"יוצאים מאילת" ההמלצות שלכם: עסקים במרכז ששווה שתכירו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/10/2021 14:18 ● ערב ערב 3036
נכון, בתור אילתים ותושבי הסביבה, אתם בדרך כלל מתעניינים בעסקים מקומיים שיוכלו לתת לכם שירותים או מוצרים מסוימים כאן בעיר, וזה כמובן אך מתבקש. עם זאת, בתור אילתים אתם גם יודעים שיש בחיים לא מעט מקרים בהם אנחנו צריכים שירותים מסוימים שאי אפשר בעיר, בין אם זה משהו שקורה לנו בהפתעה כשאנחנו נמצאים במרכז הארץ ובין אם זה משהו שאנחנו יודעים עליו מראש.
''יוצאים מאילת'' ההמלצות שלכם: עסקים במרכז ששווה שתכירו
תגיות:

בדיוק בגלל, חשוב שאותם העסקים יהיו נגישים לנו, שנכיר אותם ונדע בדיוק מה הם מציעים, ובעיקר שיהיו כאלה שהתושבים פה באזור מכירים ויודעים להמליץ עליהם ממקור ראשון.

אז בדיוק לצורך העניין הזה, ביקשנו מכם הגולשים שלנו להמליץ על כמה עסקים כאלו שיצא לכם להיעזר בהם ושאתם ממליצים עליהם מכל הלב. קיבלנו מאות פניות להפתעתנו והיה קשה מאד להחליט איזה סיפורים ייכנסו לכאן, אבל בסוף עשינו את זה.

אנחנו רוצים להביא לכם את הסיפורים של יוני, ירדן ומיכאלה - תושבים שהתמזל מזלם להכיר עסקים מקצועיים, שירותיים ובעיקר אנושיים, ועל אף שמדובר על תחומי עיסוק שונים בתכלית, הקו מקשר בין שלושת העסקים הללו בהחלט שם אותם באותה המשבצת. לפני שנתחיל נזכיר שאתם בהחלט מוזמנים להמליץ לנו על עוד עסקים כאלו ואנחנו נשתדל לתת את הבמה כמה שרק נוכל!

 

למשקיעים במרכז - אלטנוילנד ייזום ובנייה

 

הסיפור הזה הוא של הגולש יוני, בן 60 תושב העיר שחיפש איך להשקיע את החסכונות שלו בצורה חכמה והחליט לצאת מגבולות העיר. הסיפור שלו מראה עד כמה חשוב לעבוד תמיד עם עסקים מקצועיים, במיוחד כשמדובר על סכומים גבוהים כל כך של כסף.

"אף לא הייתי אדם עשיר במיוחד, אבל מאז שאני זוכר את עצמי אני מתנהל בצורה מחושבת וסבלנית עם הכסף ביחד עם אשתי וגידלנו ככה למופת שלושה ילדים נהדרים. לקראת גיל הפרישה החלטנו להשקיע בנדל"ן והיה לנו סכום כסף לא מבוטל לצורך העניין הזה, כשהיה לי ברור שאני רוצה להתרחב לגבולות המרכז."

"מצד אחד כיוונתי ליוקרה ולפרויקטים איכותיים בלבד, ומצד שני חיפשתי מישהו שיעשה בשביל את הכל ושלא אצטרך להתעסק ביותר מדי דברים. חיפשתי פרויקטים בתל אביב ואחרי חיפוש לא ארוך מדי הגעתי לחברת אלטנוילנד. הדבר הראשון שהתרשמתי ממנו היה ההיצע הגדול של אדריכלות מתקדמת באזורי הבוטיק הכי חמים בתל אביב ובכלל בארץ. דירות יוקרה בנווה צדק, פרויקטים מעניינים בלוינסקי, שכונות פאר בהוד השרון והיד עוד נטויה. הבנתי שזה הכיוון שאני הולך אליו ויצרתי קשר".

"מכאן כבר הבנתי שעשיתי החלטה טובה. החבר'ה של אלטנוילנד סגרו לי פינה ודאגו לעורכי דין, שמאים, מפקחי בנייה ,קבלני ביצוע ויועצים, כדי שהכל יצא ברמה הגבוהה ביותר. המפרט הבסיסי ביותר שהציעו לי היה הגבוה ביותר שמצאתי והבנתי שאני בידיים טובות. שלוש שנים אחרי הנכס אצלי ומושכר בכל חודש, ואני מרגיש בלי שום ספק שעשיתי צעד נכון ומשתלם".

 

אירועים במרכז? רק בונישן!

 

הגולשת שלנו ירדן הייתה מאושרת מהרגע שפגשה את הבחור שעתיד להנשא לבתה. גבר נאה עם עבודה מסודרת, רגיש ובעיקר כזה שנראה שאוהב את הבת שלה באמת. ככה הכל הלך חלק מהרגע הראשון, עד החתונה וההתלבטות איפה היא תהיה. המשפחה של רעות (הבת) היא מאילת כמובן, המשפחה שלו גרה בחדרה, והזוג בכלל מתגורר בבאר שבע. פלונטר רציני, ואחרי לא מעט שכנועים ירדן הסכימה שהחגיגה תהיה במרכז, כשהאילתים החליטו לעשות על הדרך וויקנד משפחתי, וככה התחיל מסע החיפושים.

"לבת שלי היה חשוב להתחתן כמו מלכה, עם הרבה פאר ושמחה והאמת שזה גם היה חשוב למשפחה של בעלה. שברתי את הראש בחיפושים עד שחברה טובה מפתח תקווה שמכירה את הראש שלי הכי טוב וראתה ששאלתי על זה בפייסבוק סיפרה על אולם אירועים במרכז שנמצא ממש קרוב אליה ושאני חייבת להכיר".

"לא הסתפקתי בשיחת טלפון ונסענו עד לשם לראות המקום. איך שהגעתי הבנתי שיש כאן משהו אחר. פאר אמיתי, קלאסי - כמו ארמון אשכרה. רצפת זהב איטלקית, שיש איכותי בכל מקום, תאורה וניציאנית וציורי קיר - והכי חשוב, חלל ענק לעד 1200 אורחים שמתאים בדיוק לאירוע הגדול שכולנו כיוונו אליו".

 

"אז קבענו פגישה וקיבלנו הצעת מחיר, הגענו לטעימות וגילינו חוויה קולינרית ברמה הכי גבוהה עם סגנון ים תיכוני - ישראלי - איטלקי מאד מיוחד והחלטנו ללכת על זה. הייתם צריכים לראות איזה יחס הילדים קיבלו מהם מהבוקר, זאת הייתה חוויה פשוט מושלמת ואני ממליצה עליהם מכל הלב!".

 

שלא תתקעו לעולם - שירותי מנעולנות רכב של קנדי לוק

 

הגולשת מיכאלה לא חשבה שתמצא את עצמה במצב כל כך מעצבן בחופשה שלה מחוץ לעיר, והיא שמחה לגלות "אנשים טובים באמצע הדרך" כמו שנאמר. הסיפור שלה אגב מוכיח שיש מספרי טלפון בסיסיים פשוט כדאי שיהיו שמורים לנו במכשיר.

"סוף סוף חופשה במרכז, יוצאים קצת מהעיר יוצאים עם הילדים להתאווררות. הכל הולך חלק וכולם נהנים, ובאחד הימים אנחנו מבלים על החוף עד החושך ורוצים לחזור לצימר שלנו לשנת לילה מתוקה וערבה. מה מסתבר? המפתח של האוטו פשוט מסרב לעבוד, ואני מוצאת את עצמי, שרופה ועייפה עם בעל עייף וקצת שתוי, מתבגרת בת 13 בלי סוללה בטלפון, ילד בן שבע שנרדם לי על הידיים ותינוק בין שנה וחצי שלא מפסיק לבכות".

"מה עושים? מתקשרת לשלושה מנעולנים שמצאתי באינטרנט, שתיים לא עונים, אחד עסוק עד מחר בבוקר. שוקלת לנטוש את כולם ופשוט לרוץ. אוגרת כוחות ומוצאת עוד מספר של חברת קנדי לוק שעושים שכפול מפתחות לרכבים, פריצות, שחזור מפתחות ודברים בסגנון. הקלה".

"קודם כל מבינים ללבי, מרגיעים אותו ושואלים פרטים טכניים נוספים. הנציג אומר לי שתוך חצי שעה יגיעו אליי, 22 דקות לאחר מכן החבר'ה מגיעים, רבע שעה לאחר מכן הם כבר ביצעו שחזור של המפתח לאחר שפרצו לרכב מבלי לגרום שום נזק. הכל אגב בחיוך ובמחירים באמת נורמליים. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם, ובגלל זה חשוב לי מאד לפרגן להם. הם עובדים 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, ובמקרים שאתם תקועים ממש הם יוכלו להגיע אליכם תוך שעות ספורות בלבד ואפילו פחות. מודה לצוות המסור והמקצועי של קנדי לוק מכל הלב, הצלתם לנו את היום!".


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש