אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 22/10/2021 08:59 ● ערב ערב 3039
טיפ לילידי השבוע - השבוע עומד להיות שבוע משמעותי בו אתם מתחילים מחזוריות חדשה מבחינה כספית , עקב השפעת כוכב וונוס בבית הכספים שלכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

בשבוע הקרוב תעסקו בתוכניותיכם האישיות על רקע כלכלי עם השותפים לכם בחיים העסקיים וגם הפרטיים , כיוון שמסתבר שמגיע לכם כספים שעד היום התעכבו ואתם יכולים להיעזר בהם להגשמת תוכניותיכם. וזאת למרות שכוכב אוראנוס שמביא איתו מהפכים , עדיין נמצא בבית הכספים שלכם ועלול לגרום לכם לחוסר יציבות כלכלית ולצורך להשתחרר מבחינה כספית.   


 

שור

 

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת וזה הזמן לחשבונות נפש משמעותיים.  נראה ששגרת חייכם מופרת על ידי אירועים חדשים בחייכם שעד לאחרונה לא הייתם שותפים להם. מומלץ לכם להגיד מה שאתם חושבים על מנת שלא תצברו מתחים או כעסים על האנשים במעגל הראשון של חייכם בנושאי עבודה וגם בכל הקשור למערכות יחסים אישיות .


 

תאומים

 

השמש בשמיים נמצאת בבית העבודה שלכם למשך החודש הקרוב. לכן, חשוב מאוד שבמקום העבודה שלכם לא תצברו מתחים בנושאים אלו ובעיקר חשוב ללבן שיחות עד תומן, כדי לא להגיע למצב שאתם אומרים דבר מסוים ואילו אנשים מבינים אתכם אחרת. חשוב לפתוח ולפתור כל אי הבנה. ייתכנו שינויים והתפתחויות בעבודה, ולכן חשוב שתהיו במיטבכם.  


 

סרטן

 

השמש בשמיים מבקרת במקום המקושר עם צעירים מכם ונותנת לכם תחושה שהנה אתם עסוקים איתם יותר מהרגיל והתחלות חדשות עומדות בפניכם.לצערכם,  לא תמיד ההתחלות הן כפי שהייתם רוצים, אך הן מתדפקות אצלכם בדלת. ייתכנו שינויים פתאומיים חברתיים בגלל ניגודי אינטרסים ועכשיו הוא הזמן המתאים לכם לפתוח את תיבת פנדורה.


 

אריה

 

כוכב סטורן שקורא לאחריות נמצא אצלכם במקום המקושר עם זוגיות ושותפויות. עובדה זו מצביעה על כך שייתכן ואתם חייבים לבדוק מחדש את ההתנהלות המקצועית והאישית שלכם. שותפויות עסקיות באות בחשבון, אך חשוב שתבדקו גם את השורות והפרטים הקטנים . זוהי תקופה אישית רגישה, וחשוב שבזמן הזה תשמרו שבעתיים על כספכם.  


 

בתולה

 

בחודש הקרוב יהיה לכם נכון לבצע את כל התוכניות שעד עכשיו לא הייתם בטוחים שזה הדבר הנכון עבורכם. הכוכבים הרבים שנמצאים בבית המקושר עם כספים ועזרה מהסביבה, רק יתנו לכם את התמיכה והכוחות הדרושים למימוש תוכניותיכם. זהו שבוע שבו תוכלו לבדוק כל דבר לעומק בדיוק כמו שאתם אוהבים .   


 

מאזניים

 

זהו שבוע שייתכן ותרגישו בו דכדוך פנימי כלשהו וזאת בגלל העובדה שאתם בחשבונות נפש של תקופת חיים חדשה אך מבלבלת, ולעיתים תרגישו שהעשייה מאוד קשה עליכם ולמעשה תהייה כך גם במשך כל החודש הקרוב. זהו אומנם זמן שבו תוכלו לתכנן דברים, אך זמן הביצוע עדיין לוקה בחסר בגלל שינויים מתמידים.


 

 

עקרב

 

זהו חודש משמעותי גם בגלל העובדה שמתחילה עבורכם תקופת ם יום ההולדת. בנוסף, הכוכבים מרקורי האחראי על התקשורת וגם הכוכב מארס נמצאים במקום המקושר עם תת ההכרה ומעוררים אצלכם נושאים שונים שאתם מחויבים להתחשב בהם ולפעול על פיהם. ובכל זאת , יש לכם יכולת לקבל תובנות חדשות על החיים שיעזרו לכם מאוד בהמשך.


 

קשת

 

חודש לפני יום ההולדת  מתחילה אצלכם עכשיו ירידה אנרגטית בגלל תסמונת טרום יום ההולדת. ולמרות תחושות אלה, מבחינה חברתית תחושו פריחה ואנשים יחפשו את קרבתכם ודעתכם תהייה מאוד חשובה עבורם. כמו כן, כוכב וונוס המפנק יימצא במזל שלכם ויגרום לכך שכל תקופת יום ההולדת תהייה תקופה של נחת ושמחה.


 

גדי

 

אתם נמצאים בהתחלות חדשות מבחינה חברתית ולכן זוהי תקופה מצוינת לבסס את המעמד שלכם ולהכניס אנשים חדשים לחייכם. מומלץ לכם לנסות ולהיפתח לאפשרויות חדשות ולא לתת למצבי רוח משתנים לעכב אתכם מלממש את תוכניותיכם. השתדלו לארח ולהתארח כמה שיותר, כיוון שעובדה זו תגרום להתרחבות המעגל החברתי שלכם.


 

דלי

 

מבחינה אישית ומקצועית נראה שאתם נמצאים במקום טוב ואנשים מאוד מעריכים את היכולת שלכם להתקדם. הגעתם לשלב שבו אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולמרות שביניכם לבין עצמכם אתם בהתבלטויות כיצד להמשיך ולהתנהל, כלפי חוץ אתם מקרינים עוצמה פנימית שהם אלה אשר משאירים בסופו של דבר את הרושם על האחרים .


 

דגים

 

מבחינה מקצועית ואישית נראה שאתם נמצאים בתקופה של שגשוג ואנשים מאוד מעריכים את מה שאתם עושים בשבילם ועובדה זו מתבטאת במעגל הרחוק וגם במעגל הקרוב של חייכם. מאחר ואתם אוהבים לפעול מאחורי הקלעים , הפעילו את האינטואיציה שלכם כיצד להתנהל עם אנשים שלא תמיד מוכנים להקשיב לכם. בחוכמה תוכלו להגיע למטרות שלכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש