ההבדלים בין שעונים לגבר ולאישה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/10/2021 16:59 ● ערב ערב 3038
למרות שלכל אדם יש כיום טלפון נייד חכם צמוד שמראה גם את השעה – הרבה מאד אנשים, גברים ונשים כאחד, לא מוותרים על שעון יד כחלק מההופעה החיצונית שלהם. עולם האופנה כולל בתוכו גם שעונים שמתאימים לנשים, לגברים או לילדים וילדות ויש אינספור דגמים לבחור מתוכם
ההבדלים בין שעונים לגבר ולאישה
תגיות:

אין זה פשוט לבחור את השעון שילווה את היומיום של אותו אדם אך ללא ספק יש בבחירה של שעון גם אמירה אופנתית וייחודית, שכן לכל אדם יש את הטעם האישי שלו וכמובן את ההעדפות שלו. באתר האינטרנט של עדן שעונים אפשר להתרשם מקולקציה מרהיבה וייחודית של שעונים שמתאימים לכל אחד, אך בכל זאת נשאלת השאלה איך הכי נכון לבחור מתוכם ולמה בעצם חשוב לשים לב לפני שבוחרים את השעון.

 

איך מזהים שעון שמיועד לגבר?

 

יש הבדל מבחינת המראה בין שעונים שמיועדים לגברים לבין שעונים שמתאימים לנשים. באופן כללי אפשר לומר שהשעונים שמיועדים עבור נשים יהיו עדינים וקטנים יותר, בצבעים פסטליים נעימים וכמובן כאלה שיכולים להתאים לכל סוג של ביגוד או הופעה חיצונית. שעונים יפים לגבר יהיו בדרך כלל אחרים לגמרי – הם יהיו גדולים יותר, יש מי שיאמרו שהשעונים שמתאימים לגברים יהיו גסים יותר, תהיה להם נוכחות בולטת ואי אפשר יהיה להתעלם מהם. שעונים של גברים לעיתים קרובות כוללים פונקציות נוספות כמו תאריך, שעה במקום אחר, הופעת לוגו של חברת היצרן בצורה בולטת ורצועות שעשויות ממתכת נחשבות למאפיינות את שעוני הגברים. גם כאשר מדובר בגברים וגם כשמדובר בנשים – השעון הוא גם פריט אופנתי ובעצם יש כלפיו התייחסות של תכשיט לכל דבר ועניין. על גבי התכשיט הזה אפשר לעיתים קרובות גם ליצור הקדשה או חריטה אישית.

 

למה לשים לב כשבוחרים שעון?

 

יש מי שמשנה לו מאד אם השעון שהוא בוחן מיועד לנשים או לגברים. יש גם אנשים שהשיוך המגדרי לא משנה להם ומה שהם מחפשים זה שעון יפה, שמתאים להעדפות האישיות שלהם, שמוצא חן בעיניהם ברמה האישית וכמובן יתאים לבגדים שהם לובשים בדרך כלל על בסיס יומיומי. במידה והמחיר של השעון אינו גבוה – ייתכן והם יבחרו להצטייד ביותר משעון אחד. כך יוכלו לעשות שימוש מגוון בשעונים בעלי מראה שונה שכל אחד מהם ייתן את הטון שלו ויתרום את התרומה שלו להופעה היומיומית שאולי תלויה במה מתוכנן לאותו היום. יש מי שיעדיף שעונים שלא בולטים, זאת על מנת שלא לנקר עיניים ולעומתו יש את אלה שיעדיפו שעונים בולטים, בעלי צבעים עזים כחלק מאישיות ואמירה אופנתית שחשוב להם להציג. בכל מקרה – מגוון השעונים האדיר שאפשר למצוא כיום מאפשר לכל אחד לבחור בדיוק את השעון שהוא רוצה ואוהב.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש