גולן ירון - כלבנות טיפולית ואילוף כלבים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: מהאלבומים הפרטיים ● 15/10/2021 10:35 ● ערב ערב 3038
ביקשתם? קיבלתם! ● מחפשים טיפול תומך לילדיכם בעזרת כלב טיפולי מדהים? ● מעוניינים באילוף כלבכם מידי מאלף מקצועי שאוהב בעלי חיים בכל נימי נפשו? ● הגעתם למקום הכי טוב שיש, גולן ירון יגשים את כל משאלותיכם בתחומים האלה!
גולן ירון - כלבנות טיפולית ואילוף כלבים
תגיות:

אתם יודעים מה הדבר הכי מדהים בראיונות לכתבה? אז ככה, כבר מהשיחה אתם מבינים שהאדם שמולכם הוא באמת עושה את עבודתו מכל הלב, ככה זה הרגיש לי, אז אתם יותר ממוזמנים להמשיך ולקרוא.
הכירו את גולן ירון, חיפאי במקור, שהגיע לאילת לפני כמעט חמש שנים, על מנת ללמוד עבודה סוציאלית, התאהב בעיר והחליט להישאר כאן, לשמחתנו. את לימודי העבודה הסוציאלית עשה בקמפוס בן גוריון האילתי והמשיך גם לתואר שני בעבודה סוציאלית. כמו כן, למד לימודי תעודת הוראה ותעודת מגשר. לתחום הגיע מעצם היותו איש אוהב אדם, שלום ופשרה שנתקל בשירותו הצבאי והמסווג במצבים מאתגרים, וזה נתן לו דחיפה רצינית לעבודתו כיום.
כאשר עבר גולן לדירה גדולה כאן באילת, החליט לאמץ כלב. החליט וגם עשה ואימץ כלב חמוד, דנו - פקינז מעורב קטן, טיפולי וסוציאלי. גולן הבחין שהכלב בעל מזג נוח ביותר, ואז החליט שיהיה זה נפלא לשלב את הכלב בעבודה שלו. או אז גמלה בליבו ההחלטה ללמוד טיפול באמצעות כלבים ואילוף כלבים במכללת ספיר שבשדרות. הוא נסע פעם בשבוע באוטובוס עם כלבו על הברכיים הלוך וחוזר לאילת, כך במשך תשעה חודשים (וואו יישר כח). 

 


הכלב הפרטי של גולן הגיע אליו בגיל שלוש שנים לא מאולף, וכיום הוא בן חמש. הוא מאוד מיוחד, הוא כלב סוציאלי, אוהב ילדים וכלבים, מאולף וממושמע, אינו נושך, עדין ושקט, כל זאת תחת ידיו של גולן. לא מיותר לציין כי הכלב של גולן תמיד בלט בקורסים ואתם פשוט תתאהבו בו.


איך מתבצע טיפול בעזרת כלב טיפולי?
גולן: "כשאני מגיע למפגש היכרות עם הילד/ה, אני מציג עצמי, כאשר הכלב מאחוריי, ואז מציג את הכלב בפני המשפחה. אני מראה להם כל מיני תרגילי אילוף שאני עושה איתו ונותן להם גם אפשרות לתרגל. לדוגמה, תוך כדי מפגש אני מלמד את הילד דחיית סיפוקים בעזרת הכלב, כשהילד רואה שהכלב מתאזר בסבלנות ועומד מאחוריי ולא קופץ ומשתולל. דוגמה נוספת, אני שם ליד הכלב חטיף והוא לא מתנפל עליו, אלא מחכה בסבלנות, ואז אני מקשר את העניין לילד ומסביר לו איך אפשר להתאפק, לחכות ולדחות סיפוקים. במסגרת זו אני עובד גם על קשיים אישיים, רגשיים, לימודיים, הפגת עצבים וכעסים ועוד.
ישנו גם טיפול קבוצתי, שכולל בין 4-5 משתתפים. במפגש מלמדים את חברי הקבוצה פרגון הדדי, שיתוף פעולה קבוצתי, עבודת צוות ועוד. במפגשים יש שימוש במשחקים, במשימות אילוף, בשיחות על רגשות ועוד.
 

כיצד מתבצע אילוף כלבים?
"ישנם גם מפגשי אילוף, שאף הם מבוצעים בגישה חיובית, סוציאלית, תוך אמון ביכולותיו של הבעלים והכלב לעשות שינוי חיובי ומבורך".
המפגשים (הן הטיפולי והן אילוף) אורכם 45 דקות, כאשר על מפגש היכרות ראשון ישנם 25% הנחה. 
לאחר מכן, מחירי המפגשים הבאים נמוכים ממחירי השוק ומותאמים לתושבי אילת. 


אז למה אתם מחכים, פנו עוד היום לגולן ירון: 
טלפון: 054-6754642
פייסבוק: גולן ירון כלבנות טיפולית ואילוף כלבים
https://www.facebook.com/ גולן-ירון-כלבנות-טיפולית-ואילוף-כלבים-100649039048296/
אינסטגרם: Golan Yaron
https://www.instagram.com/golan__yaron/
מייל: golan.yaron3@gmail.com


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת