המירוץ לדירה ב180 יום - הכירו את השיטה שתאפשר לכם להחזיר את השליטה הכלכלית לחיים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/10/2021 14:17 ● ערב ערב 3036
יוקר המחייה ואתגרים כלכליים הם נושאים כל כך מדוברים ומוכרים, עד כדי כך שהתפתחה סביבם תעשייה שלמה שמגלגלת מיליונים מדי שנה, כאשר הרבה אנשים מוצאים את עצמם מפסידים כספים ונקלעים לקשיים כלכליים כבדים יותר מאלו בהם היו לפני שנכנסו לתכניות כאלו ואחרות.
המירוץ לדירה ב180 יום - הכירו את השיטה שתאפשר לכם להחזיר את השליטה הכלכלית לחיים
תגיות:

מרבית השיטות מספקות ניתוח כלכלי שטחי יחסית, ושולחות את האנשים להתמודד בעצמם עם המסקנות שהן לא תמיד ברורות ואינן מגיעות לצד צעדים אופרטיבים ברורים וברי יישום. לעומת זאת, ישנן שיטות שעושות את זה אחרת, ואחת מהן היא המירוץ לדירה ב180 יום שייסד הכלכלן והמנטור אלון גל  שרובינו מכירים בעיקר מהופעותיו השונות בטלוויזיה. נראה כי בעוד ישנם קווים משיקים ברורים בין המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל לטכניקות אחרות, המתודה הזו דווקא מצליחה לעשות משהו ששיטות אחרות לא מצליחות, ולראייה, נכון להיום מאות משפחות ואנשים כבר שינו לעצמם את המציאות הכלכלית בעזרת הטכניקה של אלון גל.

אם גם אתם מתמודדים עם קשיים כלכליים, אנו רוצים להסביר על המירוץ לדירה ב180 יום ולהסביר מה מיוחד בשיטה הזו שלא קורה בטכניקות אחרות.

 

הדומה - ניתוח כלכלי. השונה - היקף הניתוח והטמעת כלים להתנהלות פיננסית נבונה

 

כאמור, החוט המקשר בין טכניקות שונות הוא הניתוח הפיננסי שהן מציעות למשפחות, וגם המירוץ לדירה עושה זאת, אם כי בצורה מקיפה וכוללת הרבה יותר. הרעיון כאן, עוד לפני שיורדים לרזולוציות מעמיקות ולפרטים הקטנים ביותר, הוא להגדיר בדיוק את רמת החיים שאדם או משפחה נמצאים בה, ומנגד את רמת החיים בה הם שואפים לחיות.

מכאן, המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל היא טכניקה שמאפשרת להבין בדיוק מהי ההתנהלות שלנו שגורמת לנו להיכנס לקושי כלכלי, איפה צריך לצמצם ואיפה אפשר דווקא לשחרר יותר, ואילו דפוסים כלכליים הם אלו שמעקבים אותנו ומכניסים אותנו למינוסים וחובות. מכאן, על פי שיטת אלון גל, ניתן לייצר שינוי ולהתחיל לצמצם את אותם החובות ואת המינוס בבנק.

הגדלת הכנסה היא צעד קריטי לשינוי המצב

צמצום הוצאות זה צעד חיוני וחשוב, אבל המירוץ לדירה ב180 יום מדגיש שזה בדרך כלל מספיק. אם תשאלו את אלון גל, אין אדם או משפחה שלא מסוגלים להגדיל בדרכים שונות ומקוריות את ההכנסות החודשיות שלהן ויש לא מעט דרכים לעשות את זה. אחת הדרכים היא איתור מקורות כספיים אבודים ואלו יכולים להיות כספי ירושה אבודים, החזרי מס שמגיעים לנו מבלי שבכלל ידענו על זה, כספים מתביעות ייצוגיות וכן הלאה. המומחים של אלון גל הופכים כל אבן ועוזרים למצוא את המקורות הכספיים הללו.

אפשרות שנייה על פי המירוץ לדירה ב180 יום היא יצירת משכורת שלישית. אפשר לעשות את זה דרך מתן שירותי פרילאנס בתחומים שונים, מסחר אלקטרוני, שיעורים פרטיים, השקעה בנכסים דיגיטליים, ובעצם כל מה שמתאים באופן אישי לכל אחד.

ולצד הדברים הללו שהם בהחלט חשובים, המירוץ לדירה ב180 יום היא שיטה המתמקדת בדבר החשוב ביותר - השקעות חכמות ומותאמות אישית שיהוו מקור הכנסה קבוע ומשחררות בטווח הרחוק מהתלות בבנקים והלוואות. זהו יכול להיות נכס נדל"ני וזוהי השקעה בטוחה ויציבה יחסית, אך יש עוד לא מעט אפשרויות אחרות להשקעה ובעזרת צוות המומחים של אלון גל כל אחד יכול למצוא את האפיק שמתאים לו ולמשפחתו.

 

האקס פקטור - הליווי הצמוד והתמיכה של צוות המומחים

 

בשורה התחתונה, כדי להבין מדוע המירוץ לדירה ב180 יום היא שיטה שמצליחה איפה שאחרות דווקא נופלות, חשוב להבין את הרציונל שעומד מאחוריה. הטכניקה של אלון גל מכירה בזה שהבנה של הדברים לא מספיקה כדי לייצר שינוי, ושבשביל לכבוש את היעדים, צריך לתרגל ולהתרגל לחיים בצורה שונה, מודעת ומחושבת הרבה יותר.

המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל היא טכניקה כזו ששמה דגש רב על הליווי הצמוד של אלו שבוחרים להשתמש בה. המומחים של אלון גל נותנים מקפידים לגזור את המטרות והיעדים יחד עם המתאמנים, מוודאים כי הם אכן עומדים בהם ולא מתפתים לחזרה להרגלים ישנים, מחזקים אותם ברגעים בהם ישנה נטייה לחזור לדפוסים הישנים, ובאופן כללי מאפשרים אוזן קשבת ותמיכה בכל רגע נתון. הדבר הזה מסביר אולי יותר מהכל למה המירוץ לדירה ב180 יום זו שיטה שאכן עובדת, וכאשר פני הדברים הם כך, זה לא מפתיע שכל כך הרבה אנשים בוחרים לעשות את הצעד ולאמץ את העקרונות ששרטט אלון גל.

אם גם אתם חווים קשיים כלכליים ולא מצליחים לנהל את החיים שלכם בצורה נכונה מבחינה פיננסית, המירוץ לדירה ב180 יום היא בהחלט טכניקה שכדאי שתכירו גם אתם.

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש