בעקבות התו הירוק החדש עיריית אילת מגבירה את האכיפה

מאת: דוברות עיריית אילת ● 4/10/2021 11:25 ● ערב ערב 3036
לאחר שאירחה העיר אילת את המוני ישראל בחגי תשרי, חוזרת העיר אילת להיות ירוקה הודות לירידה משמעותית ברמת התחלואה ● עם הטמעת התו הירוק החדש התקף רק למי שקיבל חיסון שלישי, תוגבר האכיפה במקומות ציבוריים ובעסקים ● בשלב ראשון יינתנו אזהרות ולאחריהן קנסות ● בהחלטה משותפת של ראש העירייה – אלי לנקרי ומפקד משטרת מרחב אילת - נצ"מ משה פינצ'י, תימשך אכיפה גם בכניסות לעיר על ידי בדיקות אקראיות ● לטובת העניין הוצבו שלטים בכניסה לעיר בחלוקה לנתיבים עבור בעלי תו ירוק / ללא תו ירוק או תחבורה ציבורית ● נתיבים אלו נועדו להקל על התנועה בעת ביצוע הבדיקות האקראיות ● מטרת הבדיקות בכניסה לעיר לאתר מפרי בידוד, כלפיהם יוטלו בכפוף לכל דין, קנסות ובמקרים המתאימים אף תיפתח כנגדם חקירה פלילית
בעקבות התו הירוק החדש עיריית אילת מגבירה את האכיפה
תגיות:

כחלק מהמאמץ העירוני למניעת התפשטות מגפת הקורונה, החליט כאמור ראש העירייה לפעול בכל דרך על מנת לצמצם את רמת התחלואה בעיר לרווחת התושבים והנופשים בעיר ולבצע אכיפה בהתאם עם משטרת המרחב. אכיפה זו מבוצעת ביתר שאת כבר מחודשי הקיץ וגם בחגי תשרי על ידי יחידה משטרתית שהוקצתה לטובת אכיפת קורונה כולל השיטור העירוני. אכיפת תקנות הקורונה מתבצעת כאמור ברחבי העיר, בכניסות לעיר וגם בביקורי מבודדים שנועדו לוודא שכל אלה שנשלחו לבידוד, אכן מקיימים אותו.

עם החלת התו הירוק החדש, תוגבר כאמור האכיפה בהתאם בבתי מלון, באטרקציות, באולמות, במועדונים, בכנסים, במכוני כושר, במסעדות, ברים ובתי קפה, בבתי תפילה, בספריות, במוזיאון ובאירועי תרבות וספורט. על בעל העסק להציב שלטים בהתאם, להקפיד על עטיית מסיכה של באי המקום וכמובן לבדוק את תוקף ה"תו הירוק" או בדיקת קורונה שלילית בתוקף. אכיפה זו תסייע במיגור המגיפה ושמירה על רמת תחלואה נמוכה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת