בדק בית לדירה חדשה מקבלן – מדוע זה כה חשוב?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/11/2021 11:20 ● ערב ערב 3040
אין ספק כי אחד הדברים המשמחים בחיים זה לקנות דירה למגורים. פתאום אנו אדונים לעצמנו ולא צריכים להיות תלויים בבעלי דירות חמדניים אשר מעלים לנו את השכירות כל שנה. העניין הוא שקניית דירה היא לא עניין של מה בכך ורבים ממשכנים את עצמם בעת קניית דירה חדשה.
בדק בית לדירה חדשה מקבלן – מדוע זה כה חשוב?
תגיות:

לכן כאשר אתם קונים דירה חדשה אתם צריכים להבטיח כי אין בה בעיות או ליקויים מכיוון שכל ליקוי כזה יכול להיות הרה אסון לכיס שלכם. הדרך הטובה ביותר לברר אם יש ליקוי בדירה שלכם היא לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן וכך להבטיח כי הדירה נקייה מבעיות ולהבטיח כי אתם יכולים לעבור אליה בלב שלם וללא חשש שמא יש עם הדירה בעיות.

 

רוצים לבצע בדק בית ברמה הגבוהה ביותר שיש? זה מה שאתם צריכים לעשות

 

כמובן שאם אתם רוצים לעשות בדק בית לדירה חדשה מקבלן אתם חייבים להבטיח כי הבדיקה תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי לא תהיינה בעיות עם הדירה. אז איך נבטיח זאת? הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לבחון את המהנדס שמבצע את הבדיקה ולוודא כי הוא ברמה גבוהה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבחון את רמתו של המהנדס זה לקבל עליו המלצות מלקוחות אשר עבדו עמו בעבר ואשר יכולים להעיד כי הוא מקצוען אמיתי. כך תבטיחו כי המהנדס יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וכך תבטיחו כי לא תהיינה בעיות עם בדק הבית.

 

האם כדאי לבצע בדק בית גם לדירה קטנה?

 

יש אנשים אשר קונים דירה קטנה להשקעה ולמגורים ובגלל שזו דירה קטנה הם חושבים שאין צורך לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן. אם כן זה נכון כי דירה קטנה תעלה לנו פחות, אך שימו לב זו תהיה טעות לא לבצע לדירה בדק בית. עליכם להבין כי כדאי לכם לבצע בדק בית גם לדירה קטנה מכיוון שזו עדיין השקעה גדולה אפילו אם הדירה קטנה.

יש לציין כי מאוד יכול להיות כי מחיר בדק הבית לדירה קטנה יהיה יותר נמוך מאשר עלות הבדיקה לדירה גדולה וזה עוד יתרון שבגינו כדאי לבצע בדק בית גם לדירה קטנה ולא רק לדירה גדולה.

 

האם יש לבצע בדק בית לדירה יד שנייה?

 

זה ברור שאנו צריכים לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן אך עולה השאלה האם לבצע את בדק הבית רק לדירה חדשה או שמא כדאי לבצע גם בדק בית לדירה יד שניה? אם כן בדירה יד שניה יש חשיבות לא פחותה לבצע בדק בית מכיוון שיכולים להיות בה ליקויים רבים ומכיוון שאין אחריות של הקבלן על פגמים בדירה כמו שיש פעמים רבות בדירה חדשה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש