צילום מיוחד לברית מילה ב'ישרוטל' אילת, עד לשם אנחנו מגיעים בהזמנה מיוחדת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/10/2021 10:43 ● ערב ערב 3037
לאורך שנותיי כצלם אירועים צילמתי מאות אם לא אלפי אירועי ברית- מילה וההתרגשות בהכנסת תינוק בברית אברהם אבינו מרגשת תמיד. הטקס הוא אותו הטקס אך כל אירוע שונה ממנו בדגשים שהמשפחה מעבירה ובסגנון שלה. כצלם הניסיון הוא לזהות או אופי האירוע ולהיות קשוב למסרים מצד המשפחה. נעים מאוד, סטאס מוזיקוב, צלם לברית
צילום מיוחד לברית מילה ב'ישרוטל' אילת, עד לשם אנחנו מגיעים בהזמנה מיוחדת
תגיות:

לצילום ברית באולם של מלון ישרוטל באילת הקדמתי את בואי לאולם להכין את הרקע ואת הציוד יש לציין שהאולם אומנם קטן ואינטימי אך מתאים בדיוק לאירועים כמו ברית מילה שהם בדרך כלל שמחה משפחתית. ברקע הכנות אחרונות של צוות האולם לקראת בואה של המשפחה והאורחים ואני מקבל טלפון מבעלי האירוע שביקשו לוודא שאני הגעתי לאולם ועידכנו שהם אוטוטו באולם.

 

ככה התחיל מסע הצילום שלי

 

במקביל להגעת המשפחה לאולם הגיעה גם הסבתא עם בלונים לילד הגדול כדי להעסיקו בזמן ההתארגנות לברית ואני מנצל את ההזדמנות לצלם את הילד עם הבלון בדמות מיקי מאוס. לאחר התארגנות של כמה דקות המשפחה הצטרפה לצילומים מקדימים עם הסבתא ראשית כשהיא רק עם התינוק ולאחר מכן עם אחיו הגדול. כשאני מצלם את אימו של התינוק אני משתדל שאלו יהיו תמונות טבעיות ולא מבוימות ומצלם תמונות מדהימות של התינוק ואימו, וכשאביו מצטרף לצילומים ורואה את התרגשותם ניתן להזדהות איתם בפלא הבריאה, הילד הגדול יותר מצטרף לצילומים ואוחז בידיהם של הוריו כאילו אומר אני כאן ואביו מתפנה לצילומים עימו תוך כדי דגדוגים ונשיקות נשמע קולו של המוהל נכנס וסבתו לוקחת את הילד הגדול כדי שהמוהל יתכונן ביחד עם הוריו לטקס ברית המילה.

אט אט מגיעים עוד אורחים הסבים מהצד השני הגיעו והתרגשות גרמה להוזלת דמעה מרוב אושר. תוך חצי שעה האולם התמלא בקהל שבא לכבד את הזוג והמוהל נתן את האות להתחיל בטקס, אימו התמלאה בחששות תוך כדי הבאת התינוק לאזור הטקס ומסירתו לאב שהיה גם הסנדק של התינוק בירך את הברכה " אם אְׁשָּכחְך יְרּוָׁשליִםּ תְׁשַּכח יְמינִי, תדַּבקקְְְְְְ לׁשֹונִי לחִּככי אם לא אזְּכֵרִכי אם לא אֲעלה את יְרּוָׁשליִם על רֹאׁש ִׂשמחתי" ולאחר מספר ברכות המוהל מל את התינוק והוא בוכה לרגע והמוהל מרגיעו ולאחר מכן מברך על היין והתינוק גם טועם ולאחר מען מכריזים את שמו של התינוק.

 

לפעמים.. החגיגה נגמרת

 

בתום צילום טקס הברית ניתן לראות איך ההורים נרגעו וירד להם לחץ מהלב כמו שאומרים בתום הטקס. הקהל בחלקו ניגש לקבל ברכה מהסנדק חלקו חזר לשולחן לסעודת המצווה אשר החלה תוך כדי שירים שנשמעו ברקע נשמע גם הקהל שר ורוקד וההורים גם מתפנים לצילומים עם חבריהם ומשפחתם וניתן לראות את השמחה על פניהם ואת התשבוחות על האוכל.. מידי פעם התינוק בוכה והוא גם מקבל את האוכל שלו אבל בבקבוק. אחת התמונות היפות של האם עם התינוק היה כשהיא מאכילה אותו וצוחקת לשמע אחר הסיפורים של חברותיה. רגעים אלה שנתפסים במצלמה אלו רגעים יקרים ולכן יש להקדיש מחשבה כשמחפשים צלם לאירוע קטן, לבדוק עבודות קודמות ולהתרשם ממנו. לסיום אני מאחל מזל טוב לזוג שיזכו לגדלו בנחת.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש