אזורי הזרקת בוטוקס פופולריים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/10/2021 09:03 ● ערב ערב 3040
בוטוקס שינה את פני הרפואה האסתטית הלא פולשנית וכיום נשים וגברים, בגילים שונים, עוברים טיפולי הזרקת בוטוקס, בעיקר באזורים בהם שרירי ההבעה צמודים לשכבת העור. בוטוקס הוא למעשה השם המסחרי של רעלן הבוטולינום המכיל חלבונים אותם מפיקים מחיידק המכונה Clostridium Botulinum. את החלבון זיקקו לראשונה בתחילת שנות ה-80 של המאה העשרים.
אזורי הזרקת בוטוקס פופולריים
תגיות:

בתחילה השתמשו ברעלן הבוטולינום כדי לטפל בבעיות עיניים כמו עין עצלה ובעיות פזילה, ובהמשך החוקרים גילו כי החומר מתאים גם לטיפול בטיקים ובעוויתות לא רצוניות בעפעפיים, בגפיים ובצוואר. במקביל, הרופאים גילו כי בוטוקס יעיל מאוד בטיפול בבעיות של הזעת יתר ומיגרנות. בסוף שנות ה-90 של המאה העשרים החלו להזריק בוטוקס בתחום הרפואה האסתטית כדי לטשטש ולהחליק קמטי הבעה וקמטים דינמיים בפנים. תוך זמן קצר טיפולי הזרקות בוטוקס הפכו לאחת משיטות הטיפול השכיחות ביותר בתחום הרפואה האסתטית, הטיפול בטוח וניתן לחזור עליו ללא חשש.

 

הזרקות בוטוקס – שימושים עיקריים

 

כיום, עיקר השימוש בטיפולי הזרקת בוטוקס הוא להחלקת ולטשטוש קמטים המופיעים בחלק העליון של הפנים, לדוגמה הקמט בין הגבות, קמטים במצח וקמטים לצידי העיניים. יש שימושים נוספים לבוטוקס בתחום הרפואה האסתטית כמו טיפול בצניחת זוויות הפה, הגדלת שרירי הלעיסה, הרפיית גידים מתוחים בצוואר, תיקון וטשטוש חריצי העישון באזור השפתיים, טשטוש קו הלסת, תיקון והעלמת קמטים עמוקים בצוואר, טיפול בהזעת יתר ועוד.

כדאי לדעת כי הבוטוקס חוסם את האינטראקציה הקיימת בין העצב לבין השריר, הזרקת בוטוקס גורמת להרפיית השריר, וכך למעשה הקמטים מתרככים וניתן לטשטש אותם וליהנות ממראה אסתטי צעיר ומרשים.

 

הזרקת בוטוקס במצח

 

הזרקות בוטוקס לצורך טשטוש והחלקת קמטים במצח הן טיפול נפוץ ומבוקש מאוד, בדרך כלל מתחילים את ההזרקות להעלמת קמטי ההבעה במצח אחרי גיל 30, הטיפול מבטיח עור חלק ואחיד, ובתנאי תאורה מסוימים העור נראה מבריק, לכן כדאי לעבור את הטיפולים רק אצל מנתח פלסטי ואסתטי מומחה ובעל ניסיון עשיר.

מומחה מקצועי ומנוסה מזריק את הבוטוקס בעדינות והוא מעלים את הקמטים במצח בפחות טיפולי הזרקה, תוך בחירת חומר איכותי.

ראוי לציין כי הטיפול בבוטוקס באזור המצח מחזיק מעמד במשך 6-3 חודשים, וכאשר השרירים המשותקים חוזרים בהדרגה לפעולה הקמטים מבצבצים מחדש ואפשר לעבור הזרקה נוספת.

 

הזרקת בוטוקס לפנים

 

הזרקות רעלן בוטוקס לפנים הן טיפול פופולרי ושכיח מאוד, הרעלן מדכא את פעילות שרירי ההבעה, השרירים הם הגורמים העיקריים לקמטי ההבעה. את הבוטוקס מזריקים בעיקר באזורי הפנים הבאים: בין הגבות, בצידי הגבות ועוד.

הבוטוקס מטשטש את קמטי ההבעה שנוצרו בין הגבות, וללא ההזרקה ניתן להבחין בשני קווים בין הגבות המשווים לאדם, גבר או אישה, מראה עייף ומבוגר. הזרקות של בוטוקס בפנים מתבצעות בקליניקה של המומחה, הטיפול מהיר ונמשך דקות ספורות, ללא כאבים, וניתן לחזור לשגרה מלאה מיד לאחר הזרקת החומר.

 

הזרקת בוטוקס בעיניים

 

טיפולי הזרקה של בוטוקס סביב העיניים תורמים למראה אסתטי מרשים וצעיר יותר, ניתן להחליק ולהעלים קמטים מסביב לעיניים ולטשטש ולהעלים את קמטוטי ההבעה המופיעים מסביבי לעיני המטופל או המטופלת. הטיפול מהיר ונטול סיכונים, אך חשוב לבצעו רק על ידי רופא מומחה ומנוסה. לאחר הזרקת הרעלן אפשר לחזור לפעילות מלאה וניתן להבחין בתוצאות תוך זמן קצר.

 

הזרקת בוטוקס בצוואר

 

הזרקות בוטוקס בצוואר מסייעות בהרפיית המתח העודף בשריר שגורם להופעת קמטים שונים באזור. הטיפול מבטיח שיפור מרשים מבחינה אסתטית ומראה צעיר יותר של הצוואר והעור, וניתן גם לטשטש את קו הלסת.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש