם יקר, גם שלכם וגם של התקליטנים. לפעמים אפשר להבין האם זה מתאים או לא כבר בשיחת הטלפון לפני הפגישה. גששו על תקציב, על האם יש זמינות לתאריכים שלכם ובכלל, האם יש חיבור.

 

  • עוד פגישה, ועוד פגישה

 

החלטתם להגיע לפגישה, זאת התרגשות רבה והחלטה נהדרת! כל דיג'יי בדרום או דיג'יי לחתונה בכל מקום בארץ חייב פגישה אתכם מהרגע ששיחת הטלפון צלחה, וזאת כדי להבין בדיוק מה הסגנון המתאים לכם, מה אתם אוהבים, מה האורחים שלכם אוהבים ואיזו אווירה תרצו באירוע. זה הזמן שלכם לבצע תיאום ציפיות מושלם לאירוע.

 

  • כימיה

 

אל תוותרו על הכימיה. לחיבור ביניכם לבין אותו דיג'יי לחתונה שבחרתם בין אם הוא דיג'יי בדרום ובין אם בכל מקום אחר בארץ יש חשיבות רבה. עליכם להגיע רגועים לחתונה, כשאתם יודעים שיש לכם על מי לסמוך. ברגע שיהיה לכם איש מקצוע איכותי, זאת הסיטואציה שתהיה.

 

DJ אילון מתנה חתום על סטים מובילים של מוזיקה בארץ ובעולם ומעבר להיותו כוכב רשת ויראלי ואוניברסלי, הוא מופיע על הבמות הגדולות בישראל ובחוץ לארץ. אילון מתנה פורץ גם אל עולם האירועים עם נסיון אדיר, מוזיקה איכותית, וגם מגיע עם תקליטן נוסף וביחד הם הולכים להרקיד אתכם ואת היקרים לכם עד השעות הקטנות של הלילה, ובמסיבה אמיתית כמו שראויה שתהיה לכם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש