מדפים למשטחים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/10/2021 10:11 ● ערב ערב 3038
מרבית המחסנים הגדולים והמפעלים כיום מעמיסים את הציוד שלהם על גבי משטחים. מדובר על דבר נוח שכן, הציוד לרוב יהיה ציוד כבד בכמות גדולה והמשטח מכיל עליו גם את הכובד של הציוד וגם כמות משמעותית של ציוד
מדפים למשטחים
תגיות:

מרבית המחסנים הגדולים והמפעלים כיום מעמיסים את הציוד שלהם על גבי משטחים. מדובר על דבר נוח שכן, הציוד לרוב יהיה ציוד כבד בכמות גדולה והמשטח מכיל עליו גם את הכובד של הציוד וגם כמות משמעותית של ציוד 

אולם, מכיוון שלא מעט מחסנים ומפעלים בוחרים לאחסן את הציוד שלהם על משטחים, הרי שעליהם למצוא פתרונות אחסון הרלוונטיים לאחסון המשטחים שעליהם מצוי הציוד. כיום ניתן למצוא מדפים למשטחים, המהווים מדפים מיוחדים וחזקים לצורך אחסון המשטחים עליהם. כאשר מחפשים מדפים למחסן לוגיסטי, מחסן תעשייתי, מחסן של מפעל כלשהו או כל מחסן אשר מאחסנים את הציוד בו על משטחים, מדפים למשטחים הם פתרון האחסון הטוב ביותר.

 

מה כוללת הקמת מערכת מדפים למשטחים?

 

הקמה של מערכת מדפים למשטחים שמטרתה להוות מערכת אחסון עבור המשטחים המדוברים, ראשית כל דורשת מקום מתאים לכך. כלומר, לא כל מחסן בכל גודל, יצליח להכיל בו מדפים למשטחים. חלל האחסון הרלוונטי לצורך התקנת מדפים למשטחים, חייב להיות מספיק גדול בכדי לאפשר הן את הצבת המדפים בכמות הרצויה והן עבור מעבר של מלגזה. חשוב מאוד לזכור שמי שמעמיס את המשטחים על המדפים הן המלגזות ולכן, חשוב מאוד שהחלל יהיה מספיק גדול בכדי לאפשר מעבר נוח של מלגזה בו.

לעיתים במקום מלגזה לצורך העמסה משתמשים בעגלות ניידות וכלי שינוע אחרים הרלוונטיים עבור מחסנים מעין אלה. גם במקרה הזה צריך לשים לב שהמקום שנבחר לצורך אחסון משטחים על מדפים למשטחים, מספיק גדול עבור תנועת כלי השינוע המדוברים.

אם יש לכם שטח אחסון מספיק גדול בכדי לתכנן בו מדפים למשטחים, זה הזמן ללמוד את השטח, לבחון את המקומות הטובים ביותר להתקנת המדפים המדוברים, להשאיר מקום לאחסון קרטונים במידה ובמקום לא יאוחסנו רק משטחים אלא גם קרטונים ועוד.

 

שמירה על רמת בטיחות גבוהה

 

חשוב מאוד לזכור שכאשר מדובר על אחסון במדפים למשטחים, יש לארגן את חלל האחסון באופן שהוא ישמור על רמת בטיחות גבוהה מאוד. אם החלטתם לאחסן לגובה את המשטחים בכדי לחסוך במקום, חשוב מאוד שתבדקו כיצד אתם עושים זאת בצורה בטוחה על מנת להבטיח את ביטחון העובדים שלכם ועל מנת להבטיח שגם המשטחים והסחורות לא יינזקו באופן כלשהו.

 

היכן כדאי לרכוש מדפים עבור משטחים?

 

כאשר מדובר על מדפים למחסן גדול שבו עתידות להיות מאוחסנות סחורות כבדות ורבות, אין ספק שכדאי להיעזר במדפים למשטחים. אולם, חשוב מאוד לרכוש את המדפים המדוברים רק מחברה אמינה, המספקת את המדפים הטובים והאיכותיים ביותר וכן, חברה אשר תציע לכם אחראיות מלאה על המדפים למשטחים אשר אתם רוכשים ממנה. חשוב מאוד לוודא מראש שהמדפים אותם החברה מציעה למכירה הם מדפים בטוחים לשימוש אשר קיבלו תו תקן ממכון התקנים הישראלי. לבחירת החברה ממנו תרכשו לרכוש את המדפים המדוברים יש ערך וחשיבות רבה ועל כן, בטרם אתם בוחרים את החברה הרלוונטית לצורך רכישת המידוף המדובר ממנה, כדאי לבדוק האם מדובר על חברה מומלצת בתחום פתרונות מידוף בכלל ומדפים למשטחים בפרט, האם לחברה יש מוניטין בתחום מידוף והאם החברה ידועה כאמינה מבחינת איכות המוצרים שלה וכמובן, המחירים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש