איך ג'ינגל עסקי עוזר בגיוס לקוחות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/10/2021 17:02 ● ערב ערב 3038
כאשר אנשים יוצרים קשר מיוזמתם עם בית עסק כזה או אחר הם מאד לא רוצים שיתנהגו כלפיהם בשיווק אגרסיבי
איך ג'ינגל עסקי עוזר בגיוס לקוחות?
תגיות:

לעיתים קרובות הם רוצים לקבל מענה על שאלות בלי להרגיש שדוחקים אותם לפינה או מנסים בכל דרך למכור להם שירותים ומוצרים. בשנים האחרונות יש מודעות לכך גם מצידם של לא מעט בעלי עסקים, שרוצים ומעודדים עוד ועוד לקוחות שיגיעו אליהם, אך לא במחיר של כעס או תחושות שליליות כלפי עצם ההתנהלות של עובדי העסק. הפתרון הוא שיווק עדין שעושים כבדרך אגב והלקוחות לא תמיד שמים אליו לב. רעיון לשירות שכזה – ג'ינגל לעסק שקל להתמסר אליו ולזכור אותו והוא מתנגן תוך כדי המתנה טלפונית או כאשר גולשים באתר האינטרנט של העסק. כך דרך התת מודע הגולש נחשף לדרך ידידותית של הקראת שירותי העסק וקל לא יותר לשמוע ולהקשיב.

 

מהו הג'ינגל הזה ולמה הוא רעיון מוצלח

 

כאמור – כל בעל עסק יחפש דרך לשווק את המוצרים או השירותים שלו בדרך נעימה ותוך כדי שיתוף פעולה. מנגד – יש לקוחות או גולשים באינטרנט שלא מעוניינים שידברו איתם או ישכנעו אותם בנוגע למוצרים ושירותים שאין להם עניין בהם. אבל אם הם כבר ממילא יוצרים קשר טלפוני, בזמן שהם ממתינים למענה הם יכולים להאזין לשיר קצר וקליט, קליל וכזה עם חרוזים שנשמע נחמד ולא מזיק וכך בלי כוונה הם נחשפים למילים שיווקיות כבדרך אגב. התוצאה – הם בכל זאת שומעים שמות של מוצרים או שירותים והדרך נעימה, עדינה ובעיקר חיובית. לאחר המתנה שלבטח לא תהיה ממושכת מדי – הלקוח יקבל מענה אך המסר של העסק כבר הועבר אליו וגם אם אין הוא מבין את זה – הוא יזכור את הפרטים ששמע לקראת הפעם הבאה שייצור קשר. זו בדיוק המטרה של הג'ינגל.

 

כשרוצים לשווק בלי לשווק

 

רשת האינטרנט הפכה לא מעט אנשים שהם לקוחות וצרכנים לחשדניים וכאלה ששמים לב לכל פרסומת סמויה או גלויה. אנשים לא רוצים ליפול למלכודת עסקית במידה ואין הם מתעניינים בשירותים או מוצרים מסוימים עד שהם מתחילים לתת אמון בבית העסק ואז קל להם להתמסר. כאשר הם פונים בטלפון לבית עסק שהם מכירים וסומכים עליו, הם לא יתנגדו להאזנה לג'ינגל ובמקרים רבים אפילו לא יידעו או ישימו לב למסרים השיווקיים שבכל זאת מעבירים להם דרכו. כך כל הצדדים יוצאים נשכרים – בעל העסק משווק בלי שהלקוחות מבינים שזה מה שהוא עושה והלקוחות שמחים ושבעי רצון שיש עסק ששומר על האמון שלהם ולא מועל בו. זו הדרך הנכונה כיום גם לשמר לקוחות וגם להציע להם בכל זאת שירותים ומוצרים שהם פחות מכירים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש