אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 6/10/2021 20:39 ● ערב ערב 3037
טיפ לילידי השבוע - נושאי כספים ימשיכו לצבור אצלכם תאוצה ואתם תבקשו לעצמכם אפיקי השקעה חדשים כיוון שהגיע הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה כלכלית.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים רבים שיכולים לעזור לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב פלוטו המביא איתו חופש ושחרור נמצא אצלכם בבית הקריירה, הרי שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את הצרכים האמיתיים שלכם ביחס ליחסים שלכם מול האחרים. מה שתחליטו עכשיו יעזור לכם להמשך דרככם.


 

שור

 

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם על רקע עבודה וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהממונים וחברים לעבודה מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שאי עמידה בצרכים שלהם יכול להכניס אתכם למלכוד ולהתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב להם.


 

תאומים

 

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני עבודה ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. הכוכב וונוס שמביא איתו בשורות ויחסים טובים מצוי אצלכם במקום זה ולכן נראה שיש לכם רגישות גבוהה למתרחש על רקע נושאים אלה. ייתכן שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, אולי כדאי שלמשך פרק הזמן של השבוע הזה תנסו יותר להתגמש עם שותפים לעבודה.


 

סרטן

 

כוכבים רבים ומשמעותיים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשן שלכם, הוא בית המשפחה ונראה שאתם נושאים על גבכם עול משמעותי כיוון שכל האינטנסיביות הזו גובה מכם מחיר רגשי וגם פיזי. במידה ותתלוננו שקשה לכם, יהיו מוכנים לעזור לכם, אך מאחר ואתם רוצים שהכול ייראה ויצא מושלם אתם עושים את מירב העבודה לבד ולא מאצילים סמכויות.


 

אריה

 

המשפחה והסביבה הקרובה לכם, מאוד מוטרדים מכם כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות שלכם כלפיהם, לבין סגנון ההתנהגות שלכם במציאות כך שהם די מנסים להגיד לכם, כיצד לדעתם אתם צריכים להתנהג. אל תיגררו למריבות,כיוון שאתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם . את העזרה לה אתם מצפים תקבלו מחברים קרובים.  


 

בתולה

 

הכוכבים בשמיים בשלב זה נמצאים עמוק בבית הכספים שלכם ולכן נושאים כספיים יהיו מאוד דומיננטיים החודש. יש לכם אפשרות לעשות שינויים משמעותיים ולפעול בצורות שונות על מנת להתחדש. מאחר ונושאי כספים מטרידים אתכם ואתם לא בטוחים שאתם מבצעים את המהלכים הנכונים, מומלץ לכם בשלב הזה לנסות ולקבל עצות מאנשי מקצוע מתאימים.


 

מאזניים

 

תקופת יום ההולדת מוצאת אתכם באחד השיאים של השנה, כיון שכוכבים רבים נמצאים במזל שלכם ומאפשרים לכם שפע של התחלות  חדשות ועליכם רק להחליט מה ההתחלה בה אתם רוצים להשקיע. אתם טובים ביצירה וזוהי אחת האופציות שיכולה  מאוד לעזור לכם למרות שבכל נושאי הכספים לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך.


 

 

עקרב

 

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ונותן לכם את מקסימום היכולת לבטא את עצמכם ביחסים בין אישיים. נראה שתקבלו פרגון מפנק וימים טובים ומשמחים מאנשים שירצו לגרום לכם להרגיש אהובים בצורה משמעותית. הרשו לעצמכם להיפתח למרות, קשיי תת המודע שמבקש מכם להתחיל התחלות חדשות ולא לתת לעבר לדכא אתם ואת היכולת שלכם להצליח.


 

קשת

 

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נכנס לבית תת המודע שלכם ולכן אתם עסוקים עכשיו במחשבות מעמיקות לגבי מערכות יחסים שהיו לכם והצורך להסיק לגביהם מסקנות. בשבוע הקרוב, ולמעשה במהלך כל החודש הקרוב תרגישו צורך להסתגר ולשהות בפינה הנוחה והחמימה שלכם. אנשים יחפשו את קרבתכם, אבל אתם תדחו את קרבתם כיוון שתרגישו צורך להיות עם עצמכם.  


 

גדי

 

בימים אלה אתם מרגישים מאוד פופולאריים מכיוון שוונוס שנמצאת במזל מאזניים יושבת אצלכם בבית החברים והחברה וגורמת לכם להחצין חלק חדש באישיות שלכם שגם עבורכם הינו מרענן בדמות שובבות ורצון לפנק ולהתפנק. כל הסובבים אתכם בשלב הזה יכולים ליהנות מעובדה זו וכמובן שגם מערכות היחסים שלכם יתרעננו בהתאם מהאנרגיה שפורצת מכם. 


 

דלי

 

זוהי תקופה מאוד עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים במקום המזהה אתכם כאנשים שלוקחים אחריות על חייכם ומחפשים תמיד דרך להתקדם מבחינה אישית. מבחינה מקצועית אתם יכולים למצוא עכשיו חברה חדשה מלבד זו שבה אתם רגילים להימצא. זה הזמן הנכון לכם ביותר על מנת להעשיר את חייכם החברתיים ולהגיע דרכם למטרה אליה אתם שואפים.


 

דגים

 

כוכבים רבים נמצאים במזל מאזניים הוא המקום המקושר אצלכם עם הצורך לפתור בעיות בירוקרטית עם אנשים שחייבים לכם כספים  ולדרוש לקבל אותם חזרה. זה הזמן לעשות זאת ואף לנסות להגיע להסדר מחוץ לבית המשפט. זהו חודש מאוד משמעותי בו תנסו לבדוק עם עצמכם מיהם האנשים האמינים בעיניכם שחשוב להם להיות איתם בקשרים חברתיים ופחות אינטימיים.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש